• Ik ben op zoek naar een goede/horror thriller maar aan degene die ik vind word allang niet meer geschreven):
    Ik lees:
    -Onbekende personen.
    -Fanfiction(Alleen One Direction)
    -Zombie's etc.
    -Dingen met proeven/mishandeling(Sorry, klinkt heel raar als ik het zo zeg..) Dingen als: Asylum

    Ik lees geen stories over vampieren trouwens.
    Dankje aan iedereen die iets reageerd;D

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:40 ]


    4:21 ''We'll be alright''

    Ik noem mijn story en het vervolg erop (daar schrijf ik aan) thrillers, maar ik weet niet zeker of het is wat je zoekt. Ze zijn allebei met onbekende personen met lichte horror, wat romantiek (nou ja, liefde speelt een rol, romantsich is het niet echt) en drama.

    Mocht je ze willen lezen:



    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    Die van hierboven zijn super!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @xAwesome, Ik heb I just killed my boyfriend op Girlscene gevolgd en was egt helemaal verslaafsd eraan;p Ik wist alleen niet dat er een deel 2 was, ik gaa al lezen(;


    4:21 ''We'll be alright''

    Thanks voor het compliment, Symphonia! En leuk dat je I just killed my boyfriend hebt gelezen en nu het vervolg gaat lezen, BritishCurls, ik ben benieuwd wat je ervan vindt. (:





    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed


    Not all those who wander are lost

    Captured by Curses



    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end





    Kamelot, band


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb een horror verhaal maar die is nog niet begonnen, kijk maar op mijn profiel.
    Hij heet Blood in my bathroom.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mijn verhaal is in principe een thriller. Het gaat over een meisje dat infiltreert bij de racistische overheid, waar haar taak al gauw levensgevaarlijk blijkt.

    http://www.quizlet.nl/stories/91599/golden-cage/

    D'r zit in principe ook wel stuff als liefde in, maar dat is meer bijzaak, want je hebt niets aan liefde als je dood bent, really.


    Don't run away this time and die like a man.