• Dit vind ik eigenlijk raar, waarom is Duits toegestaan op Quizlet, maar Frans niet? Maar een klein aantal mensen leert Duits op school terwijl iedereen in België verplicht Frans krijgt. (Geen idee hoe dat in Nederland zit). Dit vind ik dus echt raar. Uitleg graag? (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, ben je de huisregels aan het lezen?
    Ik heb geen idee, maar het klinkt niet erg logisch.


    Food.

    In Nederland is het niet verplicht om Frans te volgen en sommige vind kunnen het dus ook niet (ik kan ook geen Frans). Duits kan wel, omdat het was in de tijd van Tokio Hotel (de band is Duits), dus ik denk dat er daarom wél Duits gesproken mag worden. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Scharry schreef:
    Haha, ben je de huisregels aan het lezen?
    Ik heb geen idee, maar het klinkt niet erg logisch.
    Haha, ja. Iemand had in het Ban-klacht topic gereageerd en ik besloot om eens de huisregels te lezen en te kijken hoe duidelijk ze waren. (Doe ik wel vaker.)
    Nu merk ik pas dat mijn 30 Days Of Disney eigenlijk niet offtopic waardig is. Stoute mods.(huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    teamZiam schreef:
    In Nederland is het niet verplicht om Frans te volgen en sommige vind kunnen het dus ook niet (ik kan ook geen Frans). Duits kan wel, omdat het was in de tijd van Tokio Hotel (de band is Duits), dus ik denk dat er daarom wél Duits gesproken mag worden. (:
    Alsof iedereen opeens Duits kon door TH. Ik ken een paar woorden, maar ik kan nog steeds beter Frans dan Duits.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Haha, ja. Iemand had in het Ban-klacht topic gereageerd en ik besloot om eens de huisregels te lezen en te kijken hoe duidelijk ze waren. (Doe ik wel vaker.)
    Nu merk ik pas dat mijn 30 Days Of Disney eigenlijk niet offtopic waardig is. Stoute mods.(huil)


    Gelukkig ben je er nog(:


    Food.

    Meteor schreef:
    (...)Alsof iedereen opeens Duits kon door TH. Ik ken een paar woorden, maar ik kan nog steeds beter Frans dan Duits.

    Dat zeg ik toch ook niet? Ik zei alleen dat het daar mee te maken kon hebben en daarbij heb ik wel Duits gehad en geen Frans.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 1:11 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZiam schreef:
    (...)
    Dat zeg ik toch ook niet? Ik zei alleen dat het daar mee te maken kon hebben en daarbij heb ik wel Duits gehad en geen Frans.
    Haha, nee, maar die regel lijkt me dan niet echt logisch omdat ze niet dankzij TH opeens meer Duits gingen geven op school. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk mede door Tokio Hotel en mede omdat het een buurland is van Nederland en Frankrijk niet(en dit is een Nederlandse site). Daardoor kunnen wij vaak beter Duits dan Frans, zeker als je bij de grens woont.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    Ik denk mede door Tokio Hotel en mede omdat het een buurland is van Nederland en Frankrijk niet(en dit is een Nederlandse site). Daardoor kunnen wij vaak beter Duits dan Frans, zeker als je bij de grens woont.
    Maar, dan zou Frans ook moeten toegestaan zijn vind ik, want ik ben er van overtuigd dat meer mensen Frans kunnen dan Duits op deze site. Het blijft een rare kwestie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Haha, ja. Iemand had in het Ban-klacht topic gereageerd en ik besloot om eens de huisregels te lezen en te kijken hoe duidelijk ze waren. (Doe ik wel vaker.)
    Nu merk ik pas dat mijn 30 Days Of Disney eigenlijk niet offtopic waardig is. Stoute mods.(huil)

    Het moest in het off-topic omdat je het bij je wedstrijd wilde, en dat mocht niet.


    I am an idiot, I move.

    Meteor schreef:
    (...)Maar, dan zou Frans ook moeten toegestaan zijn vind ik, want ik ben er van overtuigd dat meer mensen Frans kunnen dan Duits op deze site. Het blijft een rare kwestie.

    Dat betwijfel ik, maar dat verandert niks aan de reden die ik denk waaraan het ligt. Of misschien vind Rutger Frans gewoon een kut taal, kan ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    (...)
    Dat betwijfel ik, maar dat verandert niks aan de reden die ik denk waaraan het ligt. Of misschien vind Rutger Frans gewoon een kut taal, kan ook.
    Ik ook, daar niet van. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alakay schreef:
    (...)
    Het moest in het off-topic omdat je het bij je wedstrijd wilde, en dat mocht niet.
    Daar even een vraagje over, want dat vind ik niet zo duidelijk. Sinds het niet in mijn wedstrijdtopic mocht staan, mochten ook andere mensen er aan deelnemen, dus in principe mocht hij dan ook ergens anders staan. Of ben ik nu mis?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Maar, dan zou Frans ook moeten toegestaan zijn vind ik, want ik ben er van overtuigd dat meer mensen Frans kunnen dan Duits op deze site. Het blijft een rare kwestie.

    Dat denk ik niet. In Nederland kun je kiezen tussen Frans of Duits (of Spaans) en veel mensen kiezen Duits.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Dat denk ik niet. In Nederland kun je kiezen tussen Frans of Duits (of Spaans) en veel mensen kiezen Duits.
    Maar de verhouding Belgen/Nederlanders is ongeveer 50-50 en iedereen in België moet verplicht Frans leren. Dan zou het Frans toch zeker evenveel waarde moeten hebben?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?