• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~






    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    Mes topic's


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Smelt nog steeds van de gif bij mijn naam <3 ^^


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Smelt nog steeds van de gif bij mijn naam <3 ^^

    Héeee, dat is jullie mini Huntie! Hoe was je rijles?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Smelt nog steeds van de gif bij mijn naam <3 ^^

    A'wwh, met mini Klaasje.


    The odds are néver in our favor.

    Aria schreef:
    (...)
    Héeee, dat is jullie mini Huntie! Hoe was je rijles?

    Jaa beter als de laatste keer (: Ik maak progressss (bat) Maar nu kan ik dus weer 4 weken niet lessen omdat eerst hun op vakantie zijn en direct daarna ik, dus die progress is zo weer weg. -__- fml.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Jaa beter als de laatste keer (: Ik maak progressss (bat) Maar nu kan ik dus weer 4 weken niet lessen omdat eerst hun op vakantie zijn en direct daarna ik, dus die progress is zo weer weg. -__- fml.

    Omy, noo. That's too bad. Ik zal binnenkort ook moeten beginnen, weet nu al dat ik tegen de eerste beste boom aan knal, of de berm inrij. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Knuffelbeestjes! (:
    Terug van werken&rijlessen, damn, eindelijk de dag door!
    Hoe is het met jullie?

    Goed! Heb vandaag een helix-piercing laten zetten en morgen me tattoo!

    Net een poging gedaan om m'n helix schoon te maken. Serieus, dát doet zeer. En dat gekloot met zeep. Zo stom dat ik niet gewoon sterilon mag gebruiken.

    @Amy: Don't worry, ik ben er pas sinds twee lessen achter dat de auto doorrijd als je de koppeling in zijn 1 of 2 niet indrukt en dus niet zomaar afslaat, dus slechter dan mij kun je niet beginnen. x) Ik ben echt pas sinds de laatste paar lessen rustig in die auto.

    @Kim: Omg foto? =) En ohhh ik wil ook zo graag een tattoeage hè! *O* Je ging rozen nemen die stond voor je ouders, right? *voelt zich een stalker dat ze dit weetx)*


    ars moriendi

    Ik zit hier gewoon serieus Everybody van the Backstreet Boys te luisteren.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    @Amy: Don't worry, ik ben er pas sinds twee lessen achter dat de auto doorrijd als je de koppeling in zijn 1 of 2 niet indrukt en dus niet zomaar afslaat, dus slechter dan mij kun je niet beginnen. x) Ik ben echt pas sinds de laatste paar lessen rustig in die auto.

    @Kim: Omg foto? =) En ohhh ik wil ook zo graag een tattoeage hè! *O* Je ging rozen nemen die stond voor je ouders, right? *voelt zich een stalker dat ze dit weetx)*

    Nein, geen foto! Mijn oor is zo rood en dik als een tomaat (zwaar voorschut) daarbij zie weinig want ik moet de eerste 4 maanden een staafje houden voordat ik naar een ringetje over mag.

    En me tattoo; ja, waar schijnlijk twee roosjes en anders drie kleine vogeltjes. Ik ga er morgen uitgebreid met de tattoo artist voor zitten c:

    Serieus ik heb het zo koud he:S Ik draag een shirt met lange mouwen, vest 2 paar sokken en pantoffels:$


    ~

    Holla (:

    Khedira schreef:
    Serieus ik heb het zo koud he:S Ik draag een shirt met lange mouwen, vest 2 paar sokken en pantoffels:$

    Ik zit hier in m'n hemdje. :Y)

    T0RRES schreef:
    (...)
    Nein, geen foto! Mijn oor is zo rood en dik als een tomaat (zwaar voorschut) daarbij zie weinig want ik moet de eerste 4 maanden een staafje houden voordat ik naar een ringetje over mag.

    En me tattoo; ja, waar schijnlijk twee roosjes en anders drie kleine vogeltjes. Ik ga er morgen uitgebreid met de tattoo artist voor zitten c:

    Drie kleine vogeltjes vind ik stiekem nog een veel mooier idee.. (:


    ars moriendi