• Ik heb een behoorlijk bedrag gespaard en wil nu graag een goede camera kopen.
    Een camera die echt goede foto's maakt en ook goed kan filmen. Het maakt me niet uit hoe duur die is.
    Dus misschien dat je zelf een hele goede ervaring hebt met je camera? Of je weet nog een hele goede? Laat het me aub weten.

    Nouja wij hebben hier zo'n spiegelreflex camera die echt perfect is, maar daar kun je dus niet mee filmen..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Nouja wij hebben hier zo'n spiegelreflex camera die echt perfect is, maar daar kun je dus niet mee filmen..

    Aw ja dan heb ik er niet zoveel aan. ;P

    Ik wil dus al een tijdje een Nikon D3100, om mee te filmen. Een Nikon D5100 is volgens de reclame ervan goed met filmen, doet HD of zo iets.

    Wij hebben thuis ook een professionele camera van Nikon. Maar zou eens moeten kijken welk nummer precies. Maar deze dient enkel om foto's te trekken. Om te filmen heb ik een HP t2000 digital camcorder Full HD1800.
    Waar ik ook zéér tevreden over ben. Deze was wel niet zo duur.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:50 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik heb een Nikon P500 voor €250 en dan plus accessoires was het zo'n €300. Ik ben er zeer tevreden mee.

    Ik heb een Nikon D3100 die beide perfect doet. (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bedankt iedereen! Ik ga ze allemaal even opzoeken. :Y)