• In elke geschiedenis zal je deze wezens terug vinden, hoewel elke mythe over ze weer afwijkt. Maar in elk verhaal leven deze wezens van hetzelfde: mensenbloed. Desondanks zijn er twee soorten: vampires en vampaneses.
    Deze leven altijd in groepen, en de populatie is het grootste in Engeland. De bloeddrinkende wezens wonen met hun groep in forten die werden gebruikt in de oorlog, en komen het liefst 's nachts tevoorschijn.

    Het is de 21ste eeuw, Engeland. Twee koloniën moeten strijden om het mensenbloed in de omgeving, maar wie zal er winnen?
    __

    Rond de 16e eeuw splitsten wat eerst allemaal "vampieren" heette zich in twee groepen. De Vampaneses houden zich nog aan de ouderwetse manier: wanneer ze dorst hebben zoeken ze een mens, doden hem en drinken hem helemaal leeg. De Vampaneses verafschuwen de Vampires voor hun manier van leven, het "verraden van hun soort".
    De Vampires maken hun prooi bewusteloos, en hun enige spoor is een sneetje in de schouder waar ze bloed uit hebben gedronken. Daarna vertrekken ze, en wanneer de mens bij komt zal hij denken flauw gevallen te zijn.

    - De vampieren kunnen tegen knoflook, wijwater, kruizen, houten staken
    - Hun huid voelt erg zacht aan, maar ook kogels gaan er niet doorheen
    - Ze gaan niet dood van zonlicht, maar hun ogen kunnen er slecht tegen en ze verzwakken sneller
    - Sommige "extreme" vampaneses drinken alleen dierenbloed
    - Ze veranderen niet in vleermuizen o.i.d.
    - Ze hebben uitzonderlijk sterke zintuigen, vingernagels en tanden

    In deze RPG worden twee groepen gespeeld, één groep Vampires en één groep Vampaneses. Deze bestaan beiden uit tien vampieren. Uiteraard zijn de ontmoetingen tussen deze twee soorten vaak niet erg gezellig, maar aangezien ze hetzelfde jachtgebied hebben komen ze elkaar nog wel eens tegen.
    Elke groep heeft één mannelijke leider. Deze leider kan zijn plek afstaan aan een andere man uit zijn groep of in een gevecht worden verslagen.

    - 16+ is toegestaan
    - Je speelt niet voor anderen
    - Drie rollen p.p. is het maximum, en dan niet allemaal meisjes
    - Er worden geen moorden gepleegd op medespelers, tenzij je toestemming hebt
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Bij leeftijd graag hun 'echte' leeftijd invullen (max. 250) en de leeftijd waarop ze zijn veranderd (max. 28)
    - Ik open als enige nieuwe topics
    - De twee groepen hebben één leider; dit is een man van lichamelijk minstens 21 jaar en geestelijk minstens 100 jaar
    - Je vraagt of je één van de leiders mag spelen, ik wil daarvoor het liefst mensen met wat RPG-ervaring
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Ras:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Escritura)

    Jongens:
    1. Daniël Edward Scagotti (WillNotLearn)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Rafael García Sánchez (Bisous)
    4. Finn Blaise Ryder (Morticia)

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses VOL

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Escritura)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    De naam "True Blood" heb ik van de Amerikaanse serie die hetzelfde heet. Maar het Vampire/Vampanese idee komt uit "Cirque du Freak: the Vampire's Assistent".

    Denk er a.u.b. goed over na voor je je inschrijft. Doe het niet als je stopt na het rollentopic of na de eerste RPG-topic, dat is zonde van de rol.



    Omgeving:
    De twee forten waar de Vampires en Vampaneses wonen liggen niet erg ver van elkaar af: een km of drie die voor de vampieren gemakkelijk in tien minuten af te leggen is te voet. De forten liggen in een bos, met daar omheen voornamelijk platteland.
    Ze wonen zo'n tien km van het dichtsbijzijnde dorpje af, en op twintig km van Londen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    Dus hij is 18 jaar geleden geboren en was 19 toen hij werd veranderd? :')
    Volgens mij moet dat andersom.


