• 1952: Vijf sterke, werklustige mannen van het kleine dorp Falls Spring worden door hun vriend Atticus Fletcher meegevraagd naar Egypte, om te graven naar lang verloren schatten. Vol goede moed vertrekken ze, maar pas na maanden stuiten ze op een verborgen tombe, begraven onder het zand. Met bruut geweld wordt de kamer geopend en een duistere beloning wordt onthuld. Oude olielampen, zover het oog reikt. Een vreemde hebzucht maakt zich meester van de delvers en in de nacht, ver weg van de ogen van anderen, zorgen ze ervoor dat de lampen in Falls Spring terecht komen. Maar een woord van waarschuwing zal hun geliefde thuishaven nooit bereiken, en zij ook niet.


    2012: De kleinkinderen van de "Verloren Vijf" hebben hun grootvader nooit gekend en alle dorpsleden houden het geheim van hun verdwijning angstvallig voor zich. Ze worden gemeden als de pest door hun leeftijdsgenoten, alsof ze een vloek met zich meedragen.
    Eén voor één ontdekken ze ergens in hun huis het enige dat nog van hun grootvaders overblijft; stoffige, doffe lampen.

    Be careful what you wish for, because you just might get it.


    In dit verhaal vinden de kleinkinderen van de delvers de lampen die hun grootvaders vroeger opgestuurd hadden naar Falls Spring. Ze komen tot de ontdekking dat er zich in de lamp een Djinn (genie, geest) bevindt. Maar wat als blijkt dat niet elke Djinn goede bedoelingen heeft?

    Rollen:

    De (klein)kinderen van Falls Spring (14-18 jaar):
    - Eadlin Hide Wilson - Sword
    - Aowynn Rune Savan - Cybele
    - Zyrea Yuna Castor - xEques
    - Grace Andy Salling - Nayade
    - Devlin Eogan Gleidigh - Gancanagh

    Broers, zussen van kleinkinderen:
    - Palmer Yue Gleidigh - Aria

    Goedaardige Djinns:
    vervullen wensen zo goed mogelijk, ze willen de mensen echt helpen en hebben geen verborgen agenda.
    - Tharis - Colt45
    - Ryo Kuvez - Zayngasm

    Kwaadaardige Djinns:
    willen ervoor zorgen dat de mensen hun vrij wensen, zodat ze machtig en rijk kunnen worden. Ze draaien en keren de woorden van de wensen die de mensen maken zodat de uitkomst van de wens negatief is.
    - Alice Grace Musirri - Paddo
    - Gabriëlla Xia Belle - Morticia
    - Ronin Ballin - Merlonie

    De kleinkind- Djinn koppels
    Zyrea - Ronin
    Devlin - Gabriëlla
    Eadlin - Tharis
    Aowynn - Alice


    Meedoen? Invullen:

    Volledige naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis & familie (familie niet voor Djinns):
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil posts van minimum 10 regels. Hier ben ik heel streng in. Wie minder dan 5 regels post krijgt een waarschuwing. Na drie waarschuwingen zet ik je uit het RPG,
    - Ruzies tussen personages mogen, hou het netjes tussen users,
    - 16 + is toegestaan, maar maak het niet te gortig,
    - Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven,
    - Eén rol per persoon (ik wil eventueel nog broers of zussen van de kleinkinderen toestaan, vermeld even of je daar interesse zou in hebben en de rollen voor de kleinkinderen al vol zitten),
    - Mensen die een Djinn willen: hou er een klein beetje rekening mee dat Djinns oorspronkelijk van Oosterse afkomst zijn,
    - Ik heb met roze en blauw aangegeven hoeveel jongens en meisjes er mogen zijn, zodat het in evenwicht is, hou je daar ook aan. Zijn de meisjes vol, dan zijn ze vol,
    - HAVE FUN!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 13:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cybele schreef:
    Ik wil eigenlijk wel een rolletje invullen, maar ik ben vanaf morgen middag tot dinsdagavond weg..

    Dat geeft niet, ik denk niet dat deze snel vol zal zitten, en anders zie ik hoe lang ik kan wachten om hem te openen, of geef ik je een goede samenvatting mocht hij wel al open zijn.
    Zeg maar wat je zou willen ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wel, dan zou ik graag een kleinkind willen, vrouwelijk ^^
    Ik zal iig proberen om hem vanavond wel al in te vullen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    mag ik een van de klein kinderen?
    een meisje


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    De meisjes van de kleinkinderen zitten vol. Er kan eventueel nog één meisje bij de kwaadaardige Djinns, maar ik begin niet voor ook de jongens bezet zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil een goedaardige Djinn, een meisje graag, en als dat niet kan een kwaadaardige. (:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is ofwel een goedaardige Djinn maar dan een jongen, of een kwaadaardige Djinn maar een meisje ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Het is ofwel een goedaardige Djinn maar dan een jongen, of een kwaadaardige Djinn maar een meisje ^^

    Dan liever een meisje, aangezien ik de laatste tijd alleen maar jongens speel. (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan zitten de meisjes nu officieel vol ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Aowynn Rune Savan
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Aowynn is een eerlijke en respectvolle jonge vrouw. Haar familie, het kleine beetje wat ze heeft, betekend enorm veel voor haar en ze duld het dan ook niet als mensen kwaad over ze spreken. Ze wordt gezien als een stille en ietwat terug getrokken persoon, en hoewel ze vriendinnen genoeg heeft, zit ze op school vaak in haar eentje met haar neus in de boeken. Het duurt even voor ze zichzelf uit die teruggetrokken houding durft te weergeven, vertrouwen is voor haar belangrijk maar iets waar ze zelf moeite mee heeft.
    Uiterlijk:


