• Ik ben een hopeloze romanticus, vooral nu verslingerd ben geraakt aan rommantjes. En ik ben dol op katten. En ik denk ook niet dat ik ooit een vriendje krijg. Ik haat jongens.
    Ik wordt later zo'n oud Forever Togheter with a lot cats vrouwtje
    Wie joint mij?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb daar geen last van, heb lekker een relatie met het allerliefste ventje op de wereld (H)

    Maar eh, je bent 14 jaar, doe normaal joh. Toen ik 14 was had ik ook nog geen vriend of relatie. Je hebt alle tijd nog, je bent nog geen 40 hoor:S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ook, sowieso ^^


    Live life limitless.

    Melonpan schreef:



    Of toch niet.

    DRAGON DILDO'S? HAHAHA, WTF.
    Even ontopic: Niet zo pessimistisch joh, van één afwijzing ga je niet dood, er komen vast nog wel meer leuke jongens. *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk dat ik twee gigantische Syberische husky's koop en me daaraan overlever. Ik hou niet zo van katten. Maar ik sta achter het plan.


    Searching heavens for another earth

    Tjonge zeg waarom doen jullie altijd zo dom met dat forever alone zeg, Je bent 14 en gaat nu al zeiken dat je voor altijd alleen blijft.

    Ja, liefde is nou eenmaal niet iets dat zomaar komt wanneer het jou goed uitkomt. Het is veel meer dan dat liefde dat komt pas wanneer je er echt klaar voor bent en iedereen krijgt wel een kans op liefde. Het is gwn alleen niet dat het gelijk voor de stoep staat als jij het wilt.

    Dus kap nou eens met die forever alone dingen, vooral als je pas 14 bent of zo, want je hebt nog een heel leven voor je. Ik word daar altijd zo moe van dat mensen gaan zeggen dat ze voor altijd alleen blijven...


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik niet. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Destined schreef:
    Tjonge zeg waarom doen jullie altijd zo dom met dat forever alone zeg, Je bent 14 en gaat nu al zeiken dat je voor altijd alleen blijft.

    Ja, liefde is nou eenmaal niet iets dat zomaar komt wanneer het jou goed uitkomt. Het is veel meer dan dat liefde dat komt pas wanneer je er echt klaar voor bent en iedereen krijgt wel een kans op liefde. Het is gwn alleen niet dat het gelijk voor de stoep staat als jij het wilt.

    Dus kap nou eens met die forever alone dingen, vooral als je pas 14 bent of zo, want je hebt nog een heel leven voor je. Ik word daar altijd zo moe van dat mensen gaan zeggen dat ze voor altijd alleen blijven...


    Bedankt voor de levensles, maar het gaat om de plaatjes, de plaatjes zijn leuk. Net als katten.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Bedankt voor de levensles, maar het gaat om de plaatjes, de plaatjes zijn leuk. Net als katten.


    Ja, maar de plaatjes beelden in mijn ogen iets uit?
    En ik merk dat dit soort dingen wat vaker gepost worden en tja, ik vind het een beetje vreemd dat je gaat uitbeelden dat je voor altijd alleen blijft, terwijl je pas 14 bent, maar dat kan aan mij liggen hoor :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ja, maar de plaatjes beelden in mijn ogen iets uit?
    En ik merk dat dit soort dingen wat vaker gepost worden en tja, ik vind het een beetje vreemd dat je gaat uitbeelden dat je voor altijd alleen blijft, terwijl je pas 14 bent, maar dat kan aan mij liggen hoor :P


    Forever alone is ironisch bedoelt, het is een grap. Komisch.

    Neem het niet zo serieus (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Destined schreef:
    Tjonge zeg waarom doen jullie altijd zo dom met dat forever alone zeg, Je bent 14 en gaat nu al zeiken dat je voor altijd alleen blijft.

    Ja, liefde is nou eenmaal niet iets dat zomaar komt wanneer het jou goed uitkomt. Het is veel meer dan dat liefde dat komt pas wanneer je er echt klaar voor bent en iedereen krijgt wel een kans op liefde. Het is gwn alleen niet dat het gelijk voor de stoep staat als jij het wilt.

    Dus kap nou eens met die forever alone dingen, vooral als je pas 14 bent of zo, want je hebt nog een heel leven voor je. Ik word daar altijd zo moe van dat mensen gaan zeggen dat ze voor altijd alleen blijven...




    Now if you'll excuse me, I have to laugh at a kitty buried alive. IN CONCRETE.


    quidquid excusatio prandium pro

    Destined schreef:
    (...)

    Ja, maar de plaatjes beelden in mijn ogen iets uit?
    En ik merk dat dit soort dingen wat vaker gepost worden en tja, ik vind het een beetje vreemd dat je gaat uitbeelden dat je voor altijd alleen blijft, terwijl je pas 14 bent, maar dat kan aan mij liggen hoor :P


    In het algemeen zit er achter dit soort plaatjes niet echt een diepzinnige boodschap verborgen, dus maak je maar geen zorgen.

    PRO DAT RIJMT 8D Ben ik nu een rapper?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 23:48 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    In het algemeen zit er achter dit soort plaatjes niet echt een diepzinnige boodschap verborgen, dus maak je maar geen zorgen.

    PRO DAT RIJMT 8D Ben ik nu een rapper?


    Alleen als je rapt over hoeveel geld en bitches en bling en autos je hebt, met een stel halfnaakte meisjes op de achtergrond die misschien wel en misschien niet legaal in dat filmpje mogen zijn. En je moet een bontjas hebben.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Alleen als je rapt over hoeveel geld en bitches en bling en autos je hebt, met een stel halfnaakte meisjes op de achtergrond die misschien wel en misschien niet legaal in dat filmpje mogen zijn. En je moet een bontjas hebben.


    Een een duur uitziende gouden ketting.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Destined schreef:
    Tjonge zeg waarom doen jullie altijd zo dom met dat forever alone zeg, Je bent 14 en gaat nu al zeiken dat je voor altijd alleen blijft.

    Ja, liefde is nou eenmaal niet iets dat zomaar komt wanneer het jou goed uitkomt. Het is veel meer dan dat liefde dat komt pas wanneer je er echt klaar voor bent en iedereen krijgt wel een kans op liefde. Het is gwn alleen niet dat het gelijk voor de stoep staat als jij het wilt.

    Dus kap nou eens met die forever alone dingen, vooral als je pas 14 bent of zo, want je hebt nog een heel leven voor je. Ik word daar altijd zo moe van dat mensen gaan zeggen dat ze voor altijd alleen blijven...

    Dude relax het is maar een grap, het is niet serieus bedoelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben sws niet forever alone, I've got myself. And my books.
    And when I don't hate the guys in my neighbourhood anymore. Or my almost-boyfriend moves back to my city.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.