• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson
    5)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra. Ik concentreer me op de grond samen met Melody krijg ik hem omhoog. Ik geef Melody een high-five en kijk trots naar ons resultaat. "Het is inderdaad gelukt." zeg ik lichtelijk trots op ons beiden. Vervolgens kijk ik uit over het bos.Felina zei dat zeiets zag bewegen, maar zelf zag ik niets. Vervolgens zag Matheo een huis. "Misschien kunnen we daar overnachten" opperde ik.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 16:47 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Nyan schreef:
    Matheo
    De grond onder ons ging omhoog.Ok dat was gaaf!Ik keek naar het uitzicht.Ik zag de ijzeren bol in de verte bliken.Ik keek naar de andere kant en zg een gigantish stuk woud,ik wist niet dat het zo groot was en toen zag ik helemaal in de verte een huis."Kijk een huis!" zei ik en wees naar de verte.ik hoorde Feline iets zeggen van een blauw ding dat bewoog.


    [een huis? moeten we niet zelf een hut maken? of woont er in dat huis een heks?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    (...)

    [een huis? moeten we niet zelf een hut maken? of woont er in dat huis een heks?]


    (ik had gedacht aan een heks of tovenaar ofzo)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    matheo zei dat hij een huis zag, maar ik bleef maar naar het blauwe kijken. het fasineerde me. sterker nog, het Hyptnotiseerde me. ik liep er naar toe


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    (...)

    [een huis? moeten we niet zelf een hut maken? of woont er in dat huis een heks?]


    {Of zo'n raar monster}


    Do what people say you can't.

    Melody
    Ik zag -net als Feline- iets blauws bewegen. Ik haalde een speer uit de grond, en vuurde hem met een combinatie van aarde en lucht met volle kracht af. Hij spietste door het blauwe ding heen, wat voor dat het naar beneden kon vallen, door de speer teruggetrokken worden naar mij. Ik remde hem af en zachtjes kwam hij in mijn hand. Verbaasd keek ik ernaar. [jullie mogen weten wat het is ;3 &Feline kan er niet heenlopen, want ze staat op een aarde-eiland ;p]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 16:56 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Ik keek naar Feline,ze deed plots zo raar.ze liep bijna van het verhoogde stuk grond af."Feline!" riep ik en pakte haar arm voor ze er bijna af viel.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 16:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ik wou er naar toe lopen]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel

    Ik zat wat voor me uit te staren toen ik opeens Matheo 'Feline' hoor roepen. Ik kijk naar haar en zag dat ze net niet van het verhoogde stuk grond viel.


    Do what people say you can't.

    Feline

    als Matheo me niet vastgepakt had, dan was ik van de rots gevallen. ik keen hem dankbaar aan en zei 'bedank'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [mensen, wat is het blauwe gespietste ding?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [weetnie, doe maar een blubber monster xD]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    RememberYoux schreef:
    [mensen, wat is het blauwe gespietste ding?]


    (mischien een waternimph?die zijn mooi en kunnen je hypnotiseren met hun gezang,maar eingelijk zijn ze super duivels ? zoiets?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (mischien een waternimph?die zijn mooi en kunnen je hypnotiseren met hun gezang,maar eingelijk zijn ze super duivels ? zoiets?)


    {ja dat is misschien wel grappig}


    Do what people say you can't.

    [whoa, ik heb een waternimph doodgespietst x3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.