• Na een paar maanden mijn haar steeds gebleekt te hebben om het witblond te maken, heb ik nu al ongeveer 2 maanden donkerblond haar en hoewel ik dit niet lelijk vind, mis ik mijn blonde haar toch wel steeds als ik naar foto's kijk van mensen die het wel hebben :'D Mijn haar zou serieus doodgaan als ik het weer blond zou verven dus there's no way I can go back ;(

    Iemand met eenzelfde probleem :')?

    Kaien schreef:
    Ik wil mijn lange haar terug. Telt dat ook ? xd


    -

    Ik ben tevreden
    Ik heb bruin haar van mezelf en ik heb het zwart geverfd
    Alleen ik zie nu weer een pluk bruin erdoorheen, so ugly

    Scharry schreef:
    Ik hoef nog niks terug omdat ik nog niks heel raars heb gedaan. Ik mag het niet blauw ofzo verven.


    Ik wil het ook blauw verven. Mag ook niet. Nou jha ...., dan ga ik maar alleen naar de kapper (cat).


    Life is full of fake people

    Nee ik ben juist voor het eerst heel blij met mijn nep roode haartjes. het is voor het eerst dat ik het langer als 3 maanden dezelfde kleur heb. ;p Heb het nu al redelijk lang rood en vind het wel goed zo ;3
    Ookal zou ik het nog wel een keer Wit met lichtBlauwe puntjes willen hebben, maaar dat mag ik niet ;c

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Scharry schreef:
    Ik hoef nog niks terug omdat ik nog niks heel raars heb gedaan. Ik mag het niet blauw ofzo verven.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik wil ook heel graag mijn haar blonderen, zodat ik er eens een lichtere kleur dan donkerbruin op kan doen. Alleen hebben meerdere kappers verteld dat als ik mijn haar ga blonderen, dat ik het dan net zo goed kan millimeteren. ;x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wil mijn deels oranje/rode haar wel weer terug. Of in tenminste weer iets met rood want nu is het helemaal bruin en dat vind ik saai :c


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Neem es van dat plumeau haar, dat had je nog niet. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb nu blauw met zwart haar. Maar het blauwe is een beetje groen aan het worden, dus dat vind ik niet lief. Maar ik heb het eerst 4 keer moeten bleken en ik moet zeggen, als het blauwe eruit is en je ziet dat dan weer terug ben ik stiekem wel tevreden.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Human, meet hairdye. Haidye, meet the human called Vain.



    Dat na dat je haar een beetje hersteld is en het niet meteen het loodje legt als je het verft denk ik.
    Tenminste denk ik dat dat gebeurt, ik ben geen kapster en die wordt ik ook niet.

    Dragneel schreef:
    Human, meet hairdye. Haidye, meet the human called Vain.


    Dat na dat je haar een beetje hersteld is en het niet meteen het loodje legt als je het verft denk ik.
    Tenminste denk ik dat dat gebeurt, ik ben geen kapster en die wordt ik ook niet.

    Komt ook gewoon door het bleken denk ik?


    Has no one told you she's not breathing?