• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson
    5)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    De ijzeren tent was gemaakt.Feline vroeg hoe we gingen slapen zonder bedden."Mischien kunnen Lyra en Melody van planten een bed maken?" stelde ik voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Wat Feline zei was best wel slim want daar had ik nog niet over nagedacht. 'Als je de stoelen waar de mensen die in de auto rijden eruit haalt dan heb je al twee bedden! Maar de andere bedden weet ik nog niet' zei ik.


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Wat Angel zei was best wel slim."Goed idee." zei ik en ging richting de auto"Gaat ernog iemand mee om die stoelen te halen?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Matheo vroeg om iemand om met de stoelen te helpen dus liep ik achter hem aan.
    'Ik zei het dan wel zo leuk en alles, maar hoe gaan we die dingen los maken?' vroeg ik.


    Do what people say you can't.

    Melody
    Ik keek naar Lyra, en we maakten plantenbedden en kussens. Ik liep naar buiten, en maakte wat dekens van een aantal lianen die er hingen. En terwijl ik terugliep naar de tent, zette ik een soort muur tusen ons en de "jungle". Ik liep naar de groep. 'Hier, dekens.' zei ik, terwijl ik ze op de bedden legde. 'Zo slecht ziet dat er nog niet uit, toch?' zei ik tegen niemand in het algemeen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (ik moet eten)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    "Er zullen vast wel dingen in de auto zitten die ons daarmee kunnen helpen." zei ik en kwam bij de auto aan,ik deed de deur open en keek eens rond of er nog iets te vinden was,voor we de stoelen eruit gingen halen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    'Matheo! Het hoeft al niet meer ze hebben al bedden van planten gemaakt dus laat maar!' roep ik naar hem.


    Do what people say you can't.

    {ik moet ook eten dus ik kom zo ook weer terug}


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Ik keek om naar Angel."Oké,maar mischien is hier nog iets bruikbaars te vinden."riep ik terug en keek onder de stoelen en wilde dan de bestuurderskastje openenn maar hij zat op slot.Ik veranderde in een fret en opende het slot met mijn scherpe nagel.Ik keek in het kastje ,er zat een walkitali in en een geweer en nog wat spulletjes.Ik veranderde weer terug en haalde het geweer uit.Die kon nog van pas komen als ik weer eens verdwaal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik moet ook eten, kom misschien straks nog terug. xx]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {ik ben er weer}


    Do what people say you can't.

    Feline

    de tent was klaar, en we waren klaar voor de nacht.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra

    Samen met Melody had ik bedden gemaakt van planten. Melody zelf had een helemtent van metaal emaakt voor ons, wat ik zelf bijzonde knap vond. Ik ging op één van de beddem liggen en merkte toen pas hoe moe ik was. Ik had de hele nacht gespalen, maat toch wilde mijn geest nog meer. "hebben we al wat te eten?" vroeg ik met mijn ogen gesloten, aan niemand in het bijzonder.


    First things first, but not necessarily in that order

    Matheo
    Ik liep terug naar de ijzeren ten met die revolver op zak."Hé,ik heb een geweer gevonden mischien is deze nog handig."zei ik en toonde het een hen."Ik heb wel de kogels eruit gehaald,die zitten in mijn broekzak."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH