• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:15 ]

    Ik heb dat ook heel vaak :W . Maar ik ben skeptisch dus ik hou het maar bij toeval.


    The odds are néver in our favor.

    Ik noem het geen toeval. Onbewust heb je iets van die dingen opgepikt en als het dan weer verschijnt, lijkt het ineens zo. Misschien heb je de reclame voor die film vanuit je ooghoeken gezien of floot je broer dat deuntje pas eerder. Het word pas opvallend als je eraan denkt omdat je onbwustzijn het naar boven brengt.
    Dat is hetzelfde met woorden waarvan je ineens de betekenis leert. Dan lijkt het net alsof dat woord ineens heel vaak gebruikt word terwijl het daarvoor ook al was.


    Your make-up is terrible

    Nee dat is heel normaal.
    Ik had het vandaag ook nog.
    Ik dacht gisteravond aan een stukje van een serie.
    Toen dacht ik, hm .., hoe was dat ook al weer.
    Gek genoeg komt het vandaag op tv, dat stukje.
    Ik weet het het is creapy, maar mee te leven. ;-)

    Misschien heb je ook wel eens dat je ergens op een plek staat, iemand zegt iets tegen je of je zegt zelf iets.
    Dan denk je: he, dit heb ik al eens gedroomd.
    Ook wel genoemd: Een degavu.
    Dat is dan weer niet waar.
    Wetenschappers hebben uitgezocht dat dat een fout in je hersenen is het het 2 keer naar je hersenen versuurd woord.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:27 ]


    Life is full of fake people

    Nee, ene meisje uit mijn klas had een droom over 'iemand' met een gele broek en een blauwe jas. Had ik het die dag later aan.

    heb ik ook.

    Jaa, dat heb ik ook. Haha!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, ik werkte toen nog maar net bij de snackbar en die bazen hebben een dochtertje van 2. En ik dacht random ineens van 'ze is al 2, zou ze ook een broertje of zusje krijgen?' toen moest ik die avond werken en werd me verteld dat die vrouw zwanger is. :Y)


    -

    Ik geloof sowieso niet in toeval. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    Ik geloof sowieso niet in toeval. :')

    This.

    Assassin schreef:
    Ik noem het geen toeval. Onbewust heb je iets van die dingen opgepikt en als het dan weer verschijnt, lijkt het ineens zo. Misschien heb je de reclame voor die film vanuit je ooghoeken gezien of floot je broer dat deuntje pas eerder. Het word pas opvallend als je eraan denkt omdat je onbwustzijn het naar boven brengt.
    Dat is hetzelfde met woorden waarvan je ineens de betekenis leert. Dan lijkt het net alsof dat woord ineens heel vaak gebruikt word terwijl het daarvoor ook al was.


    Shit happens but pee happens a lot more.