• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~ xhansjee
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    TheseWords~ Alicia Jones


    Rider~ gryffindor girl

    het invullijstje van iedereen invullen dus ook van bestaande personages
    Invullen:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Wand:
    Huisdier:
    Uiterlijk(liefst foto):
    Extra:


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    MIJN LINKJES DOEN HET WEER!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:37 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    astoria is eigenlijk awesome too!!! ;D


    Ghehe yeah she is XD

    Is het goed als ik morgen bijde rollen invul? Aangezien ik zo terug kom op mijn mobiel


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    Ghehe yeah she is XD

    Is het goed als ik morgen bijde rollen invul? Aangezien ik zo terug kom op mijn mobiel


    tuurlijk!! trouwens draco is gereserveerd ;D


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Naam: Elion Aron Vitae (hoe kon het ook anders xD
    Rol: Onbekende zevendejaars Slytherin
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Zwadderich
    Wand: 33 centimeter, hartenbloed van een draak, enigszins buigzaam en zeer geschikt voor bezweringen
    Huisdier: Een kerkuil, Bradley
    Uiterlijk(liefst foto):


    Extra: Elion geloofd niet in liefde; het gevoel ziet hij, door bepaalde gebeurtenissen uit zijn leven, als een illusie, wat aansluit op hoe een filosoof die hij tof vind, Schopenhauer het ziet. Volgens hem is er alleen lust. You can fuck all you want, but you can never truly love
    Hij kan slecht tegen oppervlakkigheid, hoewel hij zelf juist liever niet te diep op zichzelf ingaat; dat mag dan wèl weer oppervlakkig zijn om moeilijke gesprekken te omzeilen.
    Elion is direct, eerlijk en houdt niet van sneaky shit. Ook houdt hij niet zo van duister, verandering en is hij nogal een roker.

    Naam: Jenny Bux (Jennifer Olivia Buckston)
    Rol: Onbekende griffoendor
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Griffoendor
    Wand: 30 cm, feniksveer, onbuigzaam en bijzonder nuttig voor gedaanteverwisselingen
    Huisdier: Kat, Trish
    Uiterlijk(liefst foto):


    Extra: Jen is vrolijk en rebels. Ze was nogal een probleemjongere, al heeft Zweinstein wonderen voor haar verricht; ze heeft oprecht respect voor de docenten hier, waardoor haar gedrag enorm verbeterd is.
    Ze is vechtlustig en wilde bij een uit de hand lopende ruzie nog wel eens toevlucht zoeken tot dreuzelmethoden (laten we het erop houden dat ze niet echt kan honkballen, maar prima met zo'n knuppel overweg kan...)


    Don't run away this time and die like a man.

    -

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:48 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Colt45 schreef:
    Naam: Elion Aron Vitae (hoe kon het ook anders xD
    Rol: Onbekende zevendejaars Slytherin
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Zwadderich
    Wand: 33 centimeter, hartenbloed van een draak, enigszins buigzaam en zeer geschikt voor bezweringen
    Huisdier: Een kerkuil, Bradley
    Uiterlijk(liefst foto):


    Extra: Elion geloofd niet in liefde; het gevoel ziet hij, door bepaalde gebeurtenissen uit zijn leven, als een illusie, wat aansluit op hoe een filosoof die hij tof vind, Schopenhauer het ziet. Volgens hem is er alleen lust. You can fuck all you want, but you can never truly love
    Hij kan slecht tegen oppervlakkigheid, hoewel hij zelf juist liever niet te diep op zichzelf ingaat; dat mag dan wèl weer oppervlakkig zijn om moeilijke gesprekken te omzeilen.
    Elion is direct, eerlijk en houdt niet van sneaky shit. Ook houdt hij niet zo van duister, verandering en is hij nogal een roker.

