• Ik hoop dat het hier goed staat..
    Dus, ik heb een Blackberry & ik heb BBM, maar ik wil dit wel gebruiken maar weet niet hoe. Ik heb al een profiel maar ik heb er enkele vragen over..
    Is dit gratis?
    Is er wifi nodig of niet?
    Kan je echt naar iedereen sturen?
    Enige tips?
    Dankjewel

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:53 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ja is gratis als je internet op je tel heb
    kan als je geen internet op je mobiel heb
    nee alleen de mensen die je in je bbm heb (like msn)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    ja is gratis als je internet op je tel heb
    kan als je geen internet op je mobiel heb
    nee alleen de mensen die je in je bbm heb (like msn)

    Dus als ik het goed begrijp, heb ik geen wifi nodig? Ik kan gewoon sturen wanneer ik wil, zonder kosten en zonder wifi?
    Ik heb echt zo'n gevoel dat ik op de 1 of andere manier ga moeten betalen voor iets (zip)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    QueenObscene schreef:
    (...)
    Dus als ik het goed begrijp, heb ik geen wifi nodig? Ik kan gewoon sturen wanneer ik wil, zonder kosten en zonder wifi?
    Ik heb echt zo'n gevoel dat ik op de 1 of andere manier ga moeten betalen voor iets (zip)


    Je moet internet hebben in je abo. Wifi zit toch wel op je BB maar de staat niet altijd aan. Thuis kan je dus wel verbinden makenet de router en WiFi gebruiken, maar daarbuiten moet je dus en abo met internet hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je moet internet hebben in je abo. Wifi zit toch wel op je BB maar de staat niet altijd aan. Thuis kan je dus wel verbinden makenet de router en WiFi gebruiken, maar daarbuiten moet je dus en abo met internet hebben.


    Ah zo, ik begrijp het! Dank je! :D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.