• Ik ben bezig aan een verhaal en heb dus een goede cover nodig.
    Het probleem alleen is wel dat ik het niet in dit topic wil zetten omdat ik wil dat zo min mogelijk mensen af weten van mijn thema voordat er anderen er mee gaan lopen.

    Als je het een poging wil wagen, stuur ik je gewoon door wat ik wil en kan je het resultaat PB'en want ik wil echt niet dat anderen hier lucht van krijgen, of toch momenteel niet.

    Er zit deels ook een eigen creatie in want ik laat je ook nog eens een afbeelding kiezen die je er zelf bij mag zetten aan de hand van een beschrijving.

    Als ik per toeval jou cover kies, krijg je uiteraard een naamsvermelding.
    Wie wilt het een kans geven?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil het wel een kans geven :Y) Maar ik weet niet zeker of ik 'm snel afkrijg..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    MEMEME (:
    Mijn coverstore is een beetje dood, haha


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik wil het wel proberen!
    Stuur maar een pb.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik zal jullie zo dadelijk PB'en, eerst even eten


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil het proberen _O_


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Damn, ik merk nu pas dat ik de [ q ][ /q ] code heb gebruikt inplaats van [ url ][ /url ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Me!


    I'm a fighter, let me go.

    Ik wil het ook wel even proberen.


    The odds are néver in our favor.

    Yuliette schreef:
    Ik wil het wel proberen!
    Stuur maar een pb.


    comfort in c h a o s

    Zijn er al mensen die iets hebben doorgestuurd?
    Heb perongeluk heel wat berichten verwijdert zonder te kijken


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil ook wel proberen :] Je kan naar mijn coverstore of gewoon een PB sturen.


    Credendo Vides