• Ik ben net een nieuw 1D verhaal begonnen, alleen heb ik nog wat rollen nodig.

    Informatie over het verhaal:
    De hoofdpersoon, Alicia Jones, reist, samen met 1D en een groep andere mensen, naar verschillende plekken waar 1D optreden gaat geven. Optredens waarvan nog niet bekend is dat ze gegeven worden en die op de meest spectaculaire, maar ook meest vreemde plaatsen plaats vinden. Zo worden er optredens gegeven in weeshuizen, boven op een grote berg, maar ook midden in een stad.

    Wat heb ik nodig:
    Wat ik nu nog nodig heb zijn mensen die tot de groep behoren die mee reizen van het begin tot het eind. Deze mensen hebben allemaal een bepaalde reden waarom ze mee reizen, een andere reden dan "fan zijn", zoals bijvoorbeeld graag willen reizen of carriërre willen maken, en hebben ook een bepaalde opdracht die ze meekrijgen. Zo zorgt de ene bijvoorbeeld voor de plaatsen waar ze op gaan treden, beheerst een ander het geld en reist de derde bijvoorbeeld mee als danseres.

    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (het liest een foto)
    Verleden:
    Wat doet hij/zij tijdens de reis?: (b.v. danseres, beheerst het geld, verzint de plekken waar ze optreden)
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: (meerdere mensen mogen op één van de vijf jongens vallen, dan kies ik uiteindelijk wie wat met de jongen krijgt)
    Extra info:
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?:

    P.s. Ik heb al een ander rollentopic voor dit verhaal (Klik) maar daar zoek ik meer naar mensen die ze onderweg tegen komen. Sorry als dit niet mag! Daar twijfelde ik namelijk aan.


    Keep your head up, keep your heart strong

    geen idee of je nog nodig hebt nu, maar ik vul hem wel even in (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Myrnaaaaa schreef:
    geen idee of je nog nodig hebt nu, maar ik vul hem wel even in (:


    Dank je!
    En ja, ik heb nog rollen nodig. Je bent namelijk de eerste die iets in wil vullen voor één van deze rollen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Avery Mya Wright
    Bijnaam: Angel/ Ava
    Leeftijd: 17
    Karakter: Als ze iemand ziet die hulp nodig heeft, wil ze altijd zo snel mogelijk helpen. Is verder een beetje verlegen, maar kan ook heel koppig zijn. Ook kan ze heel gevoelig zijn, en ze neemt het graag voor mensen op.
    Uiterlijk: http://www.google.nl/imgres?q=knap+meisje&num=10&hl=nl&biw=1280&bih=659&tbm=isch&tbnid=yTpXgM44XksPyM:&imgrefurl=http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/10102207&docid=uHktBIgvStpWiM&imgurl=http://i41.tinypic.com/w211j4.jpg&w=400&h=602&ei=03v9T5DmJpKJhQfuvrXiBg&zoom=1
    of
    http://www.google.nl/imgres?q=knap+meisje+17&hl=nl&biw=1280&bih=659&tbm=isch&tbnid=7QoTSLhREuNV8M:&imgrefurl=http://forum.partyscene.nl/forum.php/Beauty_Health_Hair/Op_welk_meisje_zou_je_willen_lijken_foto/list_messages/101723/39&docid=pk45w3pMK3rPuM&imgurl=http://i29.tinypic.com/2m2tjsm.jpg&w=600&h=505&ei=pH39T6fdMMXV0QXltIC7Bw&zoom=1
    Verleden: Ze is op de basisschool heel lang gepest, tot ze naar de middelbare ging en het daar voor zichzelf op durfde te nemen. Ook is ze vroeger een broertje verloren, waardoor ze nu nog één jonger zusje heeft.
    Wat doet hij/zij tijdens de reis: Ze is een danseres tijdens de shows.
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie: Na een tijdje begint ze iets in Harry of Niall te zien, maar eerst wil ze het niet toegeven.
    Extra info: -
    Moet ik het laten weten of ik je rol gebruik: Graag, ook een melding wanneer de story begint? :$


    Sorry voor die linkjes..
    En asjee! (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 15:25 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik vul wel ff in :)
    x


    where would I be, if you didn't believe?

    Invullen:
    Volledige naam: Leya Kitty Trains.
    Bijnaam: Kat, Pussy.
    Leeftijd: 23.
    Karakter: Leya heeft altijd een lach op haar gezicht en een geweldig gevoel voor humor. Ze is het soort meisje waar je graag mee om wil gaan, en het soort meisje dat je opvrolijkt wanneer je ergens mee zit. Leya is zelfverzekerd, zelfstandig en nieuwsgierig. Ze heeft een sterke mening die ze maar al te graag deelt met iedereen die luistert en overschrijdt haar eigen grenzen vaker dan haar ouders zouden willen. Bij Leya gaat het om plezier maken, dingen meemaken en het gevoel hebben dat ze echt leeft. Ze wil zo veel mogelijk zien nu ze nog jong is, voor ze aan het 'echte' leven begint. Ze is niet erg serieus, maar kan dit best zijn als het zou moeten. Ook is ze behoorlijk slim, maar desondanks blijft ze zesjes scoren op school. Dat komt onder andere door haar luiheid maar ook door haar interesses voor andere dingen. Het schrijven van teksten bijvoorbeeld. Leya steekt haar tijd liever daarin, dan in schoolboeken. Ze is erg positief ingesteld en probeert altijd het goede van mensen te zien, zelfs als dit ver te zoeken is. Leya is een spontaan meisje en een 'vrije geest'.Ook zijn haar vrienden er vrijwel zeker van dat ze ooit een record tijd neerzet met te laat komen
    Uiterlijk:


