• Net zoals velen anderen verveel ik me nog wel eens, dus maak ik covers op aanvraag. Vul dit wel even in;

    Titel;
    Afbeeldingen;
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;
    iets anders?;


    Een paar voorbeeldjes:
    Voorbeeld 1.
    Voorbeeld 2.
    Voorbeeld 3.


    Ik ga 27 juli tot 14 augustus op vakantie, en kan in die tijd dus geen covers maken, daarna maak ik zo snel als ik kan de aanvragen.



    Af;
    -Knife
    -
    -



    Wachtlijst;
    - Styx

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:03 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Haha, bedoel je niet covershop ipv coverschop? :]

    Oeps.. klein foutje(A)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Heb de titel even voor je aangepast. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dankje:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel; Satans steps
    Afbeeldingen;weet niet precies wat ik wil, bij de extra informatie vind je wat ik wil schrijven, misschien kun je met deze foto's iets en anders mag je zelf als je het leuk vind iets verzinnen.




    eventuele sfeer; geheimzinnig
    eventuele beschrijving van je story;Er is een plek van rust, van de dóod, maar er is ook een andere doód en dat is de hell. Dit verhaal gaat over Raven die maar 1 ding wil, ze wil niet naar de hemel nee want ze vind dat ze dat niet verdient heeft. Het enigste wat ze wil is naar de hel toe gaan. Ze gaat het zwarte pad op, het pad van moorden en van andere slechte daden, maar nog steeds voorspeld haar oma die paranormaal is dat ze in de hemel komt, ze raakt haar pad kwijt. Word boos en dan is het moment daar, het moment dat ze haar eerste echte moord pleegt, ze word nooit op gepakt en haar oma verteld en weet dat ze in de hemel komt. Elke keer wanneer zij het mes in iemands lichaam neer zet word ze niet ontdekt, elke keer als ze dit doet raakt ze diepen in de put tot het einde er is. Ze gaat een moord plegen om de burgemeester... Zij is een martelaar, een moordenaar zonder patroon, het enigste wat ze wil is de hell in.

    iets anders?;
    Raven is dit meisje btw:


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Titel; Satans steps
    Afbeeldingen;weet niet precies wat ik wil, bij de extra informatie vind je wat ik wil schrijven, misschien kun je met deze foto's iets en anders mag je zelf als je het leuk vind iets verzinnen.




    eventuele sfeer; geheimzinnig
    eventuele beschrijving van je story;Er is een plek van rust, van de dóod, maar er is ook een andere doód en dat is de hell. Dit verhaal gaat over Raven die maar 1 ding wil, ze wil niet naar de hemel nee want ze vind dat ze dat niet verdient heeft. Het enigste wat ze wil is naar de hel toe gaan. Ze gaat het zwarte pad op, het pad van moorden en van andere slechte daden, maar nog steeds voorspeld haar oma die paranormaal is dat ze in de hemel komt, ze raakt haar pad kwijt. Word boos en dan is het moment daar, het moment dat ze haar eerste echte moord pleegt, ze word nooit op gepakt en haar oma verteld en weet dat ze in de hemel komt. Elke keer wanneer zij het mes in iemands lichaam neer zet word ze niet ontdekt, elke keer als ze dit doet raakt ze diepen in de put tot het einde er is. Ze gaat een moord plegen om de burgemeester... Zij is een martelaar, een moordenaar zonder patroon, het enigste wat ze wil is de hell in.


    iets anders?;
    Raven is dit meisje btw:




    Ik hoop dat ie goed is:3


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mockingjays schreef:
    (...)


    Ik hoop dat ie goed is:3


    Hmm, het is niet echt het idee wat ik zoek. Toch bedankt voor het proberen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 16:42 ]


    I'm a fighter, let me go.

    [mijn topics]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Knife schreef:
    (...)

    Hmm, het is niet echt het idee wat ik zoek. Toch bedankt voor het proberen.


    Graag gedaan:3


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel; The open door (|| Twilight & HP ft. One Direction moet er niet bij)
    Afbeeldingen;
    1
    2
    3
    4
    Foto van 1D waar ze allemaal goed op staan.
    eventuele sfeer; magisch, romantiek, vampieren, mysterieus
    eventuele beschrijving van je story; Wil ik niet zeggen, want ik weet niet of ik hem wel ga schrijven.
    iets anders?; /

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:53 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen