• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aragog schreef:
    [Sure, ik zal er op letten. Heb atm niet heel veel inspiratie :'D]


    Thank you! Ik weet dat jij hele mooie, lange stukken kan schrijven aan de andere RPGs die ik heb gedaan waar jij mee deed, maar ik zou het echt zonde vinden als je ineens kleine stukjes gaat schrijven...


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Thank you! Ik weet dat jij hele mooie, lange stukken kan schrijven aan de andere RPGs die ik heb gedaan waar jij mee deed, maar ik zou het echt zonde vinden als je ineens kleine stukjes gaat schrijven...

    Awwh, that's sweet. :3 <3
    Ja ik probeer het ook wel, maar het wilt echt niet komen :'D Moet ook nog twee SA's voor wedstrijden schrijven, maar ik blijf maar naar een leeg word-document staren.
    Wat gebeurt er met meeee D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Awwh, that's sweet. :3 <3
    Ja ik probeer het ook wel, maar het wilt echt niet komen :'D Moet ook nog twee SA's voor wedstrijden schrijven, maar ik blijf maar naar een leeg word-document staren.
    Wat gebeurt er met meeee D:


    Dan kan je beter even stoppen met deze RPG tot je weer inspiratie hebt denk ik. Als je alleen maar kleine stukjes blijft schrijven worden ze alleen maar kleiner en kleiner, in mijn geval iniedergeval. Bij mij worden ze alleen groter als mijn mede/tegenspeler ook grote stukken schrijft en aangezien Klaine ook niet zo grote stukken schrijft...


    Keep your head up, keep your heart strong

    [was ik weer]
    Elion
    Hij vernam haar aarzeling niet; hij had zijn glas al voor de helft leeg en was in een heerlijk losse en ontspannen stemming, waarin hij eigenlijk tot alles wel over te halen was als het hem aansprak.
    "This party, I like it," grinnikte hij en hij nam nog een slok van zijn drankje.
    Hij wist dat, als hij zo doorging, hij zich als iemand zich aanbood weer als een slet zou gaan gedragen, maar hij betwijfelde of de rest van de mensen hier zich erg anders zou gedragen op den duur, dus hij zat er bepaald niet mee en nam opnieuw een slok.


    Don't run away this time and die like a man.

    [haha, nu moet ik even eten]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Dan kan je beter even stoppen met deze RPG tot je weer inspiratie hebt denk ik. Als je alleen maar kleine stukjes blijft schrijven worden ze alleen maar kleiner en kleiner, in mijn geval iniedergeval. Bij mij worden ze alleen groter als mijn mede/tegenspeler ook grote stukken schrijft en aangezien Klaine ook niet zo grote stukken schrijft...
    '
    Ik kijk wel even naar haar volgende post, en ik ga Two Steps From Hell luisteren, dat weeerkt ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)'
    Ik kijk wel even naar haar volgende post, en ik ga Two Steps From Hell luisteren, dat weeerkt ;D.

    Sowieso ^^ Audiomachine en Future World Music kunnen er ook wat van :3

    Ik krijg altijd inspi van game-playthroughs op youtube van spellen als Amnesia en Penumbra Overture ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    [Ik las over grotere stukjes schrijven? Sorry ik ben erg inspiloos en heb moeite met wat bedenken, ik probeer het wel, maar het lukt me niet.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ray

    ''Wat krijg ik er voor?'' Vraagt Elisábeth spottend en blijft door gaan met kietelen. Ik weet niets te bedenken omdat mijn hoofd totaal door de war is van het lachen.
    "K-Kies maar!" Zeg ik lachend, nog steeds probeer ik haar handen weg te krijgen, ze stopt niet. Ik kan niet stoppen met lachen en moet flink diep inademen om genoeg lucht te hebben. Ik laat me achterover vallen en probber zo lucht te krijgen.

    [Zoiets? anders verwerk ik Aragog haar stukjes er wel in vanaf nu, dan schrijf ik vanzelf mer ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Colt45 schreef:
    [was ik weer]
    Elion
    Hij vernam haar aarzeling niet; hij had zijn glas al voor de helft leeg en was in een heerlijk losse en ontspannen stemming, waarin hij eigenlijk tot alles wel over te halen was als het hem aansprak.
    "This party, I like it," grinnikte hij en hij nam nog een slok van zijn drankje.
    Hij wist dat, als hij zo doorging, hij zich als iemand zich aanbood weer als een slet zou gaan gedragen, maar hij betwijfelde of de rest van de mensen hier zich erg anders zou gedragen op den duur, dus hij zat er bepaald niet mee en nam opnieuw een slok.


    Alicia
    Toen ik merkte dat hij dronken was kreeg ik een grijns op mijn gezicht. Wat zou ik eens met hem gaan doen? Grijnzend dronk ik de rest van mijn glas leeg, ik was toch nog lang niet dronken. Wat ik me alleen niet besefte was dat mijn dronkschap altijd vijf minuten op zich liet wachten, iets wat ervoor zou zorgen dat ik straks wél dronken zou zijn...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Klaine4Ever schreef:
    Ray

    ''Wat krijg ik er voor?'' Vraagt Elisábeth spottend en blijft door gaan met kietelen. Ik weet niets te bedenken omdat mijn hoofd totaal door de war is van het lachen.
    "K-Kies maar!" Zeg ik lachend, nog steeds probeer ik haar handen weg te krijgen, ze stopt niet. Ik kan niet stoppen met lachen en moet flink diep inademen om genoeg lucht te hebben. Ik laat me achterover vallen en probber zo lucht te krijgen.

    [Zoiets? anders verwerk ik Aragog haar stukjes er wel in vanaf nu, dan schrijf ik vanzelf mer ;)]


    dan schrijf je niet meer, dan kopiër je een stuk en schrijf je een klein stuk... maar zo is ie goed ja


    Keep your head up, keep your heart strong

    [mijn topics]
    [sorry, was er vandaag de hele dag niet. Wat heb ik allemaal gemist?]


    "We accept the love we think we deserve."

    Elion
    Hij zag Alicia grijnzen en hield zijn hoofd scheef. Hij was enorm goedgehumeurd nu, zeker voor zijn doen. En los. Hij was nu ook heel los.
    "Tisser zo leuk?" vroeg hij loom aan het meisje.
    Hij vouwde zijn armen losjes achter zijn hoofd en liet de dingen lekker op hun beloop.
    Hij overwoog wat te drinken te halen, maar hij had geen zin om op te staan, dus dat liet hij maar gewoon voor wat het was.


    Don't run away this time and die like a man.

    Elisàbeth
    ''K-Kies maar!'' lachte hij, en viel naar achteren.
    Ik lachte toen hij amper kon praten door het lachen.
    Ik kietelde iets minder, maar stopte uiteraard nog niet.
    ''Oké, even denken..'' mompelde ik, en nam er uitgebreid mijn tijd voor.
    ''Help eens mee ukkie, anders lig je hier morgen nog.'' grijnsde ik, de dronken, zoenende en dansende mensen om ons heen negerend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''