• Ja, het is bevestigd. Waar ik heen ga verhuizen, daar komt hij ook te wonen. Ik heb hier dus zó geen zin in, gezien hij flink wat met de gevoelens van mij en twee andere vriendinnen heeft gespeeld en ik hem alleen met een flinke scheldpartij kon afschudden. Maar nu blijkt dus dat ik in de flat naast hem kom te wonen, wat de kans vergroot dat ik hem tegenkom. En ik weet hoe hij is; hij doet alsof er niets aan de hand is en gaat me misschien weer stalken, net zoals eerst. Pfffff. Heeft iemand tips? Want ik heb geen zin om nog een keer mijn mond open te trekken zoals ik toentertijd deed.


    Searching heavens for another earth

    Shit happens, sommige dingen zijn onvermijdelijk. :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Slaan!!!!!
    Of verhuizen naar Alaska :P
    Aan jou de keus :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dat is echt klote :(
    Maar het is niet zo dat jullie bij elkaar in een huis wonen. Ik heb een buurmeisje naast me, we waren jaren goede vriendinnen, nu zie ik haar amper, ondanks dat ze naast me woont. Gewoon vriendelijk gedag zeggen als je hem tegen komt, meer is het niet ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je moet toch niet weer met hem optrekken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gewoon hem proberen te negeren, en anders het nog eens duidelijk maken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Frodo schreef:
    Je moet toch niet weer met hem optrekken?


    Nee, maar hij is nogal vergevingsgezind op een hele vervelende manier. Als het strijdvuur bij hem is geblust, is dat automatisch ook bij mij zo, is zijn visie. Ik zie hem er zo voor aan dat hij bij me aanklopt en vraagt of ik zin heb om met hem mee te gaan. Sowieso is/was hij ook bevriend met mijn broer en zal hij ongetwijfeld door de vele connecties weten waar ik in oktober zal wonen.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Nee, maar hij is nogal vergevingsgezind op een hele vervelende manier. Als het strijdvuur bij hem is geblust, is dat automatisch ook bij mij zo, is zijn visie. Ik zie hem er zo voor aan dat hij bij me aanklopt en vraagt of ik zin heb om met hem mee te gaan. Sowieso is/was hij ook bevriend met mijn broer en zal hij ongetwijfeld door de vele connecties weten waar ik in oktober zal wonen.


    Oké, maar als hij aan je deur komt zijn moet jij toch niet met hem meegaan? Wees duidelijk dat je geen contact met hem wil, anders kom je er nog niet uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien