• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Frey
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    NEW TOPIC

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:49 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{iemand francina of virgo ontmoeten? ^^}

On wednesdays we wear black

Noah Price

Pff. Molly kon ook nooit aardig doen. Maarja, dat was haar karakter. Maar waar was ik nou weer terecht gekomen? Ik wist dat Madeleine apart was, met haar krachten, maar dit was wel een rare school. Overal steen!
    Ik liep weer naar buiten, voorbij Molly.

If we burn, you burn with us. <3

[gelieve bij je karakter te schrijven wat je bent bv : Tyler loghwood |halfbloed|]

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas dwaalde door de school rond. Aangezien hij een geest was moest hij hier jaar in, jaar uit blijven. De stervelingen zouden zich rot schrikken moest er plots een onzichtbare jongen van 726 voor hun neus stond. Lukas deed de moeite niet zich voor te stellen aan nieuwe leerlingen of 'monsters'. Demonen, vampieren en weerwolven. Dat waren toch monsters. Luka vond zichzelf ook een monster. Na wat hij Anneliese had aangedaan.

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:18 ]

kindness is never a burden.

Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    Met op getrokken wenkbrauwen kijk ik naar het gebouw voor me. 'What the hell,' mompel ik in mezelf waarna ik verder loop. Waarom mijn ouders me naar één of andere school in Californië sturen dat er uit ziet als iets uit een horrorfilm snap ik ook. Ik snap sowieso niet waarom ik ineens naar zo'n soort school moet. Hoewel het feit dat ik deze zomer een politieauto in de prak heb gereden er waarschijnlijk wel iets mee te maken heeft. Ik stop de oortjes van mijn iPod in en kijk naar de andere jongeren om me heen. De meeste zien er iets wat apart uit maar ik kan niet zo 1,2,3 zeggen wat het nou precies is. Dit gaat nog wat worden.

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:18 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[ Ik wil Virgo wel ontmoeten? Als Madeleine.]

If we burn, you burn with us. <3

Eeron Eduward Night || Weerwolf

Verveeld ging ik weer op mijn poten staan waarna ik gemakkelijk transformeerde, ik was er aan gewend om het te doen dus het ging erg gemakkelijk, iets wat niet erg vanpas kwam als ik kwaad was. Ik liep vanuit het bos het plein op en haalde een koptelefoon uit mijn tas die ik opzette, muziek was vaak een uitvlucht.

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:20 ]

Don't be like the rest of them, darling

Daniël Matthew Smith -Sterveling

Bijna gehypnotiseerd kijk ik naar de school recht voor me. Ik had op veel scholen gezeten, maar deze school versloeg alles.
    Ik kom uit mijn hypnose als ik tegen iemand op loop. Het is een meisje en haar boeken vallen op de grond.
    'Sorry!' mompel ik en trek haar overeind.

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:47 ]

The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Met een zucht stap ik uit mijn vaders auto. Zonder een woord nog tegen me te zeggen, rijd hij ervan door. Nou ja ik ben het immers al gewoon. Als ik thuis ben zorgt hij dat hij op vakantie is zodat ik alleen thuis ben. Ik heb nog nooit een conversatie met hem gevoerd die langer duurt dan 5 minuten.
    Ik zwier mijn tas over mijn schouder en zet mijn zonnebril en kap op. Gewoon niet opvallen is altijd het beste. Ik loop naar het vreemde gebouw.

Primrose12 schreef:
    [ Ik wil Virgo wel ontmoeten? Als Madeleine.]

{oke :) hij loopt nu naar de poort ;3}

On wednesdays we wear black

Tyson Rush, vampier.
    De brommende motor stop ik vlak voor de school en ik stap van mijn motor af, die ik vlak voor de hoge en wat roestige, puntige hek heb gestopt. Deze laat ik vlak voor het hek staan en zet mijn motor op slot. Nee, dit was geen gewone motor. Dit was een motor die mijn gevoelens aanvoelt. Deze is speciaal voor mezelf gemaakt en deze kan ik dus alleen besturen. Als anderen deze zouden besturen, zou dit waarschijnlijk hun dood betekenen. No joke.
    Alweer een nieuw jaar met nieuwelingetjes en monsters waaraan ik me irriteer. Terwijl ik dit denk duw ik wat nieuwelingen aan de kant en een paar gozers waar ik vorig jaar wat mot mee had gehad.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Stephany Selfira Delores - engel

Eenmaal binnen begonnen ook anderen te komen. Ik keek om me heen en besloot om de grote koffer die ik had nog eens goed te bestuderen door erop te gaan zitten.

It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

[Anyone that wants to meet Skyler or Micael?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Bisous schreef:
    [Anyone that wants to meet Skyler or Micael?]

Ik wel, al is Tyson niet echt een van de aller gezelligste. (":

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:26 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Alexander Matt Loghwood |halfbloed|
    'Bye mam.' glimlach ik en geef haar nog een kus op haar wang voor ik met Tyler uitstap. Hij glimlacht en loopt voor me uit. 'Zo blij om naar school te gaan?' lach ik en hij haalt zijn schouders op. 'Gewoon benieuwd wat we dit jaar gaan leren.' grijnst hij. Sommige mensen denken dat mijn broertje een strever is. En dat is hij totaal niet. Hij is gewoon nieuwsgierig naar de lessen maar weigert ook maar een ding te doen aan zijn huiswerk.

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:27 ]