• Ik ben net een nieuw 1D verhaal begonnen, alleen heb ik nog wat rollen nodig.

    Informatie over het verhaal:
    De hoofdpersoon, Alicia Jones, reist, samen met 1D en een groep andere mensen, naar verschillende plekken waar 1D optreden gaat geven. Optredens waarvan nog niet bekend is dat ze gegeven worden en die op de meest spectaculaire, maar ook meest vreemde plaatsen plaats vinden. Zo worden er optredens gegeven in weeshuizen, boven op een grote berg, maar ook midden in een stad.

    Wat heb ik nodig:
    Wat ik nu nog nodig heb zijn mensen die tot de groep behoren die mee reizen van het begin tot het eind. Deze mensen hebben allemaal een bepaalde reden waarom ze mee reizen, een andere reden dan "fan zijn", zoals bijvoorbeeld graag willen reizen of carriërre willen maken, en hebben ook een bepaalde opdracht die ze meekrijgen. Zo zorgt de ene bijvoorbeeld voor de plaatsen waar ze op gaan treden, beheerst een ander het geld en reist de derde bijvoorbeeld mee als danseres.

    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (het liest een foto)
    Verleden:
    Wat doet hij/zij tijdens de reis?: (b.v. danseres, beheerst het geld, verzint de plekken waar ze optreden)
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: (meerdere mensen mogen op één van de vijf jongens vallen, dan kies ik uiteindelijk wie wat met de jongen krijgt)
    Extra info:
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?:

    P.s. Ik heb al een ander rollentopic voor dit verhaal (Klik) maar daar zoek ik meer naar mensen die ze onderweg tegen komen. Sorry als dit niet mag! Daar twijfelde ik namelijk aan.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Lisse Meducle.
    Bijnaam: Lady swag of Lis.
    Leeftijd: 19, 3 juni.
    Karakter: Lis is een zeer luidruchtig en opvallende dame, ze heeft altijd een enorme grijns op haar gezicht en is hoogst waarschijnlijk de vrolijkste persoon die je in je hele leven zult tegen komen. Ze is een grote grappenmaker en zit dan ook altijd samen plannetjes te bekokstoven met Zayn en Niall om met iemand een grap uit te halen. Ze kan het goed vinden met iedereen. Ze ook zeer gevoelig, je kan haar makkelijk raken, maar ze weet goed van zich af te bijten.
    Uiterlijk:


    Lisse heeft haar lange bruine lokken zwart geverfd, waarom? Omdat het leuker is, gevaarlijker, zegt ze als je dat vraagt. Ze is een echt hipster en weet dat ook, bandana's, nerdbrillen, hippie kledij, ze heeft het allemaal.
    Verleden: Lis haar jeugd was de beste tijd van haar leven, die nog altijd niet gedaan is, ze is nog altijd in haar jeugd en die zal ook nog lang niet gedaan zijn, feestjes daar weet ze alles van, ze was zeer los en rookte wel al eens een saf (sigaretje) drugs dat word natuurlijk ook al eens gebruikt, niet te veel, niet te weinig, juist genoeg om high te worden en te genieten van het moment. 
    Wat doet hij/zij tijdens de reis?: Lisse beheerst het geld en let op alle instrumenten en artiesten die meegaan. Ze houdt ook een boekje bij waarin ze elke naam heeft staan van elke medereiziger zodat ze zeker is dat ze iedereen meehebben.
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: Lisse heeft zeer vaak one-night stands met Harry Styles, zij heeft wel gevoelens voor hem maar of het andersom ook zo is?
    Extra info: Lisse heeft twee tattoo's:
    KLIK
    KLIK
    En één piercing:
    KLIK
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ja graag c:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 3:35 ]


    The artist is the kid that survived.

    Morgen (ofvandaaghangtervanafhoejedetijdziet) doe ik er nog een paar, het zijn dan wel geen rollen die vaak voorkomen maar gewoon een paa domme bandjes die meereizen en de pianiste en dj van de band ensow, niks speciaals c: Het is gewoon dat ik mijn tijd wat kan verdoen want ik verveel me letterlijk dood in de vakantie met zo een slecht weer..:3


    The artist is the kid that survived.

