• Dat Quizlet geen bemiddelaars meer heeft... :O

    We hadden er nog maar eentje en nu zijn er helemaal geen bemiddelaars meer over. Waarom is dat? Komen er nog nieuwe bemiddelaars?

    Dat vroeg ik me even af en ik hoop dat jullie het weten. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Amused schreef:
    (...)
    Hij wordt geen bemiddelaar omdat we er tot nu toe nog geen zoeken.


    Uh, oke. Ik ga slapen, doei!

    Amused schreef:
    (...)
    Hij wordt geen bemiddelaar omdat we er tot nu toe nog geen zoeken.


    Officieel.

    Maar officieus is een heeeel ander verhaal... Maar ik zeg niks meer! Geheimhouding en al.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat Alwinnie een goede bemiddelaar zou zijn, eerlijk gezegd. Hebben we ook weer eens een man in het team!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik denk dat Alwinnie een goede bemiddelaar zou zijn, eerlijk gezegd. Hebben we ook weer eens een man in het team!


    Doet er niet toe, ik sta op de lijst! Sommige mods kunnen mijn coolheid niet aan D:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 23:54 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Doet er niet toe, ik sta op de lijst! Sommige mods kunnen mijn coolheid niet aan D:

    Die was alleen voor de mod-verkiezingen hoor (:
    Voor de bemiddelaars maken we gewoon een nieuwe.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Die was alleen voor de mod-verkiezingen hoor (:
    Voor de bemiddelaars maken we gewoon een nieuwe.

    Oké, hoe worden bemiddelaars dan gekozen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Doet er niet toe, ik sta op de lijst! Sommige mods kunnen mijn coolheid niet aan D:

    Die lijst gaan we echt niet meer gebruiken hoor, we gaan er geen meer maken. Daar hebben we echt wel uit geleerd. Maar ja, jouw coolheid zou dan heel Q overheersen..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Alakay schreef:
    (...)
    Die was alleen voor de mod-verkiezingen hoor (:
    Voor de bemiddelaars maken we gewoon een nieuwe.


    Alsof dat het minder erg maakt. Maar blij om te horen dat je er nu in ieder geval eerlijk voor uitkomt dat je een nieuwe lijst gaat maken <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Alakay schreef:
    (...)
    Die was alleen voor de mod-verkiezingen hoor (:
    Voor de bemiddelaars maken we gewoon een nieuwe.

    Ah dat wist ik nog niet :p Leuk, Alwin jij mag dus geen bemiddelaar worden omdat je te cool bent..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Alsof dat het minder erg maakt. Maar blij om te horen dat je er nu in ieder geval eerlijk voor uitkomt dat je een nieuwe lijst gaat maken <_<

    Alsof ik die lijst alleen heb gemaakt.
    Maargoed, dat van die lijst was een grapje.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Alsof ik die lijst alleen heb gemaakt.
    Maargoed, dat van die lijst was een grapje.


    Hm, geen reden vermeld, jij hebt meerdere keren gezegd dat je me niet mag (wat overigens wederzijds is) en kort nadat ik ruzie maakte met jou kreeg ik een waarschuwing voor onaardig gedrag. Komt nog bij dat je snel uit je slof schiet. Dus het zou me in ieder geval niet verbazen als jij degene was die mij erop zette.

    Suspicions, suscpicions. Maarja, ieder team heeft zo zijn mindere leden. En misschien wordt het ooit wat beter ^^

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:11 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Hm, geen reden vermeld, jij hebt meerdere keren gezegd dat je me niet mag (wat overigens wederzijds is) en kort nadat ik ruzie maakte met jou kreeg ik een waarschuwing voor onaardig gedrag. Komt nog bij dat je snel uit je slof schiet. Dus het zou me in ieder geval niet verbazen als jij degene was die mij erop zette.

    Suspicions, suscpicions. Maarja, ieder team heeft zo zijn mindere leden. En misschien wordt het ooit wat beter ^^

    Ik heb je er niet opgezet, ik heb je die waarschuwing niet bezorgd. En zal ik dan maar gewoon opdonderen, ben je dan blij?


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Ik heb je er niet opgezet, ik heb je die waarschuwing niet bezorgd. En zal ik dan maar gewoon opdonderen, ben je dan blij?


    Blij? Nee. Geloof niet dat ik nog veel blijdschap ga ontlenen aan jullie werk.


    quidquid excusatio prandium pro

    Heey jongens, on-topic graag :(
    Ik ben dan wel geen mod, maar het ging hier over de bemiddelaars ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Barnabas schreef:
    Ik denk dat Alwinnie een goede bemiddelaar zou zijn, eerlijk gezegd. Hebben we ook weer eens een man in het team!

    Rutger totaal buitengesloten, who cares?:W


    Shit happens but pee happens a lot more.