• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:29 ]

    Cloudbreaker schreef:
    -> Mijn Topic's.


    [ And i'm back loves ! ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Alles ging door me heen. Ik was zo verzeild geraakt in mijn gedachte dat ik niks meer door had. Luca had hardhandig aan mijn pols getrokken en ik was meegegaan. Mijn mes zat vast in mijn riem en van het één tot het ander waren we ineens bij de bergen. Godver, hielden die spelmakers dan nooit op? Een hevige storm brak los en iedereen was daar. Ik kon nog een glimp van Rowan en Esmee opvangen die hadden gezoend. Ik draaide me weer om naar Luca. Freya had hem vast en ik zuchtte. Iedereen was bij elkaar, maar toen ik me dat bedacht raakte ik weer lichtjes in paniek. Er waren hier 4 beroeps. En één van de vier, ik dus stond aan de kant van de andere. Steef, Rowan en Esmee hadden nu een grote kans om ons allemaal uit te moorden, en zo ver ik denk doet Esmee het met plezier. Ik vraag me af waarvoor Rowan het nog doet. Ik bedoel maar, hij deed dit om mij in leven te laten houden, ik doe dit nog steeds om hem en deels de andere in leven te laten houden. Ook al zou ik graag mijn mes door Esmee's keel laten glijden. Bij de gedachte kreeg ik een sadistische grijns en ik probeerde die weer van mijn gezicht af te halen. Ik hielp Freya Luca te ondersteunen terwijl het water hoger op liep. We moesten de bergen op, maar wat als het water door bleef stromen? Niet iedereen hier kon zwemmen. Zwemmen zat in mijn bloed. Mijn moeder was ook opgegroeid in District 4 tot ze mijn vader leerde kennen in de arena. Ja, een Fernandes Rodriguez is al bekend hier. Mijn vader heeft mijn moeder in leven gehouden. Mijn vader stierf, mijn moeder won en raakte blijkbaar zwanger van hem. Ze merkte het pas toen ze de arena uitwas. Ze had een blijvend letsel aan de arena overgehouden. Een ziekte, ik was haar eerste kind en mijn jongere broertje. Die kreeg ze met een man die ik verafschuwde. Hij verliet haar en kort erna overleed mijn moeder aan de ziekte. Ik was 12, herinner het me nog alsof het de dag van gisteren was. Riley was 10.
    Een golf overspoelde ons en ik hapte even naar adem. Ik kreeg de neiging om Luca los te laten en te vallen maar dacht aan Riley, ik mocht hem níet alleen laten. Dan had hij niemand meer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    Eerlijk gezegd, wist ik niet meer wat ik moest doen. Ik klom de berg op en keek om me heen. Overal waren tributen en ik probeerde Timber te vinden. Ik klom en klom en was als de doods voor het water. Na mijn bijna verdrinking durfde ik niets meer met water. Ik was net een kat, slim, snel en lenig. En water? Dat was mijn grootste vijand. Het water kwam dichterbij en ik gilde het uit. 'Timber.' riep ik zo luid als ik kon. Ik wist niet meer welke kant ik op moest en ik klom naar de andere tributen. Toen ik een meisje zag met bruin haar keek ze me aan. Het was het beroeps meisje uit 1. Ze stond met de ander van de lagere Districten te helpen en ik kon een frons niet onderdrukken. Wat was dat nou? Ik wuifde het weg en probeerde mijn weg naar boven te klimmen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 0:29 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Big post (Y) And, ik vind dit grappig >.< Luca vind het iets minder grappig, maar het is gewoon komische als je leest dat twee mensen hem willen helpen enzo ^^ He's a lucky man ;pp]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    Tot mijn opluchting hing het water tot ongeveer net onder mijn heupen: lopen werd dus een stuk gemakkelijker. Voorzichtig liet ik Alex los en vroeg met een bezorgd gezicht aan haar: 'gaat het? Probeer het tempo erin te houden, ik weet niet of het water nog meer stijgt, maar we moeten naar de top klimmen.'
    Yoëlla gleed van mijn rug en liep ons voor, de top van de berg op. Vermoeid draaide ik me naar Fred en haakte mijn arm in die van hem.
    'Alles goed?' mompelde ik en ik trok hem voort. Nog even en we zouden compleet veilig zijn.
    Ik blikte opzij en zag Destiny Freya helpen. Ik schudde met een vage lach rond mijn gezicht mijn hoofd. Het was ongelofelijk dat een f*cking Beroeps Freya hielp. Opnieuw liet Destiny haar menselijkheid weer zien.
    Maar toen haar ogen flitsten naar Esmee, verscheen er een sadistische grijs rond haar lippen, met gevolg dat ik mijn ogen ten hemel sloeg. Ze mocht mij en de anderen misschien helpen: ze was en bleef toch een echte Beroeps.




