• Hoii! :Y)

    Naar aanleiding van dit topic, is hier een topic over een meeting in Emmen. =)

    Na enige gestem en overleg is er uit gekomen dat we in Emmen zullen gaan statten (shoppen). Dit zal gebeuren op zaterdag 15 september 2012. Het aanvangspunt zal op het station zijn, dit omdat dit een centraalpunt is en dus makkelijk vindbaar/bereikbaar.
    Als je nog een vraag en/of opmerking hebt, zet het maar neer en er zal snel op gereageerd worden! ;)
    Have fun & enjoy! (:

    Datum: Zaterdag 15 September.
    Tijdstip: 14.00 uur en tot wanneer mag je zelf bepalen.
    Aanvangspunt: Emmen Station.
    Plaats: Emmen
    Wie gaan er mee: Opulence, CURLYMONSTER, Aurorea, Jieber, Beethoven
    Wie misschien: Bundesliga, MoccaSins, AUSTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:07 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Opulence schreef:
    (...)

    Okidoki ^^
    Maar heb je het dan liever in de vakantie of na de vakantie? (ik heb de beginpost ervoor even veranderd)


    Nouja ik vertrek of 6 of 13 augustus naar Kroatie en dan ben ik 2 weken weg. en dan kan ik simpelweg niet. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ASTRONAUTx is een vriendin van mij en ik moest meldden dat zij misschien mee gaat. Haar stem gaat voor na de vakantie.


    Ik meld dit voor haar, omdat haar mobiel traag doet en haar accu bijna leeg is


    Pretty is just a pretty word.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Nouja ik vertrek of 6 of 13 augustus naar Kroatie en dan ben ik 2 weken weg. en dan kan ik simpelweg niet. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.


    Hmm zal ik maar ná de vakantie noteren dan??
    Oeeh Kroatie klinkt nice!
    Man wat ben ik jaloers op iedereen die op vakantie gaat :[ haha x']


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aurorae schreef:
    (...)

    Nouja ik vertrek of 6 of 13 augustus naar Kroatie en dan ben ik 2 weken weg. en dan kan ik simpelweg niet. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.


    Is je stem dan voor na de vakantie?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    ASTRONAUTx is een vriendin van mij en ik moest meldden dat zij misschien mee gaat. Haar stem gaat voor na de vakantie.


    Ik meld dit voor haar, omdat haar mobiel traag doet en haar accu bijna leeg is


    Oke, ik zet het erbij :)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Opulence schreef:
    (...)

    Aah oke, al beetje leuk of ben je er helemaal nieuw en weet je geheel de weg nog niet?
    Well have fun! =)


    haha ik weet nog helemaal niks :Y)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nou het mag van mij wel in de vakantie. Maar niet tussen die data. Maar noteer anders maar gewoon na de vakantie, dan kan ik namelijk sowieso wel :')

    @Opulence, jaa stiekem was ik er zelf ook wel heel erg blij mee ^.^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    MoccaSins schreef:
    (...)

    haha ik weet nog helemaal niks :Y)


    Haha oke dan, wel hopelijk bevalt het! (Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aurorae schreef:
    Nou het mag van mij wel in de vakantie. Maar niet tussen die data. Maar noteer anders maar gewoon na de vakantie, dan kan ik namelijk sowieso wel :')

    @Opulence, jaa stiekem was ik er zelf ook wel heel erg blij mee ^.^


    Okii, dan noteer ik voor ná de vakantie (:

    Haha jah lijkt me logisch dat je dr blij mee bent =P haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hehe bedankt c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jeej, heel veel doen 'na de vakantie.'

    ME GUSTA


    Pretty is just a pretty word.

    c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    CURLYMONSTER schreef:
    Jeej, heel veel doen 'na de vakantie.'

    ME GUSTA


    Haha lol, jij blij =P

    Ikzelf stem niet, want het maakt mij niks uit ^^ haha sorry x']


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Naar welke film gaan we dan? C:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Naar welke film gaan we dan? C:


    Uuhhmmm kunnen we dat niet beter bedenken wanneer we daar zijn? Ik bedoel maar, tegen die tijd zijn er allang andere films uit denk ik?!! dunno.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •