• Ik heb vorige week een leuke jongen ontmoet en heb nu ook elke dag contact met hem via de whatsapp. Ik wil graag weten als hij mij leuk vind maar durf het echt niet zo te vragen. Paar van mijn vriendinnen zeggen dat ik hem gewoon moet mee uitvragen maar daar ben ik ook echt te schijterig voor. Hij zegt soms dingen dat ik denk van oh hij kan me wel leuk vinden maar dan zijn er ook weer dingen waar ik van denk nee hij vind me niet leuk.. Weten jullie misschien een manier hoe ik er achter kan komen als hij mij leuk vind ofniet? En ik durf het niet zo te vragen:p


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Je kan best met iemand afspreken zonder het meteen een lading van een date te geven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Probeer hem gewoon uit te vragen. Zeg gewoon iets van: 'zullen we samen iets leuks doen?' Dan hoeft het niet gelijk een date te zijn en kun je kijken waar het op uitloopt.
    Ik had trouwens precies hetzelfde als jouw en bij mij bleek dat hij me gewoon leuk vond. Nu hebben we anderhalve maand iets :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Je kent hem pas een week? Dat is best wel snel. Natuurlijk kan hij interesse in je hebben, en jij in hem, maar leuk leuk vinden.. Ik denk dat je dan gewoon een paar keer moet afspreken met vrienden er bij of zo. In ieder geval niet te hard van stapel lopen.


    Believe in yourself.

    Ivan schreef:
    Je kan best met iemand afspreken zonder het meteen een lading van een date te geven.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ivan schreef:
    Je kan best met iemand afspreken zonder het meteen een lading van een date te geven.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Je kent hem nog niet zo lang, dus ik zou nog even blijven kletsen en interesse tonen. Dan misschien zeggen dat je hem beter wilt leren kennen en vragen of hij dat ook wil. Zegt hij ja? Dan zou ik er gewoon voor gaan en vragen of hij iets met je wil afspreken.


    You are beautiful, you are love.

    Ivan schreef:
    Je kan best met iemand afspreken zonder het meteen een lading van een date te geven.


    Head up, stay strong. Fake smile and move on.