• Wie wil er samen met mij een RPG beginnen?

    Ik heb nog geen idee voor de RPG. Nou als jij met mij een RPG wil moet je dit even invullen:


    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: ja/nee.
    Ik heb al een idee voor de RPG: ja/nee.
    Ik ben … jaar.
    Ik ben een jongen/meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?:

    (dit is mijn tweede acount ben het wachtwoord van mijn andere kwijt)



    Makers:
    - Aside
    - Colt45
    - Cloudbreaker

    Plot:
    To stop the moon

    Je bent geboren met symbool op je schouderbladen. Op je twintigste wordt je benaderd door twee mannen in gewaden die je overhalen met hen mee te gaan.
    Je komt er al snel achter dat jij en een kleine groep anderen bent voorbestemd te rebelleren tegen de goden. De goden van je land zijn namelijk wispelturig en wreed.
    Als reactie op de rebellie maakt een van de goden de maan los van de hemel. Binnen een maand zal de maan de aarde verpletteren. Kan hij optijd worden gestopt?

    Rollen
    syms
    |
    |
    |

    |
    |

    rebellenleiders
    |
    |

    | Stiles
    |

    halfgoden
    |
    |
    |

    |
    |

    - Invul lijstje
    Rol; sym/rebelleider/halfgod
    Naam;
    Leeftijd; sym: 20 rebelleider: 20-29 halfgod: 16-23
    Geslacht; m/v
    Uiterlijk; altijd met foto
    Innerlijk;
    Extra;
    - Regels
    - Plot verder uitwerken

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:29 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Tot mijn schaamte moet ik bekennen er nog niet achter te zijn hoe je je op een topic aboneert. Maar geen zorgen; tot ik dat heb uitgevogeld check ik gewoon vaak mijn topics, dan zie ik het ook als er een nieuwe reactie is.

    Ben t verder wel eens met het onderwerp. Ik heb hem nog nooit eerder in een RPG gezet, dus ik weet niet of hij goed gaat werken, maar dat zien wel uiteindelijk ook wel denk ik.


    Don't run away this time and die like a man.

    Boven het "plaats reactie" is toch een balk. Dan klik je op dat pijltje daarin en kan je kiezen uit "geen notificatie van reacties," "alleen een notificatie van de eerste reactie na mij," en "notificatie bij elke reactie na mijn bericht"


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Ik vind het5 niet zo een leuk idee. Als ik er zelf niks van wist zou ik zelf niet meedoen met het idee.

    Nu nog de rollen die kunnen worden ingevuld, de regels en wie de topics aanmaakt. Misschien nog het verder uitwerken van het verhaaltje.


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Timmons schreef:
    Ik vind het5 niet zo een leuk idee. Als ik er zelf niks van wist zou ik zelf niet meedoen met het idee.


    In dat invul lijstje had jij gezegd dat je ook een idee had wat was dat dan? Daar ben ikk eigenlijk wel nieuwsgierig naar.


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    doe wel mee


    night thinking, day dreaming

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:22 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: nee
    Ik heb al een idee voor de RPG: ja
    Ik ben 11 jaar.
    Ik ben een meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?: mij lijkt het echt cool om een eigen RPG te beginnen, maar ik weet nog niet helemaal hoe alles in elkaar zit, dus ik dacht dan ga ik een maatje zoeken! En er zit gewoon geen leuke RPG meer tussen

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:02 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: Ja zeker!
    Ik heb al een idee voor de RPG: Ja, ik heb nog wel twee, drie ideetjes liggen.
    Ik ben 14 jaar jong.
    Ik ben een meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?: Omdat er de laatste tijd geen leuke roleplay's meer zijn en omdat het handiger is om met z'n tweeën een roleplay te hebben.

    Cloudbreaker, wil je samen met mij een RPG beginnen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Degene die nu de eerste twee zijn die reageren, worden degene waar ik de rpg mee ga doen.


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Eep.


    Don't run away this time and die like a man.

    ok ok wat is eep


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Stopwoordje van me. Je hebt nooit gezegd met welke woorden de eerste twee moesten reageren xD

    Eep.


    Don't run away this time and die like a man.

    ja das waar

    edit: de eerste die morgen ochtend reageert zit bij ons team en dan pech als je niet vaak je topics chekt of geen abo neemt want ik heb wel actievelingen nodig.

    edit2: tot morgen luitjes

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:34 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.