• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Silvanaa schreef:
    [Aan alle reacties te zien is er een feestje? haha... wat voor feest?]


    Gewoon een feestje in de leerlingenkamer van Slytherin, omdat Alicia en Elisàbeth weg moesten en ze niet wouden dat iemand erachter kwam, daarom gaven ze ee feestje om iedereen af te leiden en inmiddels zijn ze weer terug (en aardig dronken)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik schoot zelf ook in de lach door de machteloze pogingen van Ray om los te komen.
    Hij was er nu vast ook al achter dat ik redelijk wat armkrachten had. Met éen hand stopte ik met kietelen, en tikte op mijn wang als teken dat hij daar een kusje moest geven. Met mijn andere hand kietelde ik rustig door, en mijn mondhoeken krulden omhoog. Dit ging ik vaker doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheseWords schreef:
    (...)

    Gewoon een feestje in de leerlingenkamer van Slytherin, omdat Alicia en Elisàbeth weg moesten en ze niet wouden dat iemand erachter kwam, daarom gaven ze ee feestje om iedereen af te leiden en inmiddels zijn ze weer terug (en aardig dronken)]


    [oke, bedankt xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Elion
    Hij grinnikte.
    "Ik? Of mijn naam die uit de vuurbeker kwam?" vroeg hij geamuseerd op een licht uitdagende toon.
    Hij had het er gewoon uitgeflapt; de alcohol maakte lange redenaties wat lastig.
    "En wat is er dan precies zo leuk aan me?" vroeg hij. Hij testte haar; de meesten die hij kende konden moeilijk met dat soort vragen omgaan. Hij was nieuwsgierig hoe deze het aan zou pakken.

    Mary
    Ze had de leerlingenkamer verlaten en dwaalde nu alleen door de gangen, genietend van Zweinsteins schitterende architectuur.
    Ze sloeg af en zag opeens een meisje dromerig uit het raam staren, op nog geen vijf meter afstand. Oeps. Geschrokken deed Mary een stapje terug; ze had niet verwacht iemand tegen te komen.
    Toen liep ze echter voorzichtig naar het meisje toe.
    "Ehm, hoi, is er iets?" vroeg ze zacht; ze was altijd wat verlegen geweest. "Je staat hier zo alleen namelijk.." Haar stem viel aarzelend weg.


    Don't run away this time and die like a man.

    Ray

    Ze stopte met een hand met kietelen en tikte op haar wang. Even dacht ik wat ik moest doen maar kwam er toen achter.
    "Oké, oké, stop dan!" Zeg ik en kijk haar aan. "Anders doe ik het niet." Grijns ik. Ik probeer omhoog te komen maar het lukt niet, ik zak weer net zo hard terug. Ik kijk haar smekend aan. "Alsjeblieft?" Mijn ademhaling is nog steeds neit helemaal goed en mijn longen beginnen het voor mijn gevoel al aardig te begeven.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dawn
    "Ehm, hoi, is er iets?" Vroeg iemand zacht waardoor ik opschrok en me snel omdraaide naar de persoon die mijn dagdromen verstoorde. Toen ik haar verlegen uitdrukking zag werd ik meteen wat rustiger.
    "Ehm.. Nee ik was aan het.. dagdromen" Zei ik met een blos op mijn wangen. Bij mensen die ik niet kende was ik neit zo zeker van mezelf..


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ray probeerde omhoog te komen, maar tevergeefs.
    ''Alsjeblieft?'' vroeg hij, met een smekende uitdrukking wat ieder ander zou laten smelten.
    ''Vooruit.'' grinnikte ik, en ik liet hem los.
    ''En oh- haal zo nog even een boterbiertje voor me.'' zei ik op mijn liefste stem, en knipperde met mijn lange wimpers.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rose Lileas Somerled

    En daar zat ik dan, s'avonds op mijn kamer strafwerk te schrijven voor Snape, terwijl er beneden in de common room een feest aan de gang was. Een lichte grom ontsnapte uit mijn mond, toen ik naar de helft van het lege stuk perkament keek. 50 regeles had ik pas geschreven, wat me al een uur van mijn tijd had gekost, en daar mocht ik nog eens een uur in gaan lopen steken. 2 uur van mijn tijd verspilt aan Snape. Als het niet verboden was, was hij nu op dit moment onder invloed van de crusiatus vloek, maar tot mijn ergernis was dit verboden. Ik ging met mijn hand door mijn haar, en keek naar het stuk perkament voor mijn neus waarna ik zuchtte.

