• Ik weet niet of jullie er iets van gehoord hadden, maar er was een twitteraccount genaamd @spinthelouis. Het was een meisje, Manon dat kanker had. En in haar bio stond eerst ook One Direction saved my life. Kickin' cancer's butt. Haar account is nu al meteen verwijderd.

    En haar laatste tweet die ze had getweet was naar Louis.



    Dat. En Louis antwoorde op haar tweet. Dat was haar droom, maar toen was ze dus al dood. Dus ik stond daar helemaal te janken. En nu is er ook nog eens iemand die beweert dat ze @Spinthelouis is en dat ze niet dood is, maar dat geloof ik niet en dat is gewoon triest.

    Edit: Maar blijkbaar is het dus fake. En dat vind ik echt triest. Gewoon aandachtszoekerij :3

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 15:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat ze wel zelf heeft geschreven dat ze zelfmoord gaat plegen etc.


    Omg, daar heb ik echt niks over gehoord. Aandacht trekkerij dan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is gewoon aandacht trekkerig

    Als het opgezet spel is, is ze ewoon zielig...

    Het is echt heel lief van Louis. :3 Ik had het al gezien en ik geloofde het wel. :p Maar dat van dat haar twitter gehackt was ofzo, heb ik nergens gezien. Ö


    Take me to wonderland

    Jezus, wat een idiote lul ben je als je dan zoiets gaat beweren, dat meisje had kanker en is overleden en dan gooi je zoiets zieks erover heen. Ik vind het heel bijzonder dat Louis terug had getweet, heel naar dat ze toen al overleden was. :'[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Jezus, wat een idiote lul ben je als je dan zoiets gaat beweren, dat meisje had kanker en is overleden en dan gooi je zoiets zieks erover heen. Ik vind het heel bijzonder dat Louis terug had getweet, heel naar dat ze toen al overleden was. :'[

    Dit las ik op Twitter; klik.
    Behoorlijk vreemd allemaal, bovendien zijn er klasgenoten van haar die zeggen dat ze nog steeds leeft.
    Waar precies weet ik niet, maar Manon leeft blijkbaar dus nog wel en mij is verteld dat ze nu op de één of andere manier sorry wil zeggen tegen Louis.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Dit las ik op Twitter; klik.
    Behoorlijk vreemd allemaal, bovendien zijn er klasgenoten van haar die zeggen dat ze nog steeds leeft.
    Waar precies weet ik niet, maar Manon leeft blijkbaar dus nog wel en mij is verteld dat ze nu op de één of andere manier sorry wil zeggen tegen Louis.


    Oh my god, that's sick en ik vind het echt lullig voor Louis. o.o Je gaat toch niet zo'n vreselijke ziekte faken voor een tweet van je idool?! Sorry, dan gaat bij mij het licht uit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Oh my god, that's sick en ik vind het echt lullig voor Louis. o.o Je gaat toch niet zo'n vreselijke ziekte faken voor een tweet van je idool?! Sorry, dan gaat bij mij het licht uit.

    Het ergste vind ik dat ze nu dus alsnog zielig zit te doen, want haar "thuissituatie" is heel "vervelend", of zo.
    Maar nu wil ze dus alsnog aandacht om die jongen lastig te vallen, om "sorry" te zeggen; naar mijn idee ben je er op een moment als deze veel en veel te laat mee.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Het is allemaal nep. Zelfs vriendinnen van haar hebben het toegegeven. Kortom; heel sneu om zo mee te spotten. Het was een plannetje om een tweet van Louis te krijgen, en toen zouden zij en een vriendin haar dood in scene hebben gezet. Dus kortom; dat kind is springlevend.


    To infinity and beyond •

    Omg arme Louis, die tweet is zó lief en dan blijkt het allemaal nep te zijn. Rotkind, een beetje een ziekte faken wat denkt zij.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik had ook dat tweet gelezen dat het gelogen was over dat ze kanker had. Maar ik vind dat het niet iets is om te liegen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Laswell schreef:
    Da's inderdaad wel zielig. Goh, kanker is zo'n erge ziekte - wat erg dat ze zo vroeg al moest sterven (ik neem aan dat ze nog een tiener was).


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    AmaZ4yn schreef:
    (...)


    ©1998

    I believe this is the same girl?

    Now I don't get it anymore.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:24 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Soren schreef:
    Ik weet niet meer wat ik moet geloven, maar ik vind het wel lief van Louis. (:


    Kiwi