• Ja, ik zit met een probleem.
    Ik heb namelijk het gevoel dat ik het bovenstaande verleert ben. Niet zozeer in het algemeen, maar ik ga normaal gezien met mijn ouders mee op vakantie, en dit is nu (hopelijk) mijn laatste jaar dat ik meega, maar vanaf ongeveer drie jaar geleden tot nu heb ik niet echt meer een vakantievriendin gehad. Terwijl ik vroeger binnen de eerste dag al iemand gevonden had om mee om te gaan.
    En ik moet heel eerlijk zijn, het is niet echt leuk. Kijk, vriendschap moet je niet zoeken (dat vind je ^^), dat weet ik ook wel, maar het is ook niet echt leuk om de hele tijd bij je ouders in de tent uit je neus te eten, terwijl allemaal groepen vrienden/vriendinnen langslopen. En dat terwijl je eigenlijk normaal gezien nog niet eens de asociaalste persoon in de wereld bent (eerlijk? Ik zie mezelf als een nogal sociaal persoon ^^).

    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zomaar ergens naartoe ga. Op de camping waar ik nu zit, worden namelijk allerlei activiteiten georganiseerd en ik ben er naar geen een geweest (ik ben er sinds zaterdag). Er is ook een zwembad (binnen), ben ik ook nog niet naartoe geweest (het weer werkt ook niet echt mee, en ik ben niet de meest aangewezen persoon om met bikini en handdoek terug te lopen met natte haren en alle gevolgen van dien). Er is gewoon telkens iets wat me tegenhoudt. Ik krijg bijna het gevoel dat ik bang ben (dat klinkt héél raar, I know :').

    Dus, conclusie: ik wil dit zo langer niet.
    Mijn vraag aan jullie: Hoe kan ik dit verhelpen, om meer te socializen, etc?

    Sorry voor dit lange zwetsverhaal, maar ik wist het niet beter te verwoorden. :3

    Edit:
    Allaaaaaang opgelost :3

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:11 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou aan al die activiteiten mee doen en anders gewoon een babbeltje maken met iemand die je tegen komt die naast je staat ofso?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als er activiteiten zijn zou ik daar zeker aan meedoen. Ik denk dat je daar jezelf overheen moet zetten. Met activiteiten word je meestal wel gedwongen met mensen samen te werken waardoor je heel snel contacten legt. Ik geloof in je :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    De beste manier van socializen op de camping is de afwas gaan doen, ik leerde al mijn vakantievrienden kennen bij de afwas of bij de pingpongtafel :3


    We can't spend our lives waiting to live.

    Squidward schreef:
    De beste manier van socializen op de camping is de afwas gaan doen, ik leerde al mijn vakantievrienden kennen bij de afwas of bij de pingpongtafel :3

    Oh, dat kan ik best geloven. Maar ik doe al de afwas met mijn vader, en ik heb daar een aantal meiden zien staan (ik dacht mijn leeftijd), maar het enige wat ik naar me toegeworpen kreeg was een arrogante blik. Dan schiet je daar veel mee op :')

    @Aurorae: dat wil ik ook best doen. Maar sommige dingen zijn dan weer echt voor kinderen, en dan sta ik daar een beetje :3
    Ik zal vandaag eens kijken. Het is vandaag sowieso al wat mooier weer, dus ik zat er al aan te denken om naar het zwembad te gaan :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken het gevoel.
    Gewoon gaan, gewoon gaan, ookal heb je niet zoveel zin.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    het is toch nog goed gekomen? ;) doordat je meedeed met de animatie daar ;)

    Ik zit op reis altijd alleen met mijn ouders, dit jaar waren er enkel kinderen. En dan nog, wat moet ik vragen? 'Wil je met me spelen?'
    Ik kan je niet helpen haha, same problem.


    Has no one told you she's not breathing?

    Gewoon op ze aflopen en hoi zeggen. Als je een goed persoon vind word je vanzelf vrienden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een vakabtiemaatje vinden in 4 stappen.

    Een. Ga naar het zwembad.
    Twee. Duw iemand die je aardig lijkt in het zwembad.
    Drie. Red diegene van de verdrinkingsdood.
    Vier. Zeg 'Hoi mijn naam is ..., leuk je te ontmoeten.'
    Vijf. Maak plezier met je nieuwe vriend(in)

    Oh, dat waren er 5...

    Nee, ga er gewoon bij zitten en zeg hoi! Ik doe dat ook altijd zo.
    Laatst zag ik een hele groep en ging hallo zeggen. Twee van de zes jongens reageerden en zeg heetten blijkbaar Jack en William. Zou hun moeder een POTCfan zijn?
    :8


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    CyberLord schreef:
    Gewoon op ze aflopen en hoi zeggen. Als je een goed persoon vind word je vanzelf vrienden :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt hetzelfde probleem als jij, geloof me.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Same problem... -.-


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.