• Wie wil er samen met mij een RPG beginnen?

    Ik heb nog geen idee voor de RPG. Nou als jij met mij een RPG wil moet je dit even invullen:


    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: ja/nee.
    Ik heb al een idee voor de RPG: ja/nee.
    Ik ben … jaar.
    Ik ben een jongen/meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?:

    (dit is mijn tweede acount ben het wachtwoord van mijn andere kwijt)



    Makers:
    - Aside
    - Colt45
    - Cloudbreaker

    Plot:
    To stop the moon

    Je bent geboren met symbool op je schouderbladen. Op je twintigste wordt je benaderd door twee mannen in gewaden die je overhalen met hen mee te gaan.
    Je komt er al snel achter dat jij en een kleine groep anderen bent voorbestemd te rebelleren tegen de goden. De goden van je land zijn namelijk wispelturig en wreed.
    Als reactie op de rebellie maakt een van de goden de maan los van de hemel. Binnen een maand zal de maan de aarde verpletteren. Kan hij optijd worden gestopt?

    Rollen
    syms
    |
    |
    |

    |
    |

    rebellenleiders
    |
    |

    | Stiles
    |

    halfgoden
    |
    |
    |

    |
    |

    - Invul lijstje
    Rol; sym/rebelleider/halfgod
    Naam;
    Leeftijd; sym: 20 rebelleider: 20-29 halfgod: 16-23
    Geslacht; m/v
    Uiterlijk; altijd met foto
    Innerlijk;
    Extra;
    - Regels
    - Plot verder uitwerken

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:29 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Sounds good, maar de rebellen hebben ook niet echt een relevante rol denk ik, omdat het uiteindelijk die jongeren met dat symbool zijn die het smerige werk op gaan knappen

    Is het miss leuk als de kids van die goden halfgod zijn? Anders zijn ze zo overpowered en zou het een grote inteeltbende zijn


    Don't run away this time and die like a man.

    ja met een halfgod en ik vind het handig als die met de symbool een naam krijgen. dus dan wordt het

    symbool mensjes 5
    rebellen 5
    halfgoden 4 (welke mythe)


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Uh, wat ik net al zei; 5 rebellen is niet zo handig; je kan beter gewoon tien symbolen nemen, omdat het om hen draait; de rest van de rebellen spelen niet echt een rol die zo groot is dat ze apart door iemand gespeeld moeten worden.

    Hmm, moet het per se een bestaande mythe zijn? Het lijkt mij wel leuk om gewoon iets te verzinnen eigenlijk


    Don't run away this time and die like a man.

    Aside schreef:
    ja met een halfgod en ik vind het handig als die met de symbool een naam krijgen. dus dan wordt het

    symbool mensjes 5
    rebellen 5
    halfgoden 4 (welke mythe)


    ik volg dit
    maarja ze bedoelt denk ik dat dat de leiders zijn van de rebellentroepen
    tenminste dat is mijn opinion

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:33 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    FlowingFancy schreef:
    (...)

    ik volg dit
    maarja ze bedoelt denk ik dat dat de leiders zijn van de rebellentroepen
    tenminste dat is mijn opinion

    wou ik net gaan zeggen


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    syms
    |
    |
    |

    |
    |

    rebellenleiders
    |
    |

    |
    |

    halfgoden
    |
    |
    |

    |
    |


    dit zijn alle rollen, nu het invullijstje
    of zetten we er bij halfgoden en syms nog een streep bij?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:30 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Zoiets?:

    Rol; sym/rebelleider/halfgod
    Naam;
    Leeftijd; sym: 20 rebelleider: 20-29 halfgod: 16-23
    Geslacht; m/v
    Uiterlijk; altijd met foto
    Innerlijk;
    Extra;

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:22 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    sounds gud.Rebellenleider anders miss rond de vijfentwintig en ouder; anders zijn t echt enorme jonkies (dan zou ik er bijna een kunnen zijn zeg maar xD)


    Don't run away this time and die like a man.

    aangepast en zijn we dan met 5 4 5 of doen we 6 4 6


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    545 lijkt me wel genoeg; dan heb je veertien spelers. We zouden er, mocht het storm lopen, altijd nog twee bij kunnen doen.


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik begrijp wat de bedoeling is, maar wat moet je precies doen als je rebellenleider bent? En wat als je een halfgod bent?
    De syms zijn de grote redders, dat weet ik wel. (:

    Even een paar vraagjes;
    - In welk jaar speelt dit zich af?
    - Is het niet vreemd dat de ouders van de syms dan een kind hebben met een teken op hun schouderbladen?
    Volgens mij kan je dan beter doen dat de syms vondelingen zijn.
    - Waar komen de syms terecht als ze zijn benaderd?
    - Waar starten we met de roleplay?

    Als ik daar de antwoorden op weet, kan ik het plot beter uitbreiden. (:

    Cloudbreaker schreef:
    Even een paar vraagjes;
    - In welk jaar speelt dit zich af?
    - Is het niet vreemd dat de ouders van de syms dan een kind hebben met een teken op hun schouderbladen?
    Volgens mij kan je dan beter doen dat de syms vondelingen zijn.
    - Waar komen de syms terecht als ze zijn benaderd?
    - Waar starten we met de roleplay?

    Als ik daar de antwoorden op weet, kan ik het plot beter uitbreiden. (:


    1. 3174? ik zeg maar wat maar het is gewoon in de toekomst of in een andere wereld.
    2. het zijn wezen/vondelingen
    3. dat waren we nog aan het bedenken maar ik dacht aan een trainingscentrum waar je ook verblijft of in de ruimte of lucht of onder de grond. En dan is het een soort appartementen complex waar heel veel mensen zijn om het daar draaiende te houden
    4. hebben we nog niet besproken


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Cloudbreaker schreef:
    Ik begrijp wat de bedoeling is, maar wat moet je precies doen als je rebellenleider bent? En wat als je een halfgod bent?
    De syms zijn de grote redders, dat weet ik wel. (:


    de halfgoden kan jij als maker van het popetje slecht of goed maken en als ze goed zijn reizen ze met rebellenleider rond om een sym te vinden. zo kan je dus beginnen dat de syms worden gevonden voor hun.


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Aside schreef:
    (...)

    de halfgoden kan jij als maker van het popetje slecht of goed maken en als ze goed zijn reizen ze met rebellenleider rond om een sym te vinden. zo kan je dus beginnen dat de syms worden gevonden voor hun.


    Ik zal het plot even uitbreiden. Bedankt voor de informatie. (:

    Edit: Wat voor symbool staat er op je schouders?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:24 ]