    [haha Esmee zoent Rowan onder water hoor hihi(a) dus dat kon je denk ik net niet zien x'D]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 10:43 ]

    [ Ach, het zal wel XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Ach, het zal wel XD ]


    [hahah x'D]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ze gaf geen antwoord op mijn vraag maar kwam naar me toe zwemmen en keek me speels aan.
    'Oké!' Ze lachte, terwijl ze mijn pols vastnam en me onder water sleurde. Ik kon nog net op tijd een grote hap lucht nemen. Onder water zag ik niet veel, zonder speciale duikbrillen was ik daar nooit goed in geweest, maar ik voelde wel hoe ze haar mond op die van mij drukte. Aha, zat het zo. Even dacht ik aan Destiny, die vast hier ergens in de buurt was. In District 4 had ik het ook zo vaak gedaan en hee, Esmee was echt knap, zo'n kans liet je niet schieten. Ik ging dus vol mee in de zoen en trok haar dicht tegen me aan met mijn sterke armen. We konden niet eeuwig onder water zijn, maar dit moment was heilig. Ik kon moeilijk ontkennen, dat deze kus niet in mijn top-10 zou staan. Hij neigde zeker naar een eerste plaats. Mijn handen vonden langzaam hun weg naar de onderkant van haar shirtje.

    [Oeehh Rowan word stout :$]
    [Edit; Ik ga nu even weg, maar binnen een uurtje reageer ik weer ;D]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:45 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ik heb het door(a)
    Haha oke! Ik ga misschien zometeen ook weg, maar dat hangt er vanaf of het droog blijft, lol :P]

    Esmee McCane || District 4

    Langzaam maar zeker gleden zijn handen, die eerst tussen mijn schouderbladen hadden gerust, onder mijn shirtje. De onverwachtse, overweldigende hitte die zich door mijn lijf trok deed me haast huiveren, maar als ik dat zou doen zou ik verdrinken.
    Ik kopieerde zijn beweging, maar liet mijn ene hand rond zijn nek hangen, terwijl de ander ook langzaam zijn weg zocht naar de onderkant van zijn shirt.
    Het zachte zand kriebelde mijn voeten en ik merkte dat de zuurstofvoorraad in mijn longen nodig bijgevuld moest worden. Ik duwde me af van de grond, zonder daarbij Rowan los te laten en we dreven langzaam naar boven.
    Toen we boven water kwamen, trok ik mijn lippen van de zijne en hapte ik eventjes naar adem, om vervolgens mijn lippen weer teder op die van hem te leggen en twijfelend overwoog om weer de diepte in te zinken.




    [edit; eennnnn ik ben weer terug! :D Yolo, je zou binnen een uurtje weer reageren :O]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:59 ]

    [ Hahah Ach, wat vinden jullie het leuk om Destiny pijn te doen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Hahah Ach, wat vinden jullie het leuk om Destiny pijn te doen ]


    [haha Sorry x'D]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [haha Sorry x'D]


    Hahha doesn't matter. Destiny is niet makkelijk omver te krijgen. ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Hahha doesn't matter. Destiny is niet makkelijk omver te krijgen. ^^


    [Ik had Esmee toch alleen gemaakt voor tijdelijk, maar ik vind haar toch wel erg leuk om te spelen, lol :P]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Ik had Esmee toch alleen gemaakt voor tijdelijk, maar ik vind haar toch wel erg leuk om te spelen, lol :P]


    Hahaha, had ik ook met Matthew..alleen die is gestorven in Noëmi's armen right? Ach, nu heb ik Artemis en die moet ik nog even echt in het verhaal werken. ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Hahaha, had ik ook met Matthew..alleen die is gestorven in Noëmi's armen right? Ach, nu heb ik Artemis en die moet ik nog even echt in het verhaal werken. ^^


    [Ja!:'( Noëmi had a secret thing for Matthew, voornamelijk vanwege zijn omgang met Yoëlla en gewoon.. hoe hij was tegenover haar en anderen. Jaa haha Artemis kennen we nog niet zo goed! ^^]