• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 13:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Trouwens hè, omygod. Ik zag gisteren een reclame van 'Ik kom bij je eten' waar Jan Kooijman dus kwam of zo, hij heeft z'n haar geknipt en ik dacht echt even voor een halve seconde. "WTF, DOET CRIS DAAR?" Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    JUOH! Op mijn oude profiel staat een verhaal, ik denk dat ik daar mee verder ga.

    Waz je oude profiel? (: (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    JUOH! Op mijn oude profiel staat een verhaal, ik denk dat ik daar mee verder ga.


    Mag ik de link ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, ik zie het al, Rusher. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ohh faal, stuur ik net Char een GBook bericht met; open jij de nieuwe, staat die er al twee pagina's lang. -___-


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ohh faal, stuur ik net Char een GBook bericht met; open jij de nieuwe, staat die er al twee pagina's lang. -___-


    Hahaha, ik dacht al: de nieuwe ??
    Er is al een nieuwe haha

    Aria schreef:
    Oh, ik zie het al, Rusher. (wbw)


    Yesh das me oude pro hehe. Alleen het verhaal sucks vindt ik. Ik ga toch een ander idee doen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aria schreef:
    Trouwens hè, omygod. Ik zag gisteren een reclame van 'Ik kom bij je eten' waar Jan Kooijman dus kwam of zo, hij heeft z'n haar geknipt en ik dacht echt even voor een halve seconde. "WTF, DOET CRIS DAAR?" Hahaha.

    Echt, lijkt die er zoveel op met kort haar? D: Ik had pas een gozer op mijn werk. Mijn collega en ik kijken elkaar aan, en toen hij weg was, was het echt zo van:
    "Ken jij Ronaldo?"
    "Ja, daar leek die gast op hè?"


    ars moriendi

    Ik ga mijn kamer verbouwen. Ik weet alleen nog niet hoe


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Ik ga mijn kamer verbouwen. Ik weet alleen nog niet hoe

    Verf alles oranje en schrijf het Wilhelmus op de muur. _O_


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Echt, lijkt die er zoveel op met kort haar? D: Ik had pas een gozer op mijn werk. Mijn collega en ik kijken elkaar aan, en toen hij weg was, was het echt zo van:
    "Ken jij Ronaldo?"
    "Ja, daar leek die gast op hè?"

    Nah, niet zo heel erg leek hij er eigenlijk op, daarvoor moet ik het nog even nakijken, maar het was echt zo'n fractie van een seconde, hahaha. Nou ja, ik had dat ook kunnen doen bij examenfeestje van m'n vriendin zo van;
    "Die gast lijkt echt op Mesut Özil," Maar dan hadden ze me echt aangekeken van, 'eh, ja oké, wie's dat?' Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Verf alles oranje en schrijf het Wilhelmus op de muur. _O_


    Ik mag het niet verven van mijn moeder :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga douchen, en daarna appelcake maken c:

    TOEDELS.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Damn, werd net gebeld door post NL, waar ik gesolliciteerd had
    Ik zou binnen 2 weken op gesprek kunnen komen, maar ik moet na het gesprek nog 2 weken beschikbaar zijn om te werken, maar dan ben ik op vakantie :(
    Maar ik had die baan kunnen krijgen

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 14:17 ]

    VanDerVaart schreef:
    Damn, werd net gebeld door post NL, waar ik gesolliciteerd had
    Ik zou binnen 2 weken op gesprek kunnen komen, maar ik moet na het gesprek nog 2 weken beschikbaar zijn om te werken, maar dan ben ik op vakantie :(
    Maar ik had die baan kunnen krijgen

    Aww, that seriously sucks.


    The odds are néver in our favor.