• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

    "Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."


    Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

    Kamp Halfbloed:



    Kamp Halfbloed ligt achter wat de halfgoden "Halfbloedheuvel" noemen, aan Long Island Sound. Het Grote Huis, een soort van boerderij, en de aardbeivelden zijn het enige van het Kamp dat nog gezien kan worden door de stervelingen. De grens van het Kamp wordt gevormd door Long Island Sound, Halfbloedheuvel en het bos. Die grenzen zijn magisch versterkt zodat alles en iedereen die toestemming heeft van een kamper, veilig daarbinnen wordt beschermd voor monsters en onweer. Het is onmogelijk voor stervelingen of monsters om het Kamp binnen te komen zonder die toestemming. Dan heb je nog Thalia's dennenboom waarin het Gulden Vlies hangt, die boom en dat Vlies zorgen ervoor dat de grenzen nog sterker zijn. Er ligt trouwens ook een draak bij de boom die het Vlies beschermd.

    Centraal gelegen in het Kamp heb je een blok huizen, twaalf om precies te zijn, die opgesteld staan in een grote U. Deze huizen vormen onderdak voor de halfgoden, voor elke god één. De huizen van Hera, Poseidon, Artemis en Zeus zijn onbewoond. Zeus en Poseidon hebben hun pact gelegd en Artemis en Hera hebben een eed afgelegd voor eeuwig maagd te blijven. Hades heeft geen huis.

    Verder heb je nog een arena, een klimmuur waarvan de lava naar beneden stort, een amfitheater waar 's avonds de samenzang plaatsvindt, volleybalvelden, stallen, wapenopslag, het bos waar vlaggenroof en wagenraces worden gehouden en voor de rest kan je altijd de kaart checken. :]


    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Sif en ik kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Sif en ik maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je langer dan twee dagen niet online kan komen, dan vraag je om een queeste.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Meneer D. [Dionysus, die kampleider is] en Chiron worden door mij [Jarvis] gespeeld.
    -Saters en overige goden worden door iedereen gespeeld, maar je vraagt het eerst aan mij of Sif als je een god op bezoek wilt laten komen, dat doen ze namelijk niet vaak.
    -Geen oneliners.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Altijd naam, gebouw en plaats weergeven aan het begin van een post.

    In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:


    Personages:

    Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

    Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Julian Emilio Myles||17|| Sif - Op queeste
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura - Op queeste tot woensdag of donderdag.
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins


    Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Jarvis
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch - Op queeste
    -Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan||14||FlowingFancy


    Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Sif - Op queeste
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog
    -Daniël Emilio Scagotti||17||WillNotLearn


    Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Sif - Op queeste
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz


    Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Allison Rosa Billington||17||Aragog


    Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -JNathan Edward King||18||WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner


    Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||Gebouwaanvoerder||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Liam Drake Stones||16||NightVision


    Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Jarvis
    -Elise Helena Castle||15||Jarvis
    -James Charles Woodstan||17||Alladin


    Rollenstory
    Rollentopic

    VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.


    Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.


    SAMENVATTING: Het is ochtend, iedereen moet gaan eten en het Ares- en Apollogebouw moet de hele dag keukencorvee doen. Wat dus 's morgens, 's middags en 's avonds is.

    Al gemaakte teams voor de wagenraces:

    TEAM 1:
    -Molly || Demeter
    -James || Athena

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:47 ]


    help

    LostDreamz schreef:
    [srry dat ik niet reageerde, ik wist niet dat het al begonnen was en het topic stond niet meer op de eerste pagina van mijn historie dus ik zag het ook niet meer]


    kwam dat even goed uit dat ik jou iets vroeg hè ;)?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:40 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Hunter Celestin, Ares. | 18. | Ondergronds, bij de harpijen.
    Hunter klopte Cato even op de rug. "Het komt wel goed, maak nieuwe vrienden. Probleem opgelost." Hunter wierp een blik op het meisje naast Cato maar bestede niet veel aandacht aan haar. Chiron riep de gebouwen van Apollo en Ares en ze werden naar beneden gebracht. Onder de grond waar de harpijen afwasten. Hunter werd meteen een short en handschoenen in de handen gedrukt.


    kindness is never a burden.

