• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:14 ]

    Ik kan allen denken aan zonnebrand. Voor zowel in de zon als in de schaduw.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zonnebrandcreme. (Is dat een woord?)
    Weg blijven bij water. Water weerkaatst zonlicht en dan word je sneller bruin.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 13:15 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Zonnebrand? Paraplu? De zomer doorbrengen ergens in een kerker? :Y)
    En inderdaad, weg blijven bij het water.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 13:15 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat heb ik ook. Ik haat het als ik bruin wordt.
    Uhm, heel veel zonnebrand?
    Of gewoon een paraplu boven je hoofd houden?


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    LacunaCoil schreef:
    Ik kan allen denken aan zonnebrand. Voor zowel in de zon als in de schaduw.

    Ja zonnebrand ga ik zeker gebruiken.
    Thunderfrost schreef:
    Zonnebrandcreme. (Is dat een woord?)
    Weg blijven bij water. Water weerkaatst zonlicht en dan word je sneller bruin.

    Bedankt voor de tip!
    Britsanity schreef:
    Zonnebrand? Paraplu? De zomer doorbrengen ergens in een kerker? :Y)
    En inderdaad, weg blijven bij het water.

    Haha een kerker, nou heel toevallig wil ik allemaal van dat soort dingen (kerkers/kastelen) gaan bezoeken dus dat zit al goed. :Y)

    Nebulous schreef:
    Dat heb ik ook. Ik haat het als ik bruin wordt.
    Uhm, heel veel zonnebrand?
    Of gewoon een paraplu boven je hoofd houden?

    Ja paraplu kan maar ik denk niet dat het mag van mijn ouders.
    Die zeggen dan; ach doe niet zo belachelijk.
    Bah x3

    Ik.
    Ik ben lijkbleek, ook nadat ik van Spanje kom. Ik kàn ook niet bruinen door mijn witte huid, wit of rood is het bij mij. Een niet-gebruinde huid is veel gezonder en bovendien zou bruin niet staan bij mijn haar. -gayhand

    Edit: Als jij wel kunt bruinen maar dat gewoon niet wilt: smeer je verloren met een factor 50. Zorg dat die bus leeg is als je terug thuis bent en je zal niet bruin zijn. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 13:26 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik.
    Ik ben lijkbleek, ook nadat ik van Spanje kom. Ik kàn ook niet bruinen door mijn witte huid, wit of rood is het bij mij. Een niet-gebruinde huid is veel gezonder en bovendien zou bruin niet staan bij mijn haar. -gayhand

    Edit: Als jij wel kunt bruinen maar dat gewoon niet wilt: smeer je verloren met een factor 50. Zorg dat die bus leeg is als je terug thuis bent en je zal niet bruin zijn. :Y)

    Haha tja ik vind bruin ook niet echt een goede huidkleur voor mij. Staat me niet, vind ik.
    Factor 50, jemig. :'D Maar als dat helpt, dan doe ik dat. :Y)

    Ja, dit is raar. No offense. :Y)
    Maar euh, als je in de schaduw rond hangt, bruin je volgens mij ook een beetje, alleen minder snel ofzo. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Strider schreef:
    (...)
    Haha tja ik vind bruin ook niet echt een goede huidkleur voor mij. Staat me niet, vind ik.
    Factor 50, jemig. :'D Maar als dat helpt, dan doe ik dat. :Y)

    Helpt zeer goed, je bruint helemaal niets 8D
    Ik heb normaal 30, maar ik was eens verbrand omdat ik niet wist dat het zo'n weer ging worden en dus niets bij had waardoor ik het zo beu was, dat ik 50 heb aangeschaft :'D
    Je moet wel genoeg smeren en niet denken dat het hierdoor langer meegaat ofzo. Je kan wel degelijk in het water, je moet gewoon maken dat je ervoor bent ingesmeerd (en het een beetje is ingetrokken zodat het er niet meteen af gaat) en als je opgedroogd bent, je terug insmeren. Zonlicht weerkaatst inderdaad op het water, maar als je goed ingesmeerd bent mag dat geen probleem zijn. Probeer ook zo veel mogelijk in de schaduw te lopen/zitten/liggen, dat helpt enorm.
    Oh en koop elk jaar nieuwe zonnecrème. Als hij een jaar oud is, halveert zijn waarde. Een factor 30 van vorig jaar is dit jaar maar 15 meer. Veel mensen vinden dat bullshit, maar je bent écht minder beschermd door een oude heb ik al gemerkt. Elk jaar nieuwe dus ;]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 13:47 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Gosh, bij mij is het juist andersom. Ik kan in de zon liggen wat ik wil, maar bruin word ik gewoon niet. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Gosh, bij mij is het juist andersom. Ik kan in de zon liggen wat ik wil, maar bruin word ik gewoon niet. ):

    Er bestaat ook bruinende olie, hé :'D
    Alleen verbrand je daardoor wel erg snel.
    Het helpt ook om enkele maanden voor je op reis gaat, wortelsap te drinken. Door caroteen bruin je nl beter. Wel niet overdrijven ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik had dat een jaar geleden ook heel hard, nu maakt het me persoonlijk niets meer uit of ik bruin of niet.
    maar neem gewoon een factor 50 n_n


    Love is louder.

    Yiall schreef:
    Ja, dit is raar. No offense. :Y)
    Maar euh, als je in de schaduw rond hangt, bruin je volgens mij ook een beetje, alleen minder snel ofzo. :')

    Tja ik vind het juist raar waarom iedereen per se bruin moet worden. Het is niet eens goed voor de huid, je hebt kans dat je verbrand, je kan gaan vervellen (wat ik persoonlijk erg smerig vind) en sommigen bruinen zoveel dat ze net op een neger lijken. Maar dat is mijn mening haha. :Y)

    Ja ik heb nu in de schaduw ook zonnecrème op. ^^

    LaJoie schreef:
    (...)
    Er bestaat ook bruinende olie, hé :'D
    Alleen verbrand je daardoor wel erg snel.
    Het helpt ook om enkele maanden voor je op reis gaat, wortelsap te drinken. Door caroteen bruin je nl beter. Wel niet overdrijven ;p

    Ik las ergens, door wortels te eten/wortelsap te drinken, je huid juist neigt om een oranje-achtige kleur te krijgen. :'D
    Lijkt me best hilarisch om te zien.