    Muhuu you guys know what I mean ;3


    Ras:
    Vampanees

    Naam:
    Silver Quartz

    Geslacht:
    Mannelijk

    Leeftijd:
    Lichamelijk: 19
    Werkelijke leeftijd: 118

    Uiterlijk:
    - Donkerbruin haar waardoor er schaduwen over zijn ogen vallen
    - Zilver-blauwe ogen
    - Zeer witte huid die lichtroze/paars wordt als hij net gedronken heeft
    - Draagt een wit masker als hij tussen de mensen is, behalve als het in nachtclubs is
    - Slanke, lenige lichaamsbouw
    - Zwarte tattoo van een kruis in de palm van zijn linker hand
    - Hij is 1.68 m lang

    Innerlijk:
    Silver is een mysterieuze, flirterige jongen. Qua aardigheid; dit ligt er aan hoe hij behandeld wordt. Als een ander aardig tegen hem is, zal hij dat ook zijn. Is iemand sarcastisch, is hij dat ook; etc. Hij heeft een brede smaak qua jongens en zal dan ook met zeer veel mensen flirten. Als hij iemand eenmaal echt leuk vind, zal hij erg aanhankelijk en lief zijn. Hij zal veel doen om indruk te maken op mensen waar hij tegenop kijkt.
    Hij voelt al zijn emoties zeer sterk. Dit geld tijdelijke emoties of emoties die blijvend zijn. Hij zal het alleen niet snel laten merken en probeert veel van zijn gevoelens voor anderen te verbergen. Normaal lukt dit zeer goed, en als hij een mindere dag heeft zal hij de gehele dag zijn masker dragen.
    Dit geeft hem zijn mysterieuze randje. Je weet nooit zeker wat hij voelt. Dit samen met zijn aanhankelijkheid kan soms een beetje irritant zijn voor anderen. Maar het is de enige manier waarop Silver weet te leven.

    Verleden:
    Silver weet bijna niets over zijn verleden. Hij weet dat hij uit Parijs komt, vanwege zijn lichte Franse accent. Een jaar nadat hij veranderd was in een Vampanees, is hij in een gevecht met een Vampire van een klif gegooid. Hij overleefde dit maar net; maar verloor al zijn herineringen. Hij weet dus niets van zijn mensenleven.

    Extra:
    Silver heeft een slang als huisdier. Het beestje heet Vesuvi.
    He's very gay

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:57 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oelala :Y).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I like Silver (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    I like Silver (:


    Me too. ^^ ik heb bij extra even gezegt voor de zekerheid dat hij dus op mannen valt. :3

    I love my Diamond and Silver


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Er zijn nog 4 rollen vrij en er moeten er nog 4 worden ingevuld (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Escritura schreef:
    (...)

    Me too. ^^ ik heb bij extra even gezegt voor de zekerheid dat hij dus op mannen valt. :3

    I love my Diamond and Silver

    Dat had ik bij innerlijk al gelezen, but I still like him (:
    But I like Diamond more.. :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Dat had ik bij innerlijk al gelezen, but I still like him (:
    But I like Diamond more.. :3


    (cat) You just want him to try and screw your characters
    Knowing Dia, he shall x]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Misschien is een gay jongen wel leuker. Friendship is lovely too [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Escritura schreef:
    (...)

    (cat) You just want him to try and screw your characters
    Knowing Dia, he shall x]

    Nee, alleen maar Carmella (cat) Die is niet de makkelijkste so that's more interesting, en Adelynn haat hem per definitie al omdat hij een Vampire is :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Benefit schreef:
    Misschien is een gay jongen wel leuker. Friendship is lovely too [:

    Ik wil een gay friend, maar de enige jongen op school waarvan ik weet dat ie homo is is geen leuke homo.. (no_chears)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Ik wil een gay friend, maar de enige jongen op school waarvan ik weet dat ie homo is is geen leuke homo.. (no_chears)


    I have a gay friend now. 8D He's awesome to go shopping with.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, ik join de club. Ik had vorig jaar een jongen als vriend die half uit de kast was. Dat was best lollig. Samen jongens kijken :').


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ..I'm jealous (no_chears)

    Ik wil eigenlijk best wel beginnen, maar het is een beetje asociaal om niet op de reserveringen te wachten :')

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 23:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Over reserveringen gesproken Benefit, je moet nog een rol invullen :')


    "Do you believe monsters are born or made?"