• Wie wil er samen met mij een RPG beginnen?

    Ik heb nog geen idee voor de RPG. Nou als jij met mij een RPG wil moet je dit even invullen:


    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: ja/nee.
    Ik heb al een idee voor de RPG: ja/nee.
    Ik ben … jaar.
    Ik ben een jongen/meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?:

    (dit is mijn tweede acount ben het wachtwoord van mijn andere kwijt)



    Makers:
    - Aside
    - Colt45
    - Cloudbreaker

    Plot:
    To stop the moon

    Je bent geboren met symbool op je schouderbladen. Op je twintigste wordt je benaderd door twee mannen in gewaden die je overhalen met hen mee te gaan.
    Je komt er al snel achter dat jij en een kleine groep anderen bent voorbestemd te rebelleren tegen de goden. De goden van je land zijn namelijk wispelturig en wreed.
    Als reactie op de rebellie maakt een van de goden de maan los van de hemel. Binnen een maand zal de maan de aarde verpletteren. Kan hij optijd worden gestopt?

    Rollen
    syms
    |
    |
    |

    |
    |

    rebellenleiders
    |
    |

    | Stiles
    |

    halfgoden
    |
    |
    |

    |
    |

    - Invul lijstje
    Rol; sym/rebelleider/halfgod
    Naam;
    Leeftijd; sym: 20 rebelleider: 20-29 halfgod: 16-23
    Geslacht; m/v
    Uiterlijk; altijd met foto
    Innerlijk;
    Extra;
    - Regels
    - Plot verder uitwerken

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:29 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Hmm, ik zat zelf aan iets tribal-achtigs te denken, wellicht voor ieder persoon verschillend


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Hmm, ik zat zelf aan iets tribal-achtigs te denken, wellicht voor ieder persoon verschillend


    Anders moeten de syms hun eigen tatoeage zoeken en bij hun invullijstje invullen, maar dan moet het wel zo'n simpele tatoeage zijn, zoals tribal. Maar dan maakt de vorm niet uit. Is dat een idee?

    ja met voorwaarde dat ze allemaal verschillend zijn


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Aside schreef:
    ja met voorwaarde dat ze allemaal verschillend zijn


    Jep. ;D

    Sounds like a plan. Miss dan wat voorbeelden in het topic zetten, zodat ze niet met shit als schedels, rozen etc. aankomen in die tribals


    Don't run away this time and die like a man.

    Het is het jaar 3174, goden hebben de aarde overgenomen en regeren alle landen.
    Zoals ieder ander kind had je vrienden of vriendinnen, ging gewoon naar school en groeide op. Op je vijftiende kreeg je te horen van je ouders dat niet hun eigen kind bent, maar een vondeling. Ze hebben je op je derde op de stoep van het huis gevonden. Het rare aan je is dat er een apart symbool op je schouderbladen staat. Je ouders stellen je gerust met het idee dat het een kenmerk is, zodat je echte ouders je kunnen herkennen. De volgende dagen denk je er later nog wel aan, maar desondanks leef je verder zoals iedere andere jongere.
    Op je twintigste wordt je benaderd door twee mannen in donkere gewaden die je overhalen met hen mee te gaan. Aan het begin van het gesprek twijfelde je nog en wilde je het liefste weglopen, maar wanneer de mannen beginnen te praten over het symbool op je schouders, was je verkocht. Zonder nog één woord te zeggen, liep je met ze mee.
    Al snel kom je erachter dat jij en een kleine groep anderen voorbestemd bent om te rebelleren tegen de goden, want langzamerhand begin je in de gaten te krijgen dat de goden van je land wispeltreurig en wreed zijn. Je word getraind om het gevecht aan te gaan met de goden. Helaas krijgen de goden daar lucht van. Een van de goden maakt de maan los van zijn baan om de aarde. Daardoor zal de maan steeds dichter naar de aarde komen en binnen een maand zal de gehele aarde niet meer bestaan, want deze zal verpletterd worden door de maan. Kan de maan op tijd gestopt worden of zal het rampzalig aflopen?


    Is dit wat?

    Colt45 schreef:
    Sounds like a plan. Miss dan wat voorbeelden in het topic zetten, zodat ze niet met shit als schedels, rozen etc. aankomen in die tribals


    Een tribal is eigenlijk gewoon een abstract iets, toch? Want er staan ook dingen zoals vleugels en tijgers..

    hebben we ook meteen een taak voor de halfgoden die goeden moeten dan de maan tegen houden met hun krachten maar daar moeten ze op een bepaalde plek voor zijn en daar voor hebben ze de rebellenleiders voor nodig ect. is dat wat?

    over die tribal gesproken we gaan het gewoon keuren, oké?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    of wij geven ze gewoon een symbool zelf dan kunnen ze niet echt kiezen.


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Aside schreef:
    hebben we ook meteen een taak voor de halfgoden die goeden moeten dan de maan tegen houden met hun krachten maar daar moeten ze op een bepaalde plek voor zijn en daar voor hebben ze de rebellenleiders voor nodig ect. is dat wat?

    over die tribal gesproken we gaan het gewoon keuren, oké?


    Ja, dat klinkt goed.

    En dat over die tribal is ook goed. Of we laten ze zelf kiezen of wij kiezen. Dat mogen jullie bepalen.