• The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira -Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil



    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 23:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:56 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jambo, hier zijn we weer vanuit de Bush Bush. Hahaha. Naomi, ik heb je mail gekregen en moet 'm nog ff beantwoorden maar ik moet er even de tijd voor vinden. Sms'en lukt niet in verband met het netwerk. Bellen wil ik nog niet, misschien volgende week maar ik word er al emotioneel van als ik aan stemmen denk. Hahaha. Ik kan maar heel even online en van de week totaal niet meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    T0RRES schreef:
    (...)
    Meen je dit serieus?


    Ja, overal op Twitter te lezen. o_O


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    Jambo, hier zijn we weer vanuit de Bush Bush. Hahaha. Naomi, ik heb je mail gekregen en moet 'm nog ff beantwoorden maar ik moet er even de tijd voor vinden. Sms'en lukt niet in verband met het netwerk. Bellen wil ik nog niet, misschien volgende week maar ik word er al emotioneel van als ik aan stemmen denk. Hahaha. Ik kan maar heel even online en van de week totaal niet meer.


    Demiiii!

    How's Africa? Hotte boys? C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    Jambo, hier zijn we weer vanuit de Bush Bush. Hahaha. Naomi, ik heb je mail gekregen en moet 'm nog ff beantwoorden maar ik moet er even de tijd voor vinden. Sms'en lukt niet in verband met het netwerk. Bellen wil ik nog niet, misschien volgende week maar ik word er al emotioneel van als ik aan stemmen denk. Hahaha. Ik kan maar heel even online en van de week totaal niet meer.

    How is iiiiit?


    The odds are néver in our favor.

    Demi, heb je het er wel naar je zin?

    Helleu babes (flower)


    ~

    HEEEEE DEEEEM(flower)


    ~

    Bundesliga schreef:
    (...)

    Demiiii!

    How's Africa? Hotte boys? C:


    Tuurlijk meid! Allemaal mooie mannen hier. Ik heb Gomez ook nog gezien :') Hahaha. Wel extreem schattige kindjes maar ja, heimwee is er nog steeds wel. Nog zeven daagjes en dan kan ik weer lekker praten ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hee Deem (: (flower)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga lasagne eten!

    T0RRES schreef:
    Ik ga lasagne eten!


    etse babe (K)


    ~

    Bundesliga schreef:
    Joran van der Sloot gaat trouwen... DAFUQ?

    Met een mede gevangene zeker :'D

    Boutella schreef:
    (...)

    Tuurlijk meid! Allemaal mooie mannen hier. Ik heb Gomez ook nog gezien :') Hahaha. Wel extreem schattige kindjes maar ja, heimwee is er nog steeds wel. Nog zeven daagjes en dan kan ik weer lekker praten ;D


    Haha, wat doe je daar allemaal eig? ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Met een mede gevangene zeker :'D


    inderdaad vieze griezel :S


    ~


    Normal girl at day, Catwoman at night.