    Daisy Lowe.
    Met haar donkerbruine haar, haar chocoladebruine ogen en normaal postuur, is Leya in het eerste opzicht een normaal meisje. Maar na een tijdje ontdek je niets normaals meer. Haar huid is zacht, mooi getint en egaal. Haar wimpers zijn lang, haar wangen mooi rond en haar lach sexy. Leya is een gewild meisje, maar zij trekt zich daar niets van aan. Ze geniet, en ze kijkt wel wie op haar pad komt.
    Verleden: Leya komt uit een groot gezin uit Madrid. Haar vader was loodgieter van beroep en verdiende hier redelijk mee, niet al te goed ondanks dat en konden het net redden. Haar moeder was schoonmaakster en poetste de huizen van de meer welvarende burgers uit Madrid. Leya is de jongste van het gezin en heeft één zus en twee broers. Haar oudste broer, Juan, is nu tweeënveertig jaar oud, getrouwd en heeft een gelukkig gezinnetje gestart, woont nog steeds in Madrid. De jongen die hierna komt is de negenendertig jarige Andréas. Hij ligt momenteel in een scheiding en woont hierdoor op zichzelf, ziet zijn kinderen in het weekend. Daarna komt de eerste dochter van het gezin, Roja is momenteel zevenendertig jaar oud. Ze is verloofd en heeft twee zoontjes. Je zou hierdoor kunnen zeggen dat Leya een laatkomertje is, maar dat valt wel mee. Het was geheel gepland.
    Wat doet hij/zij tijdens de reis?: Ze is danseres :)
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: Ab-so-luut niet. Ze is vriendinnen geworden met Florence (zie andere topic), en probeert haar aan Niall te koppelen. Zelf heeft ze ooit iets voor Louis gevoeld, maar dat is overgegaan, gelooft ze.
    Extra info: Leya heeft 3 tattoo´s: Een op haar elleboog (Ankertje), een op haar pols (vlinder&bloemetje) en een op haar enkel, (muzieknootje met hartje.)
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Graag

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:00 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Volledige naam: Max Andres Van Daal
    Bijnaam: Maxxie
    Leeftijd: 20, 3 november.
    Karakter: Maxxie is een zeer verlegen jongen, hij heeft een groot hart en durft voor zichzelf op te komen. Als je hem beter leert kennen is hij een echte lolbroek.
    Uiterlijk:


    Maxxie valt met zijn justin Bieber kapsel zeker in de smaak bij de meisjes, hij kleed zich zeer naar zijn eigen stijl. Zijn diep bruine ogen doen hem er mysterieus uit zien.
    Verleden: Maxxie is vaak gepest geweest omdat hij gay is. Ze deden vreselijke dingen waar hij liever niet aan terug denkt.
    Wat doet hij/zij tijdens de reis?: Hij doet een groot stuk van de agenda opstellen en de plekken kiezen waar ze naartoe gaan.
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: Zayn.
    Extra info: Hij is gay.
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ja is goed c:


    The artist is the kid that survived.

    HAHAHA ik faal zo hard he :p


    where would I be, if you didn't believe?

    Ik maak nog een rol omdat ik te veel energie heb en dit gewoon een geweldig verhaal gaat worden ! :)


    where would I be, if you didn't believe?

    Invullen:
    Volledige naam: Gyssa Faith Le Monearon
    Bijnaam: Miss Prada, Diva of Miss Money. Gyssa haat deze bijnamen.
    Leeftijd: 19, 6 Augustus.
    Karakter: Gyssa is een apart meisje. Soms een beetje vreemd, maar je kunt er in ieder geval mee lachen. Ze is een beetje klunzig, en heeft een goed gevoel voor humor. Ook houdt ze van flirten, dit doet ze vaak voor de lol. (Veel gebroken jongensharten) 'Nee serieus, I mean, je bent jong, live your life!' is toch misschien wel de beste quote die Gyssa tegen mensen zegt die preuts en saai zijn. Ze is een partyanimal, niemand kan haar dan stoppen. Hetzelfde geldt voor shoppen, zie bijnamen. Gyssa kan enorm met geld smijten, en doet dit dan ook waar het kan. Veel mensen zeggen dat Gyssa nu toch maar eens volwassen moet worden, want met haar gedrag en haar gefeest komt ze niet ver. Maar Gyssa bewijst het tegendeel. Ze werkt samen met Maxxie, waar ze helemaal dol op is, en ze heeft enorm veel plezier in haar werk.
    Uiterlijk:


    Bij de naam Gyssa denk je aan een Marokkaans of Indisch meisje, maar het tegendeel is waar. Gyssa is geboren in Zwitserland en getogen in Denemarken. Daardoor ziet ze eruit als het typische 'winter'meisje, blond haar, lichtblauwe ogen en lichte huid. Uh wacht, correctie, rood haar. Gyssa heeft in een wilde bui haar lichtblonde lokken rood geverfd. Permanent. Foutje. Gelukkig staat het haar goed, en is ze er blij mee. Nu haar lichaam. Gyssa's huid is mooi glad, egaal met hier en daar een paar putjes, maar dat zie je niet. Ze is behoorlijk slank, ongeveer 1.89m lang, dus dat is behoorlijk lang. Haar cupmaat is C, haar schoenmaat 37. Gyssa's kleding is Prada, Gucci, Louis Vuitton, Vendi enzovoorts. Duur dus. Maar ja, Gyssa kan het zich veroorloven. Ze zorgt wel dat ze er altijd fantastisch uit ziet. Niet zonder make-up, niet zonder perfecte merkkleding en zeker niet zonder nagellak.
    Verleden: Gyssa heeft geen spectaculair leven gehad. (Misschien de reden waarom ze zo extravagant is ... ) Ze is geboren in Zwitserland. Haar ouders heten Hester en Tygo . Toen ze 3 jaar was, en haar moeder 3 maanden zwanger, verhuisden ze naar Denemarken, vlakbij hun opa en oma. Hier werd de tweeling Sasja en Georgie geboren. Toen Gyssa 18 jaar oud was ging ze op zichzelf wonen, om haar droomcarriere bij 1D waar te maken.
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: Hell no. Gyssa heeft een lief vriendje, Larrs . Ze zijn gelukkig, ondanks dat Gyssa veel reist en dat Larrs in Nederland woont.
    Extra info: Gyssa rookt. Ze heeft een navelpiercing, 3 tattoo's en een neuspiercing.
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ja, graag


    Wheeeee, toen ik de naam Maxxie zag dacht ik meteen aan mn exbestevriend die Max heette en ik altijd Mexie noemde. We hebben ruzie =(

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:27 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Beliebery zei op 12 juli 2012 - 22:22:

    Wheeeee, toen ik de naam Maxxie zag dacht ik meteen aan mn exbestevriend die Max heette en ik altijd Mexie noemde. We hebben ruzie =(


    Aww'h sorry, dat wist ik niet :c


    The artist is the kid that survived.

    Ik ga nog een rolletje in mekaar steken c:
    En misschien ook nog een andere op dat ander topic c:


    The artist is the kid that survived.

    Ik maak op dat andere topic nog een weeskindje.


    where would I be, if you didn't believe?

    wooh, als jullie zoveel rollen -per persoon- aan gaan maken kan ik die er echt niet in zetten als er nog meer mensen een rol willen hoor


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Kirsten Maasden
    Bijnaam: Kikki [Kikie]
    Leeftijd: 19, 25 oktober.
    Karakter: Kikki is nooit helemaal als de rest, ze heeft een andere stijl en is een beetje gek, dat maakt haar ook zo creatief. Ze respecteert iedereen die haar respecteert en zal nooit een echte vriend laten vallen. Ze is een losbandig persoon en is niet bang om foute dingen te zeggen.
    Uiterlijk:


    Kikki heef teen enorme verslaving aan de hippie-stijl, daar kleed ze zich dus ook naar. Ze heeft lange rosse haren en mooie zee blauwe ogen.
    Verleden: Kikki heeft haar vader nooit gekend, hij heeft haar en haar moeder verlaten toen ze net geboren was. Hierdoor heeft Kikki een zeer zware jeugd gehad.
    Wat doet hij/zij tijdens de reis?: Ze is de persoon die voor decoratie zorgt, ze zeer artistiek en verzint de gekste dingen samen met haar collega's
    Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: Ze voelt wel wat voor Liam, maar is hier niet zeker over.
    Extra info: Ze kan heel goed vrienden maken, hierdoor is ze beste maatjes met Gyssa en Alicia, wanneer er nieuwe personen in de groep komen heet ze ze meteen welkom en voelt zich meteen comfortabel. Ze houdt wel eens van een feestje houden en breekt elke regel die ze voorgelegd krijgt doormidden.
    Ze heeft een paar tattoo's:
    KLIK
    KLIK
    KLIK
    KLIK
    KLIK
    KLIK
    KLIK
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ja graag ^^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:31 ]


    The artist is the kid that survived.

    Beliebery schreef:
    Ik maak op dat andere topic nog een weeskindje.


    Misschien samen een rol maken? Hehe c:


    The artist is the kid that survived.