• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:29 ]

    [ Aahh...had dat gezegd, dan had ik hem wat langer laten leven :(]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Aahh...had dat gezegd, dan had ik hem wat langer laten leven :(]


    [haha sorry(a)]

    [ Hahahah. Ik kan hem altijd nog als geest te voorschijn halen gheheh. Of laten doen alsof Noëmi zijn geest ziet en hij haar soort van red gheheh. kon dat maar xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Hahahah. Ik kan hem altijd nog als geest te voorschijn halen gheheh. Of laten doen alsof Noëmi zijn geest ziet en hij haar soort van red gheheh. kon dat maar xd ]


    [hahaha hij kan in haar droom voorkomen :P messing around with her head now when she is starting to like Luca :P en zelfs dat vindt ze eigenlijk kut, want ze is nog samen met de jongen waarmee ze haar dochtertje heeft x'D maarja, dat veranderd voor haar zo langzamerhand ook omdat ze in de Arena zit enzo.. she has a pretty complicated lovelife, lol :P]

    [ Hahaha good idea ^^. Ik ga Matthew gewoon even langs laten komen XD Enne, Destiny begint Luca ook steeds meer te liken. Maar dat zal gewoon vriendschap blijven. Ze heeft nog altijd Rowan die haar hart heeft gebroken * Dramatisch momentje*. Hmm, Artemis heeft stiekem een oogje op someone. Dat gaat nog een verassing worden ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Hahaha good idea ^^. Ik ga Matthew gewoon even langs laten komen XD Enne, Destiny begint Luca ook steeds meer te liken. Maar dat zal gewoon vriendschap blijven. Ze heeft nog altijd Rowan die haar hart heeft gebroken * Dramatisch momentje*. Hmm, Artemis heeft stiekem een oogje op someone. Dat gaat nog een verassing worden ^^ ]


    [Jaa haha :D ooh echt? Ooh haha, Noëmi vindt m nu leuker dan vriendschap leuk haha :P Ja precies haha! Wat is Esmee ook flauw, maarja, zelf vindt ze hem ook leuk, lol :P Ooeeh nu ben ik benieuwd wie Artemis leuk vindt! :D

    edit; ik heb ineens zin in chips x'D that makes no sense :P en he, je hebt 7777 posts :P]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:02 ]

    [ Hahaha we zullen zien voor wie Rowan zal kiezen. Gheheh. Maar ja, we hebben eigenlijk wat aparte personage's. Noëmi, Esmee, Artemis en Destiny. Ze verschillen echt veel van elkaar ;o maar ja. Thats adorable. En dat van Artemis blijft voorlopig nog een geheimpje ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Hahaha we zullen zien voor wie Rowan zal kiezen. Gheheh. Maar ja, we hebben eigenlijk wat aparte personage's. Noëmi, Esmee, Artemis en Destiny. Ze verschillen echt veel van elkaar ;o maar ja. Thats adorable. En dat van Artemis blijft voorlopig nog een geheimpje ^^ ]


    [ja het is echt super leuk dat ze allemaal vet anders zijn én ook nog eens een frikkin eigen persoonlijkheid hebben :P
    Noëmi is echt zo'n iemand die onbewust iedereen wil helpen en onbewust voor held wil spelen, eigenwijs, heeft het niet altijd even makkelijk gehad met District 12, een echte rebel tijdens de opstand van Katniss en Peeta, dan raakt ze ook nog eens zwanger en moet ze de Arena in :'P En Esmee opgevoed als een Beroeps, met gescheiden ouders, smoorverliefd op Rowan, heel erg fel, vrolijk en roekeloos en een uitdager :'P (youre turn, lol x'D)]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:12 ]

    [ Hahahha klopt. Bij mij is Destiny een echte beroeps, ook opgevoed door twee, maar heeft al zo verschrikkelijk veel meegemaakt dat ze ook verschrikkelijk eigenwijs, bot en minachtend kan zijn, terwijl ze juist een persoon is waarmee je goed zou kunnen praten.