    Higgins schreef:
    Morgen (ofvandaaghangtervanafhoejedetijdziet) doe ik er nog een paar, het zijn dan wel geen rollen die vaak voorkomen maar gewoon een paa domme bandjes die meereizen en de pianiste en dj van de band ensow, niks speciaals c: Het is gewoon dat ik mijn tijd wat kan verdoen want ik verveel me letterlijk dood in de vakantie met zo een slecht weer..:3


    Jaaaaa samen maken is goed :)


    where would I be, if you didn't believe?

    Lieve, lieve mensen, hou alsjeblieft op met duizenden rollen te maken. Die ga ik er toch niet in verwerken als andere mensen -wat ik bij mijn story ook ga vragen- ook personages willen maken


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Lieve, lieve mensen, hou alsjeblieft op met duizenden rollen te maken. Die ga ik er toch niet in verwerken als andere mensen -wat ik bij mijn story ook ga vragen- ook personages willen maken


    Eentje nog? *puppyoogjes*
    We gaan 1ntje samen maken c:


    The artist is the kid that survived.

    Higgins schreef:
    (...)

    Eentje nog? *puppyoogjes*
    We gaan 1ntje samen maken c:


    verder dan die niet meer, oké?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Trouwens, bij de andere mag je er zoveel maken als je wilt, zolang ze maar een interessant verhaal te vertellen hebben, maar hier heb ik maar vijf mensen nodig ofzo. Dus maak zoveel als je wilt bij mijn andere forum, niet hier, en maak ze maar lekker lang en origineel


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Trouwens, bij de andere mag je er zoveel maken als je wilt, zolang ze maar een interessant verhaal te vertellen hebben, maar hier heb ik maar vijf mensen nodig ofzo. Dus maak zoveel als je wilt bij mijn andere forum, niet hier, en maak ze maar lekker lang en origineel


    Kay c:

    En ja, we zijn er nu mee bezig c: xx


    The artist is the kid that survived.

    Nog nodig? Dan vul ik er vanavond nog een in!

    Volledige naam: Lauren Scarlett Livingstone.
    Bijnaam: Lauren wordt meestal of Law (haar naam spreek je namelijk uit als Lawren) of Scar genoemd.
    Leeftijd: Ze is 19 jaar oud en wordt 20 op 5 augustus.
    Karakter: Lauren is één van die meisjes die altijd zegt wat er in haar op komt en er niet bij nadenkt. Hierdoor komt ze vaak wel terecht in ruzies, maar meestal is zij wel degene die zich verontschuldigd, omdat ze zich na een tijdje toch wel beseft dat zij fout zat. Lauren is ook een heel jaloers type en laat dit ook heel erg merken. Zo gaat ze zich bijvoorbeeld afstandelijker gedragen en reageert ze bot als ze jaloers is, want ze houdt ook echt van aandacht. Krijgt ze geen aandacht, zoekt ze die wel. Heeft iemand anders het meeste aandacht, zorgt zij er wel weer voor dat die aandacht naar haar toe wordt geschoven. Ze weet dat dit geen goede eigenschap van haar is en probeert het ook zo min mogelijk te doen, maar eigenlijk gaat alles vanzelf.. Dat zegt ze tenminste. Na dit alles, is ze toch wel een grappig persoon. Lauren heeft een goed gevoel voor humor en kan mensen snel laten lachen, waardoor ze natuurlijk ook weer aandacht krijgt. Mensen laten lachen doet ze trouwens niet alleen omdat ze er aandacht voor krijgt, maar ook vind ze het leuk om mensen te laten lachen als ze down zijn. Daar kan ze namelijk absoluut niet tegen en ze probeert die mensen daarom meteen op te vrolijken. Soms maakt Lauren ook hele sarcastische opmerkingen, als iemand een domme vraag stelt bijvoorbeeld. Ze denkt dan namelijk dat iemand de aandacht op zich wil eisen, terwijl iedereen aandacht voor haar moet hebben.
    Uiterlijk:


    Rosie Huntington-Whiteley
    Verleden: Lauren is opgevoed door haar oma, omdat haar ouders er nooit waren. Ze waren wel rijk, dat wel, maar daar stond wel iets tegenover: Ze zouden bijna nooit thuis zijn en zouden ook bijna altijd werken. De 48-jarige Donna en de 50-jarige Dominiq gingen hiermee akkoord. Doordat ze zoveel aan het werken zijn, heeft Lauren niet een goede band met ze gehad. (hij is nog niet af, denk ik)
    Wat doet hij/zij tijdens de reis?: (b.v. danseres, beheerst het geld, verzint de plekken waar ze optreden)
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: (meerdere mensen mogen op één van de vijf jongens vallen, dan kies ik uiteindelijk wie wat met de jongen krijgt)
    Extra info:
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?:

    Ik maak 'm later af!

    Volledige naam:amore
    Bijnaam: prinsje
    Leeftijd:17
    Karakter:lief,onzeker,en laat echte vrienden niet vallen,en kan goed luidsteren
    Uiterlijk:


    Verleden:heeft haar ouders nooit gekend want die waren op haar 1e jaar overleden aan een auto ongeluk en woonde haar heel jeugt bij haar opa en oma
    Wat doet hij/zij tijdens de reis?: is hun gitariste van de jongens
    Verliefd op één van de jongens:ze is goed bevriend met harry maar begint specale gevoelens voor hem tekrijgen maar duft niet zeggen dus houd voor der bang dat vriendschap stuk gaat
    Extra info: dat ze heel goed met mensen kan praten en naar hun kan luidsteren als huniets dwars zit en ze houdt van partys en kan heel goed gitaar spelen en schrijft eigen liedtjes
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: jaa tuurlijk ^^

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 14:35 ]


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    waarschijnlijk zijn alle plekken al bezet ofso xd
    maarr. ik vul alsnog in ^.^
    Invullen:
    Volledige naam: Jaimy
    Bijnaam: Jaim
    Leeftijd: 18
    Karakter: nogal verlegen, maar kan ook losgaan als ze met mensen is bij wie ze zich oke voelt. Jaimy kan niet stilzitten, maar als ze moet luisteren naar iemand die zijn hart uitlucht, kan ze goed luisteren en helpt ze. Vrienden en vriendinnen laat ze nooit in de steek, ook als dat wel bij haar gebeurt.
    Uiterlijk:


    Verleden: Jaimys vader is op haar 5e overleden, niemand weet waarom. Haar moeder is 5 jaar later aangereden door een auto, en meteen overleden. Toen dat gebeurt was, had ze alleen nog haar 7 jaar oudere zus. Ze wouden allebei niet bij iemand anders wonen, bijvoorbeeld hun tante en oom, of opa en oma. 1 jaar lang hadden ze een heel normaal en goed leven. Maar daarna, raakte het geld op, en waren ze alles kwijt, zelfs hun huis. 3 maanden lang hebben ze op straat geleefd, niemand wou hun meer in huis hebben. Uiteindelijk had de politie ze gevonden, en zijn ze in een weeshuis geplaatst. Al snel was Jaimy opgehaald door een jong echtpaar, en zo raakte ze haar zus kwijt. Die stierf, na twee jaar lang in het weeshuis te zijn geweest. Jaimy kwam hier pas na 3 maanden achter, en was hier lang verdrietig over. Dat heeft haar ook heel erg veranderd, van een open en vrolijk meisje tot stil en teruggetrokken. Wel gaat het steeds beter, ze praat veel met nieuwe mensen, maakt nieuwe vriendinnen, en denkt zo weinig mogelijk aan haar zus.
    Wat doet hij/zij tijdens de reis?: Ehmm... Danseres? Sorry ik ben niet al te origineel ^.^
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: Jaimy is erg close met Louis, en na diep in haar hart weet ze dat ze verliefd op hem is. Dat houdt ze zo veel mogelijk tegen, omdat ze weet dat hij onbereikbaar is. Maar op een gegeven moment lukt dat gewoon niet.
    Extra info: -
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: jaa graag ^.^

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 16:17 ]


    why would you leave your own, perfect world, and live here. in this piece of shit.

    wacht ik ga even een foto zoeken xd


    why would you leave your own, perfect world, and live here. in this piece of shit.

    oke heb hem qq


    why would you leave your own, perfect world, and live here. in this piece of shit.