• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:08 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Anthony
    Quince vraagt waarom ik Jayy niet vraag me te helpen en verteld dan dat hij ook hulp heeft gehad. Ik lach even. 'Heeft hij al geprobeerd. totaal mislukt. Bij hem was het gewoon beginners geluk.' Zucht ik en trek even aan Jayy zijn stropdas die me meteen een stomp tegen mijn schouder gaf. Daarna richte hij zich weer op Quince. 'Hebben we eigenlijk veel gemist met deze les?' vroeg hij. ik rolde met mij ogen. 'Ja, of we nog nooit zangles hebben gehad Jayy.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kan Stephen ergens invoegen?]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Kom maar naar Aiden?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Quince

    Ik kijk even lachend naar de twee.
    "Gaat dat altijd zo tussen jullie?" Vraag ik terwijl ik naar ze wijs.
    "Sorry, og jullie veel gemist hebben? Hmm, we moesten een lied zingen dat bescheem hoe je je voelde of zo. Dat is het, maar het was wel appart..." Mompel ik er achteraan.
    "Goed, ehm verder over het onderwerp waar we ware, neit de stropdassen maar het daarvoor." Zeg ik en denk na. "Hoe oud zijn jullie?" Vraag ik dan maar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Is Aiden buiten?]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Ja doe maar, dat hij op een bankje wezeloos voor zich uit zit te staren of zo xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Anthony
    "Gaat dat altijd zo tussen jullie?" vroeg Quince en beide knikte we.
    Sorry, og jullie veel gemist hebben? Hmm, we moesten een lied zingen dat bescheem hoe je je voelde of zo. Dat is het, maar het was wel appart..." vertelde hij ons. ''Hier ik zei tog dat we niks gemist hadden.'' ik gaf Jayy een duw. Uiteindelijk vroeg Quince hou oud we waren. ''19.'' antwoorde ik. ''Ik ook.'' grijnzde Jayy en ik rolde met mijn ogen. ''Tuurlijk ben jij ook 19, sukkel.'' en alweer gaf ik hem een duuw. ''Al ben ik 10 minuten ouder.'' grijnzde ik. en dit keer was het Jayy die met zijn ogen rolden. ''En jij?'' ik richte me weer op de jongen en keek hem vraagend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Stephen Francis Greensfield

    Aangezien ik geen reden meer had om in het muzieklokaal te blijven, ging ik maar een beetje rondlopen over het terrein. Ik hield er niet van om te lang binnen te zitten, zeker niet na een lange les, dus een frisse neus zou wel prettig zijn. Vreemd genoeg zag ik een bekend figuur zitten op een bankje die ik daar absoluut niet verwacht had. "Aiden? Gaat het wel? Je was zo snel weg."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik lachte weer om het schauwspel wat zich voor me afspeelt. Duh het is een tweeling en natuurlijk zijn ze even oud. Het zou raar zijn a- "En jij?" Hoorde ik ineens.
    "Oh, sorry. Zeventien." Zeg ik snel. Ik lachte even.
    "Ik was even in gedachten verzonken." Mompel ik met een lachje naar de tweeling.

    Aiden

    "Aiden? Gaat het wel? Je was zo snel weg." Ik schrok op en kijk recht in de ogen van Stephen. "Oh, jij..." Zeg ik zacht, mijn stem klonk even raar. Ik had al niet sinds dat lied van Angelica meer gepraat. Normaal ben ik nooit zo lang stil. "Volgens mij heb ik het verknalt." zeg ik en kijk naar beneden. Ik had me nog nooit zo kut gevoeld...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik had nooit gedacht dat ik zo'n medelijden met Aiden zou hebben, maar ik heb het toch. Onhandig geef ik hem een klopje op zijn rug. "Misschien was je plan van aanpak niet zo goed bij haar?" probeer ik hem te sussen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Anthony
    Quince vertelde dat hij 17 was. en dat hij even in gedachten verzonken was. ''Je moet niet denken.'' Begin ik. ''is niet goed voor je.'' Begon nu ook Jayy. ''Doen wij ook niet.'' Maakte ik het af. Ik en Jayy hoefde elkaar niet eens aan te kijken. ''Maar uhh.'' mompelde ik. ''Welk liedje heb je gezongen vandaag dan?'' vroeg ik Quince. want geheid dat ik en jayy deze les nog in moesten halen en ik had geen flauw idee wat ik zou moeten zingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden

    "Misschien was je plan van aanpak niet zo goed bij haar?"
    Ik zucht even en haal geld uit mijn zak. "Hier, krijg je alvast, ik verlies het toch." Zeg ik en houd hem de 25 euro voor. Een zucht verlaatm ijn mond, Ik ben verslagen...

    Quince

    Ik lachte weer, deze twee zijn grappig, hoe ze elkaars zinnen afmaken, gewoonweg Geweldig!
    "Welke ik gezongen heb? Apoligize van OneRepublics." Zeg ik dan. Hmm, hun hebben nog niet gezongen hé? "Welke zouden jullie kiezen als jullie wel zouden moeten zingen?" Vraag ik dan aan ze.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik kijk even naar het geld, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen om het nu aan te nemen. Dit gaat niet meer over de weddenschap, dit gaat over het feit dat Aiden gekwetst is en hoogstwaarschijnlijk een enorme schade op zijn ego heeft opgelopen. Daarom vouw ik zijn hand weer dicht. "Houd maar. Maar bekijk het van de betere kant; er zijn heus wel andere manieren om een goede... hoe noemde je het ook al weer? Oh ja, om een goede image te krijgen. Je hoeft heus niet met een lerares te slapen om vrienden te krijgen hier," probeer ik hem op te beuren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jayy
    ''Wat wij zouden kiezen? Hmmm.'' ik dacht even na. ''Het moest gaan over hoe we ons voelde zei je?'' ik keek even bedenkelijk naar Anthony en tegelijkertijd begonnen we te grijnzen. ''I'm Sexy and i know it.'' Zongen we allebei in koor. we schoten in de lach. ''Ja hallo, ik voel mezelf zo sexy'' Grijns ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden

    "Houd maar. Maar bekijk het van de betere kant; er zijn heus wel andere manieren om een goede... hoe noemde je het ook al weer? Oh ja, om een goede image te krijgen. Je hoeft heus niet met een lerares te slapen om vrienden te krijgen hier."
    Ik blijf vooruit kijken zonder iets te zeggen. Uiteindelijk vind ik de moed het te zeggen. "Het is niet alleen voor mijn image, ik heb het ook nodig." Zeg ik zacht. Hij begreep hopelijk waar ik het over had, ik wil het niet uitleggen.

    Quince

    "Yea, and youre ugly and you show it. Zo dan?" Grijns ik terug.
    Ik mag die twee wel. Ik ga tussen ze in staan en doe mijn armen om hun schouders.
    "Voel jij zijn pijn?" Vraag ik aan Jayy, of was het nou Antz? Nouja een van de twee. Zonder op antwoord te wachten knijp ik in zijn schouder. Ik grinnik even. Kon het niet laten.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 23:34 ]


    Ich liebe dich 27.12.23