    Artemis is dan weer een meisje die verschrikkelijk brutaal kan zijn, maar ook haar verlegen kant heeft een secret crush en is daarin wel weer een enorme kluns. Ze is onwijs slim en kan er niet tegen als ze wordt gecommandeerd. Toch is ze veel zachter dan Destiny en heeft ze veel meer begrip voor andere xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Iepsie. Dacht echt dat het maar een uurtje zou worden, we hoefden alleen prikken te halen voor onze vakantie. Maar het liep uit en daarna ben ik nog even de stad ingeweest :$ Maar nu ben ik er weer ='D
    En ja, voor wie zou Rowan gaan kiezen ^.^ Wat is ie eigenlijk ook een player x'D]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Van het adem-momentje van Esmee, maakte ik ook even gebruik, want ook mijn zuurstof was op. Maar daarna ging ik ook weer vol in de zoen. Langzaam zwom ik een beetje vooruit, tot we zachtjes tegen een boom botste, zodat we wat meer houvast hadden, aangezien het water al zo hoog stond, dat staan niet meer ging. Ondertussen lagen mijn handen op haar schouderbladen, onder haar shirtje.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Prisoner schreef:
    [ Hahahha klopt. Bij mij is Destiny een echte beroeps, ook opgevoed door twee, maar heeft al zo verschrikkelijk veel meegemaakt dat ze ook verschrikkelijk eigenwijs, bot en minachtend kan zijn, terwijl ze juist een persoon is waarmee je goed zou kunnen praten.

    Artemis is dan weer een meisje die verschrikkelijk brutaal kan zijn, maar ook haar verlegen kant heeft een secret crush en is daarin wel weer een enorme kluns. Ze is onwijs slim en kan er niet tegen als ze wordt gecommandeerd. Toch is ze veel zachter dan Destiny en heeft ze veel meer begrip voor andere xd ]


    [ik denk dat Destiny het eigenlijk wel goed kan vinden met Esmee als ze allebei Rowan niet kenden, lol x'D ik denk dat ze dan best goede vriendinnen zouden zijn haha :P
    En het is wel grappig dat Noëmi en Des elkaar aardig beginnen te vinden! Want ondanks hun verschillen hebben ze soms ook dezelfde idealen (als in; ze gaan door het vuur voor de mensen van wie ze houden enzo)]

    [ Gheheh. hmm, wat wordt het spannend xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [ik denk dat Destiny het eigenlijk wel goed kan vinden met Esmee als ze allebei Rowan niet kenden, lol x'D ik denk dat ze dan best goede vriendinnen zouden zijn haha :P
    En het is wel grappig dat Noëmi en Des elkaar aardig beginnen te vinden! Want ondanks hun verschillen hebben ze soms ook dezelfde idealen (als in; ze gaan door het vuur voor de mensen van wie ze houden enzo)]


    Gheheh, ik denk het ook wel. Destiny en Esmee zouden inderdaad wel vriendinnen kunnen zijn, en Des en Noëmi een goed team als het om de Arena of de opstand ging. Ach, we zullen het niet weten XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Y0L0 schreef:
    [Iepsie. Dacht echt dat het maar een uurtje zou worden, we hoefden alleen prikken te halen voor onze vakantie. Maar het liep uit en daarna ben ik nog even de stad ingeweest :$ Maar nu ben ik er weer ='D
    En ja, voor wie zou Rowan gaan kiezen ^.^ Wat is ie eigenlijk ook een player x'D]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Van het adem-momentje van Esmee, maakte ik ook even gebruik, want ook mijn zuurstof was op. Maar daarna ging ik ook weer vol in de zoen. Langzaam zwom ik een beetje vooruit, tot we zachtjes tegen een boom botste, zodat we wat meer houvast hadden, aangezien het water al zo hoog stond, dat staan niet meer ging. Ondertussen lagen mijn handen op haar schouderbladen, onder haar shirtje.


    [haha geeft niet joh!:P]

    Esmee McCane || District 4

    Hij duwde me zachtjes tegen een boom aan, dat ons wat meer houvast gaf. We gingen vollop in de zoen, totdat ik mijn lippen van de zijne losweekte en ze langs zijn kaaklijn lieten glijden.
    'Hou je het nog vol?' fluisterde ik in zijn oor, doelend op het stijgende water, en gleed toen met mijn lippen van zijn kaak naar zijn nek, die ik zachtjes begon te zoenen.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Gheheh, ik denk het ook wel. Destiny en Esmee zouden inderdaad wel vriendinnen kunnen zijn, en Des en Noëmi een goed team als het om de Arena of de opstand ging. Ach, we zullen het niet weten XD


    [Ja, Es en Des (hahah klinkt leuk!;P) zouden echt best friends kunnen worden en Des en Noëmi staan gewoon sterk voor hun idealen, die zo nu en dan gelijk aan elkaar zijn ;P tis wel leuk he, dat karakters zo tot leven kunnen komen. We hebben een paar hele sterke personages in deze RPG en dat maakt het interessant vind ik!]