    Ze heeft pikzwart haar dat tot op haar onderrug valt, iets waar ze heel erg trots op is, en donkerbruin getinte ogen. Haar huid is normaal getint en ze is rond de 1.68 groot. Verder is ze van een normaal slank postuur. Haar kledingstijl is, vindt ze zelf, vrij simpel. Het liefst draagt ze een skinny met een paar simpele platte schoenen en een hempje met daarover een wijd schoudershirt.
    Ook is ze helemaal tattoo freak en heeft ze een half jaar geleden haar eerste tattoo op haar zij laten zetten.
    Familie: Aowynn woont sinds een paar jaar alleen met haar moeder en 4 jaar jongere zusje. Met z’n drietjes hebben ze een erg moeilijke tijd achter de rug gehad, een van de redens waarom Aowynn moeite heeft met andere vertrouwen en dan voornamelijk mannen. Haar moeder is lief en zorgzaam, al heeft Aowynn af en toe meer het gevoel dat dat komt door wat er vroeger gebeurd is. Der jongere zusje kijkt enorm naar haar op en ze doet dan ook haar best om voor haar een perfect voorbeeld te zijn. De twee zijn regelmatig alleen thuis omdat hun moeder veel aan het werk is, in de uurtjes die ze dan alleen zijn helpt Aowynn haar zusje met school of is ze zelf bezig met het bijwerken van haar school achterstand.
    Geschiedenis: Aowynn is altijd een papa’s kindje geweest, waar papa was, was Aowynn. Haar vader was haar grote voorbeeld en ze wilde dan ook altijd dat hij trots op haar was. Dit veranderde al snel toen er dingen in huis gebeurde die niet bleken te kloppen.. Op de leeftijd van 13 vertrokken zij, haar moeder en haar zusje, en heeft ze tot een jaar geleden bij een maatschappelijk werkster gelopen.
    Extra: -


    Niet helemaal tevreden, dus kan goed zijn dat ik hem misschien nog ergens aanpas :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga trouwens loten wie welke Djinn krijgt ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Zyrea Yuna Castor
    Rol: Kleinkind
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Zyrea is erg avontuurlijk en leert graag over de oudheid. Ze is een fantasy-lezer en een groot fan van magie. Ze ging op haar 15e al volwassener om met zaken dan haar moeder. Ze heeft veel respect voor oudheden en archeologen. Zyrea is stil en leest veel. Ze heeft best wel wat vriendinnen die haar accepteren zoals ze is. Ze is graag alleen.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis & familie (familie niet voor Djinns):
    Zyrea is toen ze acht was begonnen met haar emo-stijl te ontwikkelen. Toen ze tien was heeft ze haar haren in een emo kapsel laten knippen en het geverfd. Ze is daarom erg gepest. In de vakanties was ze vaak in de bieb om te lezen of was ze bezig met archeologie. Zyrea is enig kind.
    Extra:

    DE REST KOMT MORGEN

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:25 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zal de mijne morgen maken :) Nogal drukke dag gehad ... en zometeen vroeg mijn bed in xD

    Doe maar rustig aan, ik begin toch niet voor ik nog twee jongens heb ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam:
    Eadlin Hide Wilson
    Rol:
    Kleinkind
    Leeftijd:
    18
    Innerlijk:
    Ze is een spontaan meisje die geen geheimen met zich meedraagt. Geen slechte geheimen, in ieder geval. Wel is ze heel brutaal waardoor veel mensen haar irritant vinden. Daar trekt ze zich niks van aan omdat ze vindt dat het hun eigen keus is. Als mensen rot doen over haar, doet ze net zo rot terug en daar is ze erg goed in. Verder is ze wel een goede vriendin voor haar vrienden en vriendinnen. Ze gaat trouwens het liefst om met jongens, omdat ze vind dat meisjes zo vaak 'meisjes achtig' doen.
    Uiterlijk:


    Ze heeft lang donkerblond haar met op haar hoofd meestal een muts. Ze is niet echt een skater, maar ze vind skateboarders wel heel aantrekkelijk. Ze vindt over-sized truien het lekkerst zitten, en ze heeft daar dan ook heel wat van in haar kast hangen.
    Geschiedenis & familie:
    Ze heeft niet echt een bijzondere geschiedenis. Ze heeft wel op haar achtste een levensgevaarlijk ongeluk gehad waardoor ze een groot litteken op haar rug heeft. Ook heeft ze veel problemen gehad in haar tiener tijd, waardoor ze zichzelf één keer heeft gesneden. Haar ouders vonden haar maar een brutaal irritant kind, en lieten haar dan ook gewoon doen wat ze wou zodat Eadlin niet brutaal zou gaan worden. Ze is nooit gepest oid, dus veel meer problemen heeft ze ook niet gehad.
    Ze is enigst kind en haar ouders werken allebei bijna de hele dag waardoor ze hun alleen maar 's avonds ziet, dit vindt ze totaal geen probleem omdat ze toch niet zo'n goede bang meer heeft met haar ouders.
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 11:23 ]

    De lijst is aangepast, ik heb mijn rol compleet veranderd en als er tegen het einde van morgen geen nieuwe aanmeldingen zijn, mogen de mensen die willen eventueel een tweede rol aanmaken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.