    [Ik had dus geen idee waar ik in moest springen, maar ik las dat er een feestje was, dus had ik dat erin verwerkt. Btw @TheseWords je moet Rose nog even in de lijst zetten bovenaan ;3]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Audrey Lynn Winchester:
    De harde muziek en gelach van de leerlingen was helemaal tot boven aan toe te horen. Ik besloot dus maar om na een tijdje toch maar eens een kijkje te gaan nemen, aangezien ik erg nieuwsgierig werd. Ik was meestal niet zo'n feest beest, maar ach, voor één keer kon het heus geen kwaad. Toch?
    Ik wandelde de trap af naar beneden en het naderende muziek werd steeds harder. Het was bomvol in de Common Room en erg donker. Dronken mensen danste om me heen, terwijl ik met moeite me er tussen probeerde te proppen. Ik liet me uiteindelijk op één van de zwarte sofa's vallen en bekeek het kleine feestje aandachtig. Haast iedereen leek dronken.
    Fijn, dan was ik dus weer de enige nuchtere hier.

    Draco Lucius Malfoy:
    Ik wurmde me tussen de drukke mensenmassa door en liet me vervolgens met een drankje in mijn handen naast Audrey neer ploffen. Ik kende het meisje wel, maar ik besteedde eigenlijk nooit echt aandacht aan haar. En net als altijd, negeerde ik haar gewoon.
    De mensen om me heen waren wild aan het dansen en leken allemaal aangeschoten. Sommige zelfs zwaar dronken. Ik grijnsde breed en sloeg het drankje in één keer achterover. De alchol brandde in mijn keel, maar ik besteedde er geen aandacht aan. Vanavond ging geweldig worden.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:47 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Alicia
    'Allebei' antwoorde ik eerlijk toen hij vroeg of ik hem of zijn naam die uit de beter kwam leuk vond, waardoor ik erachter kwam dat ik echt al aardig dronken was 'Anders had ik je niet leren kennen' En wat is er dan precies zo leuk aan me?" vroeg hij vervolgens. 'Dat is een moeilijke' antwoorde ik lachend, maar daarna wist ik het. 'Je nuchtere manier van redeneren' antwoordde ik daarom.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mary
    "Ehm.. Nee ik was aan het.. dagdromen" antwoordde het meisje en Mary glimlachte aarzelend; het meisje leek haar aardig.
    "Oh, ok, gelukkig," zei ze, zich even geen houding wetend. Ze friemelde daarom een beetje onzeker aan de te lange mouwen van haar gewaad; ze was niet lang en in het weeshuis hadden de Moeders zeker geweten dat je gewaden op de groei moest kopen. Dus daarom leek ze nu net een blonde dementor met grote onschuldige ogen en een verlegen houding.


    Don't run away this time and die like a man.

    [oeps ik moest even gaan eten :), waar kan ik Marcel is naar toe sturen?]


    Can't control my second personality

    Ray

    "Vooruit." Grinnikte Elisábeth en liet me uiteindelijk los. "en oh- Haal zo nog even en boterbiertje voor me." Zegt ze, ze knipperde met haar lange wimpers, ik kijk haar aan. Dan kom ik iets overeind en druk mijn lippen even op haar wang.
    "Die kreeg je nog, oké, een boterbier komt eraan." Zeg ik terwijl ik nog op adem aan het komen ben, ik sta op en even komt er een zwarte waas voor mijn ogen die me doet wankelen. Dan loop ik nar de drankjestafel en pak twee boterbier. Ik loop weer terug naar Elisábeth en geef haar het glas. "alsjeblieft." Grinnik ik en neem meteen een slok van mijn boterbiertje. Alsof ik nog neit genoeg gehad heb.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Draco is aliveeeeeee.
    Me gusta. :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elion
    Ze was tenminste eerlijk.
    "Wauw, mijn persoonlijkheid dus," grinnikte hij. Hij haalde zijn hand door zijn ravenzwarte haar, iets wat hij wel vaker deed als hij er of niet bij was met zijn gedachten of wanneer die gedachten wat beneveld werden door drank.
    "Die had ik niet zien aankomen," voegde hij er grijnzend aan toe.
    Ja, de dronken Elion was heel wat gezelliger in een gesprek als de nuchtere, omdat hij veel minder scherp en cynisch reageerde.


    Don't run away this time and die like a man.