• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    Yeeeeeeeeeeeyy (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mehh, ik ben een abo verloren. D:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Mehh, ik ben een abo verloren. D:


    Aahw ik lees hem nu ook niet maar als ik thuis ben kan ik niet wachten om ff in te halen :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Foto van Robin de de beginpost ?? :9~

    Dat Robin in de beginpost staat in plaats van Klaas, dát zegt wat.

    Nooooiiitt ik moet alweer gaan naja byeeeebyeee (K)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    T0RRES schreef:
    Dat Robin in de beginpost staat in plaats van Klaas, dát zegt wat.

    Robin vroeg of hij een keer in de beginpost mocht.. en toen begon hij héél lief te lachen.. En toen.. toen deed ik het. D:


    ars moriendi

    Mijn haar zit nu gewoon echt pérfect. Ik ga vaker een hele dag een knot in me haar doen (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Mijn haar zit nu gewoon echt pérfect. Ik ga vaker een hele dag een knot in me haar doen (:

    Lekker veel volume zeker? (; Heb ik ook altijd als ik de hele dag een knot heb gedragen, haha.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Lekker veel volume zeker? (; Heb ik ook altijd als ik de hele dag een knot heb gedragen, haha.


    Ik heb er gelijk wat hairspray in gedaan zodat het niet gelijk uitzakt haha ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mèh, ik kan geen youtube filmpjes meer kijken :(

    Anyway, ik ga nu naar de stad om Magi Mike te kijken (: xx


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leaving Klaas for Robin, that would be a huge mistake. Just wanna let you know. En nu ga ik mijn aflevering afkijken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:52 ]

    By the way, hoe gaat het op je werk, Claire?

    Oehh dat klonk serieus.. But don't worry, Klaasje is mijn nummer 1 athlete. <3

    Ik hoefde vandaag maar van 9 tot 3 ipv 9 tot 4. Meevallerrr. ^^ Gaat goed trouwens! Ben eigenlijk de hele dag wel bezig!


    ars moriendi