• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:08 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden

    Ik knikte even naar hem.
    "Dan weet je wel hoe het gaat lijkt me, je hebt dan wel verschillende manieren, maar het komt toch altijd op hetzelfde uit." Zeg ik zuchtend.
    Ik ga wat achterover leunen op het bankje en kijk naar de lucht. Er zijn zo veel wolken, zo... zo... Mooi? Hoelang geleden is het wel al niet dat ik iets uit de natuur mooi heb gevonden? Ik bijt even op mijn lip. Toen ik 12 was misschien? Toen alles nog gewoon normaal was? Zonder dat bezorgde leventje van nu, gewoon een relaxt kinderleven...
    Ik voelde iets over mijn wang kriebelen, ik veeg het weg en het is nat. Wacht was dat een traan?


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Lekker sentimenteel doen Ghehe]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Eigenlijk niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen." Het is even stil, tot ik Aiden plots zijn gezicht zie aanraken. Zijn ogen zijn rood en vochtig, en ergens ben ik er niet van overtuigd dat hij over hetzelfde talent als zijn neef beschikt om nep te huilen. Geschrokken kijk ik hem aan. "Hé, hé... dit gaat dieper dan alleen droog staan, is het niet?" probeer ik hem zachtjes te helpen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Hé, hé... dit gaat dieper dan alleen droog staan, is het niet?"
    Ik knik en knipper om de drukkende tranen weg te krijgen maar het helpt niet. "Het is gewoon alles, nu wat op me afkomt." Zeg ik dan terwijl dat niet alles is. Ik bijt op mijn lip. Echt mannen huilen niet, maar ik ben dat ook niet. Ik ben erg, ik ben slecht... Ik gebruik meiden verkeerd alleen maar om mezelf te verbergen.

    [Dis kan anders uitpakken dan je denkt. ;')]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oh ik mag dit nu al, diepgaande karakteeeers]

    Stephen Francis Greensfield

    Ik merk aan Aidens stem dat hier meer achter schuilt. Bovendien is 'het is gewoon alles' een beetje te vaag om er écht zo overstuur van te zijn. Ik leg een steunende hand op zijn rug. "Gooi het er maar gewoon uit. Echt, het lucht op."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Gooi het er maar gewoon uit. Echt, het lucht op." Ik voel Stephens hand op mijn rug. Ik schud mijn hoofd en ontwijk zijn blik.
    "Dat kan ik niet doen, je gaat me raar vinden." Zeg ik zacht. Ja helemaal omdat ik die meiden gebruik om mezelf te verschuilen, wat zal hij wel niet denken. Ik kijk naar mijn handen. "Ik heb zelf altijd gezegd dat ik dat raar vind, alleen om mezelf te verschuilen." Zeg ik nog zachter. Ik bijt op mijn lip.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach. "Niemand is raar, en als iemand al raar is ben ik het. Ik ga je nergens om beoordelen, Aiden. Ga door, ik luister," moedig ik hem aan. Ik wil niet dat hij ergens mee zit terwijl ik als luisterend oor kan dienen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Niemand is raar, en als iemand al raar is ben ik het. Ik ga je nergens om beoordelen, Aiden. Ga door, ik luister."
    Ik schud weer mijn hoofd. "Nee, ik heb Sasha uit lopen schelden, vertelt dat ik hem haat, dan kan ik nooit zelf zoiets flikken." Zeg ik, hij zal vast wel niet weten wie Sasha is dus hij zal wel weer verder vragen. Ik ril een keer en zucht. Ik slik moeilijk door mijn droge keel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Dit komt me iets bekender voor. Met samengeknepen ogen denk ik terug aan het gesprek met Quince en ik vraag dan; "Sasha is toch je neef? Quince' broer?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Sasha is toch je neef? Quince' broer?" Vraagt Stephen ineens.
    Ik kijk op en knik, terwijl ik op mijn lip bijt.
    "Ja, heeft Quin het vertelt?" Vraag ik dan. Ik sluit mijn ogen. Ik ben een slecht, heel slecht persoon. Ik moet boeten voor wat ik gedaan heb!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik knik. "Hij waarschuwde me dat je niet zo goed op... je weet wel reageert. Maar ik had nooit gedacht dat..." Ik pauzeer even. "Ik vraag me eigenlijk alleen af waarom je Sasha dan zo aanviel. Schaam je je ervoor?" vraag ik zacht, voorzichtig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Schaam je je ervoor?" Vraagt Stephen zacht. Ik bijt op mijn lip en knik, hij had me door. "Ja... Ik- Nouja-" Stamel ik, ik durf hem nieteens aan te kijken. "Snap je nu waarom ik die meiden gebruik? Ze zijn als een schild." Zeg ik zacht en slik. Hoé ga ik dit ooit uitleggen aan iemand?
    Stephen neemt het luchtig op maar andere zullen geshokt reageren...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Ik snap het. Denk ik." Eigenlijk niet echt. Dit is helemaal niet de manier waarop ik met mijn seksualiteit omga, en daar ben ik stiekem blij mee. Aiden lijkt er echt heel veel moeite mee te hebben. "Maar je kan niet eindeloos met meisjes blijven slapen als dat je niet gelukkig maakt," mompel ik. "Er zal een tijd moeten komen waarin je het accepteert. We leven in 2012, je wordt heus niet geëxcuteerd. Het lukte mij ook," probeer ik hem aan te moedigen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    We leven in 2012, je wordt heus niet geëxecuteerd. Het lukte mij ook." Wacht is Stephen- Daarom vatte hij het zo luchtig op.
    Ik kijk hem eventjes aan. "Je weet toch dat er homofoben zijn. Ik heb er jarenlang een gespeeld." Zeg ik zacht en bijt weer op mijn lip. "Ik schaam me zo, om alles wat ik heb gedaan." Ik begraaf mijn gezicht in mijn handen. "Als er iets was om de tijd terug te draaien, had ik dat gebruikt. En niet alleen voor dit..." Zeg ik met mijn handen nog altijd voor mijn gezicht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Het doet me werkelijk pijn om een jongen die normaal zo koel en afstandelijk doet nu zo gebroken te zien. Wetende dat de meeste mensen er troost in vonden, wreef ik trage rondjes op zijn rug. "Dat klinkt alsof je aardig wat hebt meegemaakt. Geen wonder dat je je verbergt." Voorzichtig haal ik zijn handen van zijn gezicht. "Ik denk dat het tijd wordt dat je gaat proberen het op te lossen in plaats van jezelf ervoor te verbergen. En dan heb ik het over al die problemen; het gedoe met je neef, het accepteren van jezelf en de problemen waar je niet met me over hebt of wilt praten."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.