• Ik wil graag wat leuks op m'n nagels doen maar ik heb geen flauw idee wat ik moet doen. :'D
    Ik kan alles wel zo'n beetje doen dus gooi hier maar wat voorbeelden/plaatjes neer alstublieft!
    Het liefst niet te tuttig. ;P

    Aantal dingen die ik al heb gedaan;
    Regenboog
    Paarsheid
    Pokémon
    Tiger stripes
    Random geel/oranje

    Oooh hoe heb je die paarse gemaakt? :3
    Maar ik heb eigenlijk geen idee, al staan op deze site nog wel leuke ideetjes die stap voor stap zijn uitgelegd.


    As travars

    Dat hippie armbandje op de regenboog foto is awesome :9~. Waar heb je die vandaan?
    En je moet eens op het YT kanaal van cutepolish kijken, zij heeft echt ontzettend veel tutorials :3


    i put the fun in funeral

    Gebruik je nepnagels? Want op sommige foto's zijn je nagels best lang.
    Ik heb nu Olympische nagels, maar net iets anders. Kleur van elke ring op een nagel half gesponsd, en op de andere hand een gouden, zilveren en bronzen medaille.
    Dus misschien kun je iets van Olympisch doen? Blijkbaar lopen veel mensen daar nu mee, met die ringen op hun duim.
    Of anders kijk ik altijd op Youtube voor inspiratie of zo.

    Audacity schreef:
    Dat hippie armbandje op de regenboog foto is awesome :9~. Waar heb je die vandaan?
    En je moet eens op het YT kanaal van cutepolish kijken, zij heeft echt ontzettend veel tutorials :3

    Van... de claires geloof ik. (Als je dat kent? :3)
    En zal ik doen! Thanks. ^^

    Caulfield schreef:
    Oooh hoe heb je die paarse gemaakt? :3
    Maar ik heb eigenlijk geen idee, al staan op deze site nog wel leuke ideetjes die stap voor stap zijn uitgelegd.

    Met behulp van een sponsje (gewoon uit de keuken gepakt :'3).
    En dan van paars naar zwart gaan (deppen..) .. god ik kan dit niet uitleggen. x3

    Waarom moeten mensen altijd foto's maken van hun nagels en dan houden ze een random iets vast. :')


    -

    Dragneel schreef:
    Gebruik je nepnagels? Want op sommige foto's zijn je nagels best lang.
    Ik heb nu Olympische nagels, maar net iets anders. Kleur van elke ring op een nagel half gesponsd, en op de andere hand een gouden, zilveren en bronzen medaille.
    Dus misschien kun je iets van Olympisch doen? Blijkbaar lopen veel mensen daar nu mee, met die ringen op hun duim.
    Of anders kijk ik altijd op Youtube voor inspiratie of zo.

    Nee ik gebruik nooit nepnagels.
    En het klinkt wel leuk, wat jij hebt, maar dat is niet echt wat voor mij ofzo. Ik kijk sowieso niet naar die olympische spelen. x]

    Genius schreef:
    Waarom moeten mensen altijd foto's maken van hun nagels en dan houden ze een random iets vast. :')

    Omdat ik anders met mijn hand tril (als ik niks zo vast heb) en dan krijg ik mijn nagels er niet goed op.

    http://www.youtube.com/user/cutepolish
    Daar haalde ik mijn ideeën altijd vandaan.


    -

    Je kunt water marble proberen al heb je wel wat geduld nodig, omdat het best lastig is x3
    Dit is een tutorial, op haar youtubekanaal staan echt superveel van die dingen ^^


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    Je kunt water marble proberen al heb je wel wat geduld nodig, omdat het best lastig is x3
    Dit is een tutorial, op haar youtubekanaal staan echt superveel van die dingen ^^

    Al heel vaak geprobeerd, nog nooit gelukt. :'D