• Ik ben normaal iemand die lang opblijft, maar nu ben ik echt doodmoe omdat ik vandaag heb moeten werken en vanaf morgen in de vroege ploeg zit, wat betekent dat ik iets na 4 al mag opstaan om tot 13u te werken.
    Ah ik zie het niet echt zitten want vandaag was niet echt leuk. Ik heb bulten en schrammen op mijn armen en handen omdat ik naar mijn zin teveel paletten gecontroleerd heb en telkens mijn handen schaafde aan het plastic.
    Ahja. Hopelijk mag ik morgen wel aan een machine staan, wat ik oorspronkelijk had moeten doen. (Ik werk in een fabriek, hola.)
    Ahja.
    Is jullie werk ook zo vermoeiend? Of werken jullie niet met het ploegensysteem?

    Rechazame schreef:
    Ja mijn werk is best wel vermoeiend.
    Ik werk op zaterdag en zondag in een kleding winkel op de beverwijkse bazaar.
    daar sta ik op zaterdag van half 8 tot 7 op mijn voeten met een kwartiertje pauze en afgelopen zondag van half 8.30 tot 21.15. en dan ben ik echt helemaal gesloopt als ik thuis kom en mijn voeten doen zon zeer
    Hah ik heb medelijden met je. Het is echt vreselijk om zo lang recht te staan. Op feestje van ons Praesidium moet ik ook heel de tijd rondlopen (vooral tijdens dat galabal) en ik heb daar ook echt last van aan mijn voetjes, maar ik heb wel in oktober een ongeval gehad en draag nu steunzolen, hallelujah wat een uitvinding! Maar als ik lang moet wandelen, haal ik ze toch na een tijdje uit, want die dingen zijn echt hard om op te lopen.

    OT: Awh lievertje ik heb medelijden met je. Hopelijk heb je morgen geen last van die reactie en kan je aan je machientje staan, want rode zone is prut. Slaap maar lekker vannacht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Navigate schreef:
    (...)
    Een vriendin van mij werkte enkele jaren geleden in de moggy's en ze zei dat dat ook geen doen was.

    Oh ken ik niet. Ik werk bij Arya boy.
    het is echt zwaar hoor.
    afgelopen weekend leek het wel alsof ik niks goed kon doen. Behalve dat men baas me zus sexy vind dan O.o die me het weekend ervoor wat eten kwam brengen.
    Het helpt wel dat ik sinds afgelopen weekend een nieuwe collega is die best knap is. Al denk ik dat de andere collega hem gaat verpesten... Daarnaast is de jongen van wie de stand naast die van ons ook wel erg leuk is ^^ al twijfel ik nog of ik er ga blijven
    om dit gebazel nogmaals samen te vatten. Het is zwaar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Woa, da's best kut... Ik ken ook een aantal mensen die daar werken.
    Hehe, onlangs was er daar toch een programma van vijftv, een makeover van 2 vrouwen. Grappig.
    Mijn zus geraakt niet binnen in m'n pa's fabriek. (Spicer Off/Dana) Daar hebben ze geen jobstudenten nodig...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Woa, da's best kut... Ik ken ook een aantal mensen die daar werken.
    Hehe, onlangs was er daar toch een programma van vijftv, een makeover van 2 vrouwen. Grappig.
    Mijn zus geraakt niet binnen in m'n pa's fabriek. (Spicer Off/Dana) Daar hebben ze geen jobstudenten nodig...

    Ja dat heb ik gezien :'D Zo loos. Mijn mama maar telkens zeggen dat ze die mensen kende en dan verwachtte ze dat ik die ook kende.
    Ik ken die fabriek niet, maar 't is wel vervelend voor je zus. :/

    De moeder van een vriendin van me zus zat erin. Ik ken dat ook... En die dochter kwam er ook kort in voor, maar dat was vlak na de 100dagen opgenomen, dus de vermoeidheid is wel te zien. Niets geslapen had ze.
    De op een na grootste fabriek van Brugge. Dat ligt vlak naast de Bombardier.
    Ze willen eerst de technisch geschoolde studenten daar jobstudentenwerk geven, zodat ze vlugger en al met ervaring in de fabriek kunnen komen. Wat best wel logisch is.
    Maar hup! Nu je bed in!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ben je 15 of 16?
    Als 15-jarige mag je de lobby schoonhouden -verdomd saai, ik heb het een half jaar lang moeten doen- en het drinken maken.
    Als 16-jarige mag je alles leren en is het al een stuk leuker zolang het niet te druk en niet te rustig is. Te rustig; verveling, te druk; je werkt veels te hard.
    Maar je hebt wel leuke uitjes, wedstrijdjes en je krijgt leuke extra's. Tenminste, dat is bij de McDonalds waar ik werk het geval.
    Waar zit de McDonalds waar je gaat werken?


    Ik ben 16. En als jij het zo verteld klinkt het best wel oke. Ik werk in de stad. (Haarlem-grote houtstraat)
    :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Het enige werk wat ik op het moment doe is kontenwerk in een winkel genaamd "de bank voor de TV".

    Ik wordt gewoon gebeld als er werk is. ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik zit de hele dag achter de kassa, maar six-packs en kratten bier overtillen is wel vermoeiend.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik werk niet, maar ik zou ook niet veel zin hebben om dan al op te staan.. Ik ging gisteren slapen om half 2, ik hoorde om 2uur een wekker afgaan, ik schrok me kapot. Bleek dat mijn papa al moest opstaan, en hij was pas om 12u gaan slapen. (cat)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    PercyWood schreef:
    Ik werk bij de McDonalds --'


    I am an idiot, I move.

    Vroeger werkte ik in de C&A for Kids. Was ook heel de dag rechtstaan en super saai als het rustig was.-Wat het zowat altijd was-
    Nu werk ik op een Speelplein hier op het strand. Ik moet afwisselend een week om 8uur beginnen en een week om 9uur. (cat)
    Gelukkig is dit werk leuker dan in een kledingwinkel staan.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik werk bij een bouwmarkt, Fixet, sta achter de kassa. Vreselijk werk, komen nauwelijks klanten en sta je dus echt de tijd af te tellen. Snel wat anders zoeken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb geen baan, nog nooit gehad..


    26 - 02 - '16

    Ik begin op 25 augustus bij de Albert Heijn. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you