    Naam: Jenny Bux (Jennifer Olivia Buckston)
    Rol: Onbekende griffoendor
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Griffoendor
    Wand: 30 cm, feniksveer, onbuigzaam en bijzonder nuttig voor gedaanteverwisselingen
    Huisdier: Kat, Trish
    Uiterlijk(liefst foto):


    Extra: Jen is vrolijk en rebels. Ze was nogal een probleemjongere, al heeft Zweinstein wonderen voor haar verricht; ze heeft oprecht respect voor de docenten hier, waardoor haar gedrag enorm verbeterd is.
    Ze is vechtlustig en wilde bij een uit de hand lopende ruzie nog wel eens toevlucht zoeken tot dreuzelmethoden (laten we het erop houden dat ze niet echt kan honkballen, maar prima met zo'n knuppel overweg kan...)


    leuk! alleen ze zijn 6e jaar hihi;)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moeten ze per se allemaal zesdejaar zijn dan?


    Don't run away this time and die like a man.

    Nya, dan is Elion wel gewoon een jaartje blijven zitten ofzo xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Moeten ze per se allemaal zesdejaar zijn dan?


    ja doe maaar wel ;) het mag wel blijven staan alleen de RPG gaat over jaar 6 dus dan gaat je personage ook mee in jaar 6:)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Wat ik net dus zei; dan is hij gewoon een jaar blijven zitten


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Wat ik net dus zei; dan is hij gewoon een jaar blijven zitten

    haha xD leuke oplossing


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Het past wel bij hem; hij kan nogal lui zijn en uitstelgedrag is hem ook niet vreemd ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Naam: Elion Aron Vitae (hoe kon het ook anders xD
    Rol: Onbekende zevendejaars Slytherin
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Zwadderich
    Wand: 33 centimeter, hartenbloed van een draak, enigszins buigzaam en zeer geschikt voor bezweringen
    Huisdier: Een kerkuil, Bradley
    Uiterlijk(liefst foto):


    Extra: Elion geloofd niet in liefde; het gevoel ziet hij, door bepaalde gebeurtenissen uit zijn leven, als een illusie, wat aansluit op hoe een filosoof die hij tof vind, Schopenhauer het ziet. Volgens hem is er alleen lust. You can fuck all you want, but you can never truly love
    Hij kan slecht tegen oppervlakkigheid, hoewel hij zelf juist liever niet te diep op zichzelf ingaat; dat mag dan wèl weer oppervlakkig zijn om moeilijke gesprekken te omzeilen.
    Elion is direct, eerlijk en houdt niet van sneaky shit. Ook houdt hij niet zo van duister, verandering en is hij nogal een roker.

    Naam: Jenny Bux (Jennifer Olivia Buckston)
    Rol: Onbekende griffoendor
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Griffoendor
    Wand: 30 cm, feniksveer, onbuigzaam en bijzonder nuttig voor gedaanteverwisselingen
    Huisdier: Kat, Trish
    Uiterlijk(liefst foto):


    Extra: Jen is vrolijk en rebels. Ze was nogal een probleemjongere, al heeft Zweinstein wonderen voor haar verricht; ze heeft oprecht respect voor de docenten hier, waardoor haar gedrag enorm verbeterd is.
    Ze is vechtlustig en wilde bij een uit de hand lopende ruzie nog wel eens toevlucht zoeken tot dreuzelmethoden (laten we het erop houden dat ze niet echt kan honkballen, maar prima met zo'n knuppel overweg kan...)

    Ik wist niet dat tovenaartjes rookten? :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oh, ik wil ook wel Ron Weasley zijn :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Colt45 schreef:
    Het past wel bij hem; hij kan nogal lui zijn en uitstelgedrag is hem ook niet vreemd ^_^

    owwww van daar ^,^


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melite schreef:
    (...)
    Ik wist niet dat tovenaartjes rookten? :')

    This one does ^^ En waarom niet? Elion's zomervakanties zijn zacht uitgedrukt vrij turbulent, dus ach xD


    Don't run away this time and die like a man.