• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:14 ]

LaJoie schreef:
    (...)
    Helpt zeer goed, je bruint helemaal niets 8D
    Ik heb normaal 30, maar ik was eens verbrand omdat ik niet wist dat het zo'n weer ging worden en dus niets bij had waardoor ik het zo beu was, dat ik 50 heb aangeschaft :'D
    Je moet wel genoeg smeren en niet denken dat het hierdoor langer meegaat ofzo. Je kan wel degelijk in het water, je moet gewoon maken dat je ervoor bent ingesmeerd (en het een beetje is ingetrokken zodat het er niet meteen af gaat) en als je opgedroogd bent, je terug insmeren. Zonlicht weerkaatst inderdaad op het water, maar als je goed ingesmeerd bent mag dat geen probleem zijn. Probeer ook zo veel mogelijk in de schaduw te lopen/zitten/liggen, dat helpt enorm.
    Oh en koop elk jaar nieuwe zonnecrème. Als hij een jaar oud is, halveert zijn waarde. Een factor 30 van vorig jaar is dit jaar maar 15 meer. Veel mensen vinden dat bullshit, maar je bent écht minder beschermd door een oude heb ik al gemerkt. Elk jaar nieuwe dus ;]

Okidoki, bedankt voor het advies!
    Nu nog even bij m'n ouders zeuren dat ik een betere crème wil hebben. :Y)

Goed insmeren met zonnebrand met hoge factor, kleding met lange mouwen dragen, of een hoed met zo'n brede rand, grote zonnebril. Gewoon alles wat je uit de zon kan houden :P

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ik ben ook een vampier ,dus je bent niet de enige. Een beetje bruin vind ik niet erg ,maar na 2 weken is het wel heel bruin. Bij mij blijft het ook nog 3 maanden zitten ._.

Shoganai i ne~

Ik ben zes weken naar Turkije geweest, ik kwam terug als Edward Cullen's verloren zusje.
    Je moet volgens mij een hele hoge zonnebrand creme nemen waar de zon helemaal niet door komt.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Aria schreef:
    Gosh, bij mij is het juist andersom. Ik kan in de zon liggen wat ik wil, maar bruin word ik gewoon niet. ):

same here, ook niet rood gelukkig

~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Ik word nooit bruin. Vind het helemaal niet erg (:

Believe in yourself.

Aria schreef:
    Gosh, bij mij is het juist andersom. Ik kan in de zon liggen wat ik wil, maar bruin word ik gewoon niet. ):

This, en ik ben ook nog nooit verbrand.

Don't be like the rest of them, darling

Eindelijk! Nog zo iemand als ik! Ik haat het om bruin te worden en iedereen verklaart me voor gek! XD. In ieder geval, bij mij werkt 50+ zonnebrandcreme altijd heel goed. Dat is een sunblock en daarom verbrand je er heel weinig of niet mee (ik quote mijn moeder, hahaha).

Define "good".

Ik word nooit bruin. Verbrand gelijk en vervel. Weg kleur. Aangezien ik dus ook niet wil verkleuren door de zon, gebruik ik gewoon zonnebrandcrème. Factor 30 of 50. Dat moet werken. Ik was na mijn vakantie in curaçao gewoon nog wit.

Happy Birthday my Potter!

LaJoie schreef:
    (...)
    Helpt zeer goed, je bruint helemaal niets 8D
    Ik heb normaal 30, maar ik was eens verbrand omdat ik niet wist dat het zo'n weer ging worden en dus niets bij had waardoor ik het zo beu was, dat ik 50 heb aangeschaft :'D
    Je moet wel genoeg smeren en niet denken dat het hierdoor langer meegaat ofzo. Je kan wel degelijk in het water, je moet gewoon maken dat je ervoor bent ingesmeerd (en het een beetje is ingetrokken zodat het er niet meteen af gaat) en als je opgedroogd bent, je terug insmeren. Zonlicht weerkaatst inderdaad op het water, maar als je goed ingesmeerd bent mag dat geen probleem zijn. Probeer ook zo veel mogelijk in de schaduw te lopen/zitten/liggen, dat helpt enorm.
    Oh en koop elk jaar nieuwe zonnecrème. Als hij een jaar oud is, halveert zijn waarde. Een factor 30 van vorig jaar is dit jaar maar 15 meer. Veel mensen vinden dat bullshit, maar je bent écht minder beschermd door een oude heb ik al gemerkt. Elk jaar nieuwe dus ;]

.. Serieus? Ik heb al 8 jaar factor 10. En hij is nog steeds niet op.

Strider schreef:
    (...)
    Tja ik vind het juist raar waarom iedereen per se bruin moet worden. Het is niet eens goed voor de huid, je hebt kans dat je verbrand, je kan gaan vervellen (wat ik persoonlijk erg smerig vind) en sommigen bruinen zoveel dat ze net op een neger lijken. Maar dat is mijn mening haha. :Y)

Ja ik heb nu in de schaduw ook zonnecrème op. ^^

Ik heb een zwak voor negers. (cat)
    Maar dat blanken zo erg gaan bruinen dat ze op negers lijken, is natuurlijk wel weer overdreven, ja.
    Als je zo'n heel klein beetje bruint, geeft het toch niet? :'D

Birds born in a cage think flying is an illness.

Ik wil ook niet bruinen. Ik vind dat superlelijk.
    Helaas, vinden mijn mama/papa/zus dat niet. Mijn mama gaat geregeld fietsen zonder zonnecrème, om daarna verbrand thuis te komen. Mijn papa gebruikt dat niet, z'n T-shirt staat er in gebrand. Mijn zus vindt bruin zijn mooi, ze snapt me niet.
    Dus ja, wij hebben alleen maar crème factor 15 in de kast staan. Als het aan mij ligt, was het 30.
    Ookal heb ik mij vanmiddag meerdere keren ingesmeerd, ik merk nu al dat ik gebruind ben. -.-
    Veel in de douche gaan en goed schrobben, daarmee gaat je kleurtje vlugger af. (:

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Strider schreef:
    (...)
    Okidoki, bedankt voor het advies!
    Nu nog even bij m'n ouders zeuren dat ik een betere crème wil hebben. :Y)

Ga eens zelf naar de winkel om goede crème?
    En als je samen gaat, smijt het gewoon in het winkelmandje. :Y)

Strider schreef:
    (...)
    Tja ik vind het juist raar waarom iedereen per se bruin moet worden. Het is niet eens goed voor de huid, je hebt kans dat je verbrand, je kan gaan vervellen (wat ik persoonlijk erg smerig vind) en sommigen bruinen zoveel dat ze net op een neger lijken. Maar dat is mijn mening haha. :Y)

Ja ik heb nu in de schaduw ook zonnecrème op. ^^

En dat verhoogt het kans op pigmentvlekken, moedervlekken, wat dan weer de kans verhoogt op huidkanker.
    Jeej! Laten we bruinen. (Ik heb ook nog eens een mooie foto staan in één van mijn oude topics, je huid veroudert rapper in de zon)

Dit had ik een paar jaar geleden ook. Alleen ik word heel snel bruin, dus dat ik minder, ik liep altijd met een lange broek aan. No matter how hot. Maar goed, nu vind ik een tintje wel mooi, en gelukkig heb ik er nu één. Lucky me doesn't get sunburned. :'D

We'll still love each other, forever and always. <3