• twijfel heel erg of ik een JB storie zal maken of een 1D, wat vinden jullie (: ?

    Je kan misschien één schrijven met beiden erin? ;D


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Nee, jb er zijn al zoveel 1D verhalen hier. Het maakt de wereld niet beter als er nog eentje kwam.

    Timmons schreef:
    Nee, jb er zijn al zoveel 1D verhalen hier. Het maakt de wereld niet beter als er nog eentje kwam.


    hmm ja dat is waar, al worden de 1D stories nu wel meer gelezen ..

    Geen van beide :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JB is da motto motherfucker nigga Bieberrrrrr


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Rococo schreef:
    (...)

    hmm ja dat is waar, al worden de 1D stories nu wel meer gelezen ..


    Veel lezers motiveert natuurlijk altijd, maar daarvoor moet je het niet doen. Je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    iheartgomez schreef:
    (...)

    Veel lezers motiveert natuurlijk altijd, maar daarvoor moet je het niet doen. Je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt.


    ja is ook wel zo, maar bij weinig lezers heb je zo het gevoel alsof je voor niks schrijft, alhoewel ik een grotere JB fan ben.. maar JB lijkt een beetje uitgestorven op Quizlet..

    Of allebei of geen van beide. En je moet schrijven omdat je dat zelf wilt en niet omdat je dan misschien meer of minder lezers krijgt, tenminste dat vind ik.


    Physics is awesome

    Rococo schreef:
    (...)

    ja is ook wel zo, maar bij weinig lezers heb je zo het gevoel alsof je voor niks schrijft, alhoewel ik een grotere JB fan ben.. maar JB lijkt een beetje uitgestorven op Quizlet..


    Ben je een 1D fan? Nee, schrijf dan over 1D. Je schrijft de beste verhalen meestal als je van die persoon ook fan bent. En dat je zegt dat JB precies is uitgestorven hier, kan misschien wel zijn in verhalen, maar er zijn nog altijd mensen hier die fans zijn van Justin Bieber. Dus als je daar over schrijft krijg je misschien meer lezers omdat ze alle JB verhalen lezen die er zijn.
    Snap je mijn redenering een beetje, want het is niet zo goed uitgelegd. In mijn hoofd klonk het beter xd


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.