• I will always love you. <3

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:12 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oké, dat suckt dan wel. Maar je krijgt er wel iets voor terug c:
    Hoe lang blijf je? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dat wel. En gelukkig heb ik mn mobiel internet nog enzo.
    Ik blijf 12 dagen, vandaag officieel goedgekeurd door m'n moeder. ;D
    Opvoorwaardedatwegeencondoomsvergetenugh. -.-


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Dat wel. En gelukkig heb ik mn mobiel internet nog enzo.
    Ik blijf 12 dagen, vandaag officieel goedgekeurd door m'n moeder. ;D
    Opvoorwaardedatwegeencondoomsvergetenugh. -.-
    Ahw dat is echt lief, hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ja, meh. x'D
    M'n moeder heeft er eigenlijk best wel veel moeite mee hoor, ze vond het al erg genoeg dat ik aan de pil wilde, HAHAHA. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ja, meh. x'D
    M'n moeder heeft er eigenlijk best wel veel moeite mee hoor, ze vond het al erg genoeg dat ik aan de pil wilde, HAHAHA. x'D
    Maar de pil hoeft nog niet perse te betekenen dat je aan het plannen bent dat je het wilt doen zeg maar haha.
    Nee maar op zich kan ik het ook wel begrijpen van je ma hoor (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tja, achja, ik ben al blij dat ik hier 12 dagen weg kan zijn, al moest ik in de bezemkast overnachten like Harry Potter, ik word best wel gek van alles.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Kan ik wel begrijpen en dan is het echt gewoon fijn om weg te zijn en dan al helemaal als je naar je vriend kan c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ja daarom, we begonnen al 3 weken geleden met aftellen ook en dan ga je, je ook best wel kut voelen als je elkaar verteld hoeveel je elkaar mist en gaat praten over het afscheid enzo.
    Z'n moeder bood vorige week zelfs aan om hem hierheen te brengen met de auto op Vrijdag en Zondag weer op te halen, dat zij dan die nachten in een hotel zit en zn broertje bij hun vader... Maar m'n moeder ging heel kut doen over dat ze geen mannen hier wil laten slapen en dat ze het eigenlijk veel te snel vond gaan allemaal omdat we maar 3 maanden samen zijn. -.-
    Ze ging helemaal flippen over hoe haar oma me geslagen zou hebben dat ik ermee kwam..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ja daarom, we begonnen al 3 weken geleden met aftellen ook en dan ga je, je ook best wel kut voelen als je elkaar verteld hoeveel je elkaar mist en gaat praten over het afscheid enzo.
    Z'n moeder bood vorige week zelfs aan om hem hierheen te brengen met de auto op Vrijdag en Zondag weer op te halen, dat zij dan die nachten in een hotel zit en zn broertje bij hun vader... Maar m'n moeder ging heel kut doen over dat ze geen mannen hier wil laten slapen en dat ze het eigenlijk veel te snel vond gaan allemaal omdat we maar 3 maanden samen zijn. -.-
    Ze ging helemaal flippen over hoe haar oma me geslagen zou hebben dat ik ermee kwam..
    Ik denk dat jouw moeder moet begrijpen hoeveel jullie van elkaar houden, ook al zijn jullie pas 3 maanden samen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ja meh, hij ging echt niet bij mij in bed slapen hoor, ik voel me al amper thuis in dit huis, ook al woon ik hier al zo'n 15 jaar nu, dan zou hij gewoon op de bank slapen..
    Maar mijn moeder snapt dat niet, daar heeft ze te strenge normen en waarde voor. Ze onderschat ons ook wel denk ik, maarja ik kon der moeilijk zeggen dat ze een heel verkeerd beeld van ons beide heeft en dat mn vriend me nog beter kent dan mn eigen moeder. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hello (:

    HEY JIJ.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hoi u, how are u?

    I'm just fine and you? c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    I'm OK