Na een paar maanden mijn haar steeds gebleekt te hebben om het witblond te maken, heb ik nu al ongeveer 2 maanden donkerblond haar en hoewel ik dit niet lelijk vind, mis ik mijn blonde haar toch wel steeds als ik naar foto's kijk van mensen die het wel hebben :'D Mijn haar zou serieus doodgaan als ik het weer blond zou verven dus there's no way I can go back ;(
Nee ik ben juist voor het eerst heel blij met mijn nep roode haartjes. het is voor het eerst dat ik het langer als 3 maanden dezelfde kleur heb. ;p Heb het nu al redelijk lang rood en vind het wel goed zo
Ookal zou ik het nog wel een keer Wit met lichtBlauwe puntjes willen hebben, maaar dat mag ik niet ;c
Ik wil ook heel graag mijn haar blonderen, zodat ik er eens een lichtere kleur dan donkerbruin op kan doen. Alleen hebben meerdere kappers verteld dat als ik mijn haar ga blonderen, dat ik het dan net zo goed kan millimeteren. ;x
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
Ik heb nu blauw met zwart haar. Maar het blauwe is een beetje groen aan het worden, dus dat vind ik niet lief. Maar ik heb het eerst 4 keer moeten bleken en ik moet zeggen, als het blauwe eruit is en je ziet dat dan weer terug ben ik stiekem wel tevreden.
Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!
Human, meet hairdye. Haidye, meet the human called Vain.
Dat na dat je haar een beetje hersteld is en het niet meteen het loodje legt als je het verft denk ik.
Tenminste denk ik dat dat gebeurt, ik ben geen kapster en die wordt ik ook niet.
Dragneel schreef:
Human, meet hairdye. Haidye, meet the human called Vain.
Dat na dat je haar een beetje hersteld is en het niet meteen het loodje legt als je het verft denk ik.
Tenminste denk ik dat dat gebeurt, ik ben geen kapster en die wordt ik ook niet.