• De titel is volgens mij wel duidelijk (:
    Graag met uitleg.

    Wat ik wel wil:
    - Fantasy
    - Harry Potter
    - Onbekende Personen
    - Gay (maar kom niet met Twincest of Bromance aan)
    - Komedie's

    Wat ik niet wil:
    - 1D (ben er vrij klaar mee, ze worden allemaal zo onorigineel)
    - Slechte spelling, grammatica en interpunctie
    - Chicklit (als ik dat wil koop ik wel een boek in de winkel)
    - Justin Bieber (herinner ik me net)
    - Hunger Games (herinner ik me ook net)

    Twijfel je? Post het en ik zal er naar kijken.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 8:31 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    Volgens mij heb ik zelf niet meer echt stories die ik je nog kan aanraden - hoewel, heb je ooit Ladies, Bugs & Ladybugs gelezen?
    Anyway, het is waarschijnlijk een beetje nutteloos om je Wiarda's story te geven, want ik weet dat je die al leest, en het enige andere verhaal dat ik momenteel volg (volgde?) op Q bleek geïnactiveerd te zijn toen ik een linkje voor je zocht. Dat schiet dus niet echt op. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben op dit moment bezig aan iets, maar de cover is er nog niet. Ik meld je wel wanneer ik 'm heb.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Volgens mij heb ik zelf niet meer echt stories die ik je nog kan aanraden - hoewel, heb je ooit Ladies, Bugs & Ladybugs gelezen?
    Anyway, het is waarschijnlijk een beetje nutteloos om je Wiarda's story te geven, want ik weet dat je die al leest, en het enige andere verhaal dat ik momenteel volg (volgde?) op Q bleek geïnactiveerd te zijn toen ik een linkje voor je zocht. Dat schiet dus niet echt op. x'D

    Die ene had ik nog niet gelezen nee :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis




    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:16 ]


    Not all those who wander are lost


     As Long As You Love Me ft. Jason McCann



     - Justin Bieber bestaat niet.
    - Bevat: seks, drugs, alcohol, en misbruik.
    - Jason McCann is Justin's karakter in CSI / Bad Boy Bieber




     




    The 7 Things I Hate About Justin Drew Bieber.




    The prettiest faces hide the saddest stories.


    Geschreven in het Nederlands.
    Bevat: (Seksuele) mishandeling, 
    alcohol- en drugsmisbruik, en seks.
    Justin is beroemd.
    Géén Bieber-LoveStory.


    Co-Auteurs: Atmospheres, Bieberatic, Bieberauhl.



    The Hunger Games: Die In Your Arms

    24 tributes from
    12 districts will fight to the death untill there's
    1 winner left.







    Feat. Justin Bieber




    Gebaseerd op The Hunger Games van Suzanne Collins.


    Start: 30 juli, 2012.

    Ik heb nog wel een andere slash voor je. Het is geen Perciver, maar wel Harry Potter en naar mijn weten de enige Remus/Sirius slash op heel Quizlet; Fireflies. Hij is wel al afgeschreven, maar heeft (maar?) 25615 woorden. Iets leuks om in de vakantie een keertje te lezen, denk ik.
    Verder heb ik ook nog een ander verhaal, met onbekende personen. De man met het verenmasker is (of wordt, ik ben nog niet heel ver in het verhaal) een thriller met heel veel psychologische aspecten erin. Hier schrijf ik echter niet vaak aan; wanneer ik schrijf zijn de hoofdstukken wel meteen 800-1000 woorden. Hier komt helaas voor jou niet echt iets héél gays in voor, omdat er in feite helemaal geen romantiek in voor komt.

    Ik weet niet of je één van beiden al eens gelezen hebt, maar als je je eens verveelt zijn ze misschien leuk om in je achterhoofd te houden. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    “One of the most scariest thing in life,is when you come to the realization that the only thing that can save you is...yourself.''

    'Why are you acting so strange?' His arms around me felt save. My throat seemed constricted.
    'I...I have to break up.' His arms fell at his side.
    'You have to do what?! Why?' He sounded angry, but still he was sweet and soft. My throat seemed to be squeezed. I took a deep breath and said: 'Because I'm the girl you're looking for. And you have to kill me.'
    •Nederlands geschreven
    •Onbekende personen
    •Actie


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Fantasy/Horror.

    10
    The story of a murderer.



    “Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien.”


    The odds are néver in our favor.



    Onbekende personen, Thriller

    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Avenged7Fold
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet






    Onbekende personen, Fantasy, Horror.

    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end





    Kamelot, band







    Waarschuwing: Deze story is voor 12+ vanwege de horrorstukjes die erin voorkomen. Ik waarschuw daar niet voor, dus je hebt het zelf in de hand of je leest of niet. Als het te veel is, verhoog ik de leeftijdskeuring.





    HP fanfic over Gellert Grindelwald

    I'll rule the world for the greater good.






    Deze story is Nederlandstalig, inclusief de namen en termen.


    Alle credits zijn voor Joanne Rowling.




    Plaatjes zijn aanklikbaar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes