• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

    "Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."


    Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

    Kamp Halfbloed:



    Kamp Halfbloed ligt achter wat de halfgoden "Halfbloedheuvel" noemen, aan Long Island Sound. Het Grote Huis, een soort van boerderij, en de aardbeivelden zijn het enige van het Kamp dat nog gezien kan worden door de stervelingen. De grens van het Kamp wordt gevormd door Long Island Sound, Halfbloedheuvel en het bos. Die grenzen zijn magisch versterkt zodat alles en iedereen die toestemming heeft van een kamper, veilig daarbinnen wordt beschermd voor monsters en onweer. Het is onmogelijk voor stervelingen of monsters om het Kamp binnen te komen zonder die toestemming. Dan heb je nog Thalia's dennenboom waarin het Gulden Vlies hangt, die boom en dat Vlies zorgen ervoor dat de grenzen nog sterker zijn. Er ligt trouwens ook een draak bij de boom die het Vlies beschermd.

    Centraal gelegen in het Kamp heb je een blok huizen, twaalf om precies te zijn, die opgesteld staan in een grote U. Deze huizen vormen onderdak voor de halfgoden, voor elke god één. De huizen van Hera, Poseidon, Artemis en Zeus zijn onbewoond. Zeus en Poseidon hebben hun pact gelegd en Artemis en Hera hebben een eed afgelegd voor eeuwig maagd te blijven. Hades heeft geen huis.

    Verder heb je nog een arena, een klimmuur waarvan de lava naar beneden stort, een amfitheater waar 's avonds de samenzang plaatsvindt, volleybalvelden, stallen, wapenopslag, het bos waar vlaggenroof en wagenraces worden gehouden en voor de rest kan je altijd de kaart checken. :]


    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Sif en ik kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Sif en ik maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je langer dan twee dagen niet online kan komen, dan vraag je om een queeste.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Meneer D. [Dionysus, die kampleider is] en Chiron worden door mij [Jarvis] gespeeld.
    -Saters en overige goden worden door iedereen gespeeld, maar je vraagt het eerst aan mij of Sif als je een god op bezoek wilt laten komen, dat doen ze namelijk niet vaak.
    -