• Hoii! :Y)

    Naar aanleiding van dit topic, is hier een topic over een meeting in Emmen. =)

    Na enige gestem en overleg is er uit gekomen dat we in Emmen zullen gaan statten (shoppen). Dit zal gebeuren op zaterdag 15 september 2012. Het aanvangspunt zal op het station zijn, dit omdat dit een centraalpunt is en dus makkelijk vindbaar/bereikbaar.
    Als je nog een vraag en/of opmerking hebt, zet het maar neer en er zal snel op gereageerd worden! ;)
    Have fun & enjoy! (:

    Datum: Zaterdag 15 September.
    Tijdstip: 14.00 uur en tot wanneer mag je zelf bepalen.
    Aanvangspunt: Emmen Station.
    Plaats: Emmen
    Wie gaan er mee: Opulence, CURLYMONSTER, Aurorea, Jieber, Beethoven
    Wie misschien: Bundesliga, MoccaSins, AUSTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:07 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bitches. Kom ik hier nu pas achter. Woon ik mooi in Emmen. Kan ik op 15 september niet, omdat ik een verjaardag heb in Vorden ;-;


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Bitches. Kom ik hier nu pas achter. Woon ik mooi in Emmen. Kan ik op 15 september niet, omdat ik een verjaardag heb in Vorden ;-;


    Ghehe het was maar een idee van mij hoor ;) Het stemmen over dde datum is pas net begonnen, als je een andere datum hebt die geschikter lijkt kun je 'm altijd doorgeven en zet ik 'm in de begintopic ;)
    Zolang het btw maar wel op een zaterdag is, want dat komt de meesten het beste uit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    15 september vind ik wel goed denk ik. Wat gaan we dan doen? c:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    15 september vind ik wel goed denk ik. Wat gaan we dan doen? c:


    uhu okii, staat genoteerd! ;) k pas de beginpost ff aan.
    Hoewel dr nu ook al iemand is die dan niet kan.. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoelaat gaan we ongeveer afspreken ?? en tot hoelaat ongeveer ??

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:22 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Het zou mij trouwens beter uitkomen om volgende week te doen,, maar als het echt niet anders kan dan doe ik ook wel 15 sep gewoon(cat)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Uhm uhm ,wat kunnen we doen? Hmmm. Kan iedereen hier ff mee denken? c:


    ZWEMMEN.


    Pretty is just a pretty word.

    We kunnen toch gewoon Emmen in gaan anders? Lol heb je ondertussen namelijk toch wel, juist meer dan naar bios (wat we eerst zouden doen) of zoiets.
    En de datum maakt voor mij totaal niet uit hoor ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja gewoon een beetje winkelen ofzo ^^
    Ik vind het echt leuk om te gaan meeten maar ik ben ook zo van: wat als jullie me helemaal niet aardig vinden ofzo :3 Of lelijk dan ben ik zo van :'(


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    Ja gewoon een beetje winkelen ofzo ^^
    Ik vind het echt leuk om te gaan meeten maar ik ben ook zo van: wat als jullie me helemaal niet aardig vinden ofzo :3 Of lelijk dan ben ik zo van :'(


    Haha sorry maar als ze iemand lelijk zullen vinden dan zullen jullie allemaal MIJ lelijk gaan vinden!
    En als jij dat daadwerkelijk bent op je pf (dunno sommige mensen droppen dr foto's van anderen neer dus vandaar) dan ben jij NIET lelijk maar juist fqqing beautiful!
    En je bent ook hartstikke gezellig!
    We zullen gewoon zien hoe het gaat en maken dr gwn het beste van ;) En als iemand het niet leuk vindt gaat diegene toch gwn eerder weg? We wonen toch allemaal in de buurt :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat vind ik eng als mensen andere mensen als hun pf doen o____o
    Maar ja je hebt gelijk het word vast gezellig <3333

    En jij bent vast niet lelijk ! dat wil ik niet geloven :Y)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    Dat vind ik eng als mensen andere mensen als hun pf doen o____o
    Maar ja je hebt gelijk het word vast gezellig <3333

    En jij bent vast niet lelijk ! dat wil ik niet geloven :Y)


    Haha jah, dat is het ook! :'D
    Jups, gezelligheid is gewoon t enige wat er zal zijn =D haha
    en ik ben wle lelijk, ik heb een hartstikke dikke kop en een huge buik en huge dikke benen en ben gewoon totaal niet mooi en ben ook vet klein, 1.70 m. Tenminste bij degene met wie ik omga ben ik de kleinste ><'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okeee, ik bedenk me net dat #1, ik mijn ouders niet gezegt heb dat ik binnenkort naar een meeting ga, en #2, dat ik totaal blut ben en ik dus toch aan mijn ouders om geld zal moeten vragen... hmm toch mara ff binnenkort van de meeting vertellen dan :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pfffff jij bent veel te lang, ik dan ik ben echt super ugly en ik heb echt mega benen !! en ik ben maar 1.65 of iets in die richting ='( . Ik ben een bal of uglyness (geen goed engels woord i know, i don't care) ^^
    Ik ben een kleine mini persoon dus niet lachen als jullie mij zien ik trek anders wel hakken aan :3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Hmm ja wel handig om even te zeggen x|D


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.