• Ik ben normaal iemand die lang opblijft, maar nu ben ik echt doodmoe omdat ik vandaag heb moeten werken en vanaf morgen in de vroege ploeg zit, wat betekent dat ik iets na 4 al mag opstaan om tot 13u te werken.
    Ah ik zie het niet echt zitten want vandaag was niet echt leuk. Ik heb bulten en schrammen op mijn armen en handen omdat ik naar mijn zin teveel paletten gecontroleerd heb en telkens mijn handen schaafde aan het plastic.
    Ahja. Hopelijk mag ik morgen wel aan een machine staan, wat ik oorspronkelijk had moeten doen. (Ik werk in een fabriek, hola.)
    Ahja.
    Is jullie werk ook zo vermoeiend? Of werken jullie niet met het ploegensysteem?

    Ushio schreef:
    (...)

    Ik ben 16. En als jij het zo verteld klinkt het best wel oke. Ik werk in de stad. (Haarlem-grote houtstraat)
    :'D

    Ik werk dan in Alphen aan den Rijn en dat is een franchise met nog drie andere McDonalds en tussen die vier restaurants worden er wedstrijdjes gehouden zoals nu de meeste frietsaus verkopen (:
    Je zal trouwens waarschijnlijk friet beginnen, dan grill en dan kassa/bop. Of tenminste, zo moet het officieël als je als 16-jarige binnenkomt.
    Ik kwam als 15-jarige binnen en het was Lobby, lobby en nog eens lobby. Ik was net een week 16 en zonder officiële training stond ik al kassa -wat officieël dus niet mag- :3.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 9:57 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Partyhard schreef:
    Ik werk niet, maar ik zou ook niet veel zin hebben om dan al op te staan.. Ik ging gisteren slapen om half 2, ik hoorde om 2uur een wekker afgaan, ik schrok me kapot. Bleek dat mijn papa al moest opstaan, en hij was pas om 12u gaan slapen. (cat)

    Oh, ik zou het er graag voor over hebben om om 4h op te staan om de vroege shift te doen in een fabriek.
    Dat. Verdiend. Verdomme. Veel.
    Je moet rekenen: je gewoon loon + maaltijdcheques + ...% erbij omdat je in ploegen werkt (een week vroeg werken, een week laat werken).
    Lucratief vakantiejobje...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Oh, ik zou het er graag voor over hebben om om 4h op te staan om de vroege shift te doen in een fabriek.
    Dat. Verdiend. Verdomme. Veel.
    Je moet rekenen: je gewoon loon + maaltijdcheques + ...% erbij omdat je in ploegen werkt (een week vroeg werken, een week laat werken).
    Lucratief vakantiejobje...
    Geloof me, zo prettig is dat nu ook weer niet. Dat is heel vermoeiend werken in ploeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Geloof me, zo prettig is dat nu ook weer niet. Dat is heel vermoeiend werken in ploeg.

    Dat kan ik ook wel geloven...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PercyWood schreef:
    Ik werk bij de McDonalds ^.^'

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 11:20 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik werk dan in Alphen aan den Rijn en dat is een franchise met nog drie andere McDonalds en tussen die vier restaurants worden er wedstrijdjes gehouden zoals nu de meeste frietsaus verkopen (:
    Je zal trouwens waarschijnlijk friet beginnen, dan grill en dan kassa/bop. Of tenminste, zo moet het officieël als je als 16-jarige binnenkomt.
    Ik kwam als 15-jarige binnen en het was Lobby, lobby en nog eens lobby. Ik was net een week 16 en zonder officiële training stond ik al kassa -wat officieël dus niet mag- :3.


    Haha dat klinkt best wel droog x'D Maar ze vertellen je tog wel wat je moet doen he? Anders schiet ik sws in de stress >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik ben serveerster in een restaurant, en dat is best wel leuk haha ;3

    Insurgent schreef:
    Ik zit de hele dag achter de kassa, maar six-packs en kratten bier overtillen is wel vermoeiend.


    Haha, exactly this. Of karren halen. En soms moet ik meehelpen vakken vullen... Niet zo'n succes. ;X
    Nee, maar kassa draaien is goed te doen. (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 11:28 ]


    Tell me about it, stud.

    Errin schreef:
    (...)Geloof me, zo prettig is dat nu ook weer niet. Dat is heel vermoeiend werken in ploeg.

    Indd Ik ben kapoooot.

    Halissa schreef:
    Ik werk niet.


    ik zit ook maar de hele dag op me kont te zitten en naar een beeldscherm te staren - thuis dus - en af en toe eens wat doen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Vakkenvullen bij de AH. Dat is soms nog best zwaar (kratten met pakken melk/vla o.i.d. tillen) maar het is te doen. En bij de AH verdien je best veel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik werk bij de Poiesz op de bakkerij. Zwaar en intensief werk, vooral als je waardeloze collega's hebt die met hun luie reet staan te koffie drinken terwijl jij al het werk staat te doen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou ik heb geluk, ik begin pas van 6u wat er voor zorgt dat ik om vijf uur uit mijn bed moet =). Maar 'k ben wel wat vroeger gaan slapen :'D
    Ik sta ook vol schrammen, blauwe plekken,... :'D. Maar ik werk in een magazijn en moet 'bestellingen' opnemen^^. 'k moet dus grote dozen met bijvoorbeeld 6 flessen wijn, of tien flessen olie, of een karton van 12 brikken melk of gewoon grote dozen met koekjes enzo op een karretje zetten =).
    En sommige karton kan echt wel snijden eigenlijk =/
    Maar volgende week de late dus dan hoef ik er niet zo vroeg uit =)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 16:17 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay