• Ik weet niet of jullie er iets van gehoord hadden, maar er was een twitteraccount genaamd @spinthelouis. Het was een meisje, Manon dat kanker had. En in haar bio stond eerst ook One Direction saved my life. Kickin' cancer's butt. Haar account is nu al meteen verwijderd.

    En haar laatste tweet die ze had getweet was naar Louis.



    Dat. En Louis antwoorde op haar tweet. Dat was haar droom, maar toen was ze dus al dood. Dus ik stond daar helemaal te janken. En nu is er ook nog eens iemand die beweert dat ze @Spinthelouis is en dat ze niet dood is, maar dat geloof ik niet en dat is gewoon triest.

    Edit: Maar blijkbaar is het dus fake. En dat vind ik echt triest. Gewoon aandachtszoekerij :3

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 15:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij haar geloofde ik ook wel echt dat ze kanker had. Haar tweets waren gewoon oprecht en het zag er gewoon echt oprecht uit. Ik vind het echt zielig. En ook al heb ik niet ontzettend veel met One Direction, dit vind ik wel echt mooi.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Da's inderdaad wel zielig.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 1:34 ]

    Ik zag vandaag nog een topic, en die persoon beweerde dat het fake was..


    The odds are néver in our favor.

    Aurorae schreef:
    Bij haar geloofde ik ook wel echt dat ze kanker had. Haar tweets waren gewoon oprecht en het zag er gewoon echt oprecht uit. Ik vind het echt zielig. En ook al heb ik niet ontzettend veel met One Direction, dit vind ik wel echt mooi.


    + ze had een tekening gemaakt van haar en louis, en daaronder stond iets van dat ze speciaal voor Louis haar pruik nooit meer op zou doen, en dan zag je die tekening van Louis en dat meisje zittend, met hun hoofden tegen elkaar aan en zij was kaal. En dat vond ik ook mooi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)
    + ze had een tekening gemaakt van haar en louis, en daaronder stond iets van dat ze speciaal voor Louis haar pruik nooit meer op zou doen, en dan zag je die tekening van Louis en dat meisje zittend, met hun hoofden tegen elkaar aan en zij was kaal. En dat vond ik ook mooi.


    Awhhh..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Awwh.. Dat is wel heel erg :C


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet meer wat ik moet geloven, maar ik vind het wel lief van Louis. (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ze was niet dood. Iemand heeft haar gehackt, ze heeft dat uitgelegd op haar andere account.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ze was niet dood. Iemand heeft haar gehackt, ze heeft dat uitgelegd op haar andere account.


    Oftewel heeft ze het wel zelf geschreven en wil ze dat niet toegeven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oftewel heeft ze het wel zelf geschreven en wil ze dat niet toegeven.


    Ik snap je niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik snap je niet?


    Dat ze wel zelf heeft geschreven dat ze zelfmoord gaat plegen etc.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Soren schreef:
    Ik weet niet meer wat ik moet geloven, maar ik vind het wel lief van Louis. (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Laswell schreef:
    Da's inderdaad wel zielig. Goh, kanker is zo'n erge ziekte - wat erg dat ze zo vroeg al moest sterven (ik neem aan dat ze nog een tiener was).


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Soren schreef:
    Ik weet niet meer wat ik moet geloven, maar ik vind het wel lief van Louis. (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Soren schreef:
    Ik weet niet meer wat ik moet geloven, maar ik vind het wel lief van Louis. (:


    -