    James Charles Woodstan||17||Athena|| Aardbeienvelden

    'Het enige wat deze zoon van Athena denkt is: aardbeien zijn lekker.' Ik geef haar een aardbei. 'Nee hoor, geef eens hier. Ik ga naast haar liggen en bekijk de tekening. 'Ehm.. Dat moet zo...' zeg ik en schets een lijn net in een andere hoek. 'En dit wiel moet daar versterkt worden, anders rijdt hij scheef en kan hij sneller kapot gaan.' Ik verander nog wat kleine dingen. 'Zo, dit is beter.' Ik rol me op mijn rug in het gras. 'Wilde je nu dat ding gaan maken?' vroeg ik vrolijk aan Molly en at mijn aardbei verder op.

    [Weet niet welk seizoen het is, maar er zijn vast aardbeien. Anders dan... Dan zijn het gewoon winteraardbeien:P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Poeh schreef:
    Cynthia Molly Penning, Demeter. | 17, gebouwaanvoerder. | Paviljoen.
    Molly liet wat onwennig zijn arm liggen en zuchtte toen. "Geen flauw idee waar we geen gaan. Laten we naar de aardbeienvelden gaan." zei ze en veranderde van koers. "Als je geen wagen met me wil maken, dat begrijp ik volkomen maar ik dacht dat het leuk was." fluisterde Molly daar achteraan.

    |Waren er niet ooit eens 3 doden en 26 zwaargewonden bij zo'n wagenrace? |


    Yep, maar anders wordt deze RPG übersaai. Wil er nu iemand met Ryan of Alex?

    Rhiannon Samantha Chapman || 16 || Apollo || Boogschuttersveld
    Ryan gaapt even van verveling en staat dan op van haar tafel. Ze loopt terug naar haar gebouw om haar boog te nemen en gaat dan naar het boogschuttersveld. Ze weed nog niet zeker of ze gaat meedoen aan de wagenraces. De vorige keer dat ze meedeed, had ze een hersenschudding opgelopen. Ze begrijpt niet echt dat Chiron het nog toelaat. Maar anders zou het in het kamp maar een beetje saai zijn, denkt ze. Ze gaat gaan neerzitten op de grond en knalt lusteloos wat platen omver. Daarna besluit ze maar om wat pijlen te gaan slijpen en naar iemand van het Hephaistosgebouw te zoeken om hem of haar om goddelijk bronzen pijlpunten te vragen.


    help

    Alladin schreef:
    James Charles Woodstan||17||Athena|| Aardbeienvelden

    'Het enige wat deze zoon van Athena denkt is: aardbeien zijn lekker.' Ik geef haar een aardbei. 'Nee hoor, geef eens hier. Ik ga naast haar liggen en bekijk de tekening. 'Ehm.. Dat moet zo...' zeg ik en schets een lijn net in een andere hoek. 'En dit wiel moet daar versterkt worden, anders rijdt hij scheef en kan hij sneller kapot gaan.' Ik verander nog wat kleine dingen. 'Zo, dit is beter.' Ik rol me op mijn rug in het gras. 'Wilde je nu dat ding gaan maken?' vroeg ik vrolijk aan Molly en at mijn aardbei verder op.

    [Weet niet welk seizoen het is, maar er zijn vast aardbeien. Anders dan... Dan zijn het gewoon winteraardbeien:P]


    [Het is zomer, Kamp Halfbloed is een zomerkamp, maar je kunt er het hele jaar door blijven :]]


    help

    Poeh schreef:
    | Auralie moet niet werken toch? |


    [Nee;)]


    ~

    [Mag ik trouwens de al gemaakte teams? Dan zet ik dat er even bij. Trouwens, als je met drie meedoet aan een wagenrace, dan zit die ene gewoon aan de zijkant te kijken. Die helpt alleen mee met de wagen en de paarden en stuff]


    help

    | Er zijn toch altijd aardbeien? ^^ Speciaal kamp, dacht ik. |

    Cynthia Molly Penning, Demeter. | 17, gebouwaanvoerder. | Aardbeivelden
    Molly nam de aardbei aan en beet erin. Ze keek over James schouder toe hoe hij een aantal aanpassingen deed aan de tekening. "Dat is goed," zei Molly. "Veel beter zo." Ze bekeek de tekening nog eens en rolde toen ook op haar rug. "We moeten de onderdelen samen krijgen en dan morgen in elkaar zetten." zei ze bedenkelijk en keek James scheef aan.


    kindness is never a burden.

    Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan || Apollo || 14 || Paviljoen

    Toen bemoeide het meisje zich weer in het gesprek; ‘Ik heet Aurelia en jij? Ik heb net gegeten en toen zag ik je hier alleen zitten, dus ik dacht ik kom even bij je zitten.’ ‘Caton, maar zeg maat Cato’ antwoorde ik. Toen voelde ik hoe Hunter me een paar kloppen op mijn rug gaf. We zaten nog een tijdje in stilte maar toen werden de gebouwen van Ares en Apollo naar binnen gestuurd om de afwas te doen. Ik stond op en zei gedag tegen het meisje. Toen volgde ik Hunter snel en kreek net als hem afwasspullen toegedrukt.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    | Molly -Cynthia- & James uit gebouwen Demeter en Athena. xD |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    | Er zijn toch altijd aardbeien? ^^ Speciaal kamp, dacht ik. |

    Cynthia Molly Penning, Demeter. | 17, gebouwaanvoerder. | Aardbeivelden
    Molly nam de aardbei aan en beet erin. Ze keek over James schouder toe hoe hij een aantal aanpassingen deed aan de tekening. "Dat is goed," zei Molly. "Veel beter zo." Ze bekeek de tekening nog eens en rolde toen ook op haar rug. "We moeten de onderdelen samen krijgen en dan morgen in elkaar zetten." zei ze bedenkelijk en keek James scheef aan.


    [Dat ook. xd RYAN, ELISE EN ALEX ZIJN HEEEEEEEEEEEEL ERG LONELY.]


    help

    [Ugh, jullie gaan te snel voor mijn brein.
    Ik vraag het voor de zekerheid nog een keertje,
    Wie wilt er iets doen met Allison/Ameliah? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    | Moet gaan. ): Bye. Tot morgen mensjes. X |


    kindness is never a burden.

    James Charles Woodstan||17||Athena||Er-zijn-elk-seizoen-aardbeien-Aardbeienvelden

    Ik kijk scheef terug en lach even. 'Ja, maar hoe komen we aan die spullen? Wacht, ik had een schuur gezien met allemaal wagenwielen, planken en allemaal troep helemaal vol. Daar zouden we vanavond of morgen wel naar kunnen kijken.' zeg ik nadenkend en eet nog een aardbei, geef er nog een aan Molly en bekijk mijn half opgegeten aardbei. 'Ik lig hier wel lekker, denk ik.' zeg ik droog en doe de halve aardbei in mijn mond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    [Ugh, jullie gaan te snel voor mijn brein.
    Ik vraag het voor de zekerheid nog een keertje,
    Wie wilt er iets doen met Allison/Ameliah? ;D]


    [Elise, Alex en Ryan zijn lonely. Maar ik ga Ryan zo iets laten doen]

    Rhiannon Samantha Chapman || 16 || Apollo || Paviljoen
    Ryan dwaalt wat rond over het kamp, totdat ze in de verte het paviljoen weer ziet, waar Aurelia ook is. Ze snelt naar het meisje toe en tikt op haar schouder. "Aurelieeeetje", vraagt ze liefjes. "Jij zou toevallig geen tijd hebben om wat pijlpunten voor me te smeden als de wagenraces over zijn? Ik zit met een tekort na de queeste en ik heb ze echt heel heel heel dringend nodig, anders krijg ik Chiron weer op m'n kop omdat ik er uit de kampwinkel en de wapenkamer steel. Hij zegt dat ik "Hermesgedrag" aan het vertonen ben. Hoe zit het trouwens met de wagenraces? Al een team?"


    help