• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.

Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [

Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.

iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...

Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

Meisjes

1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux

Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson
    5)

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:23 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[YOU KILLD A RABBIT!]

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:15 ]

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Matheo
    "Ik ga achter vogels zoeken ,dus zorg dat je niet op mij zit te jagen."zei ik en veranderde in een fret.Ik liep naar een boom en klom erin.Een klein beetje verder zag ik een nest,daar moet wel iets te vinden zijn.

MoonAngel schreef:
    [YOU KILLD A RABBIT!]

(I'M A FREAKING MURDERER!!)

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:17 ]

First things first, but not necessarily in that order

Feline

ik zei 'hee, we hóeven geen dieren te vermoorden, we kunnen toch ook vruchten enzo eten? Lyra, kan jij een appelboom laten groeien? en dat er al appel zijn, kan je dat ook?'

Melody

Ik keek naar Matheo, die wegschoot door de bomen. Onthouden: niet op fretten jagen. 'Gaan jullie mee?' vroeg ik aan iedereen die over was.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Angel

'Ja dat zou ook kunnen. Want ik ben eerder een fruitmens dan een vleesmens'. stem ik toe.

Do what people say you can't.

Feline

'Lyra, ik en Angel blijven in iedergeval hier oke?'terwijl ik dat zei keek ik naar Lyra. 'dan zorgen wij voor groenten en vruchten'

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:23 ]

Matheo
    Ik spong van tak tot tak toen ik eindelijk het nestje had gevonden,het zat laag op de grond,dus kon ik het makkelijker naar beneden brengen.Ik sluerde het nestje mee naar beneden en zag dat er 3 eieren in zitten.Ik veranderde weer in mens en keek om me geen.De bomen leken van plaats verandert te zijn."Halo?meiden zijn jullie hier dicht bij?"ik begon te rillen.Hier is iets niet goed.

Lyra

"Ik kan het proberen." Zei ik tegen Feline. Ik drukte mijn hand op de grond en ik voelde bladeren kriebelen onder mijn hand. Er verscheen een appelboom, alleen geen appels. "Morgen zullen ze er zijn." ik voelde het. "Het spijt me, maar we zullen toch echt iets moeten doden" en vervolgens knikte ik naar Melody. Ik ging in ieder geval mee.

Feline

ik hoorde Matheo's stem, ik kon niet verstaan wat, maar hij klonk bang

Angel

'Ik denk dat ik straks ook niet zo veel eet' zeg ik. Ik geef een beetje water aan de kleine appelboom. Ik dacht aan Matheo.. waar zou hij nu in zijn eentje zijn?

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:26 ]

Melody
    Ik liep op blote voeten, in verband met mijn aarde-kracht, zodat ik trillingen beter aan kon voelen. 'Hé, er is iets niet goed met Matheo.' zei ik tegen de groep. Ik zette mijn voeten iets steviger in de grond en voelde een heel zwak, aanhoudend getril. 'Ik denk dat hij verdwaald is.'

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Feline

'ik..... ik ga wel eieren zoeken ofzo, of eetbare planten, Angel ga je mee?'

Lyra

Ik concentreerde me op de trillingen van het bos en zocht naar iets wat daar niet thuishoorde. Ergens vaag voelde ik Matheo, maar ik kon niet helemaal plaatsen waar hij was. "Lukt het jou om hem te vinden?" vroeg ik aan Melody. Op de eerste dag in een vreemd gebied iemand kwijtrwken in niet goe, helemaal niet goed.

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:30 ]

Angel

Feline vroeg of ik meeging. 'Ja want ik blijf hier niet alleen. Maar wat doen we met Luna?' vroeg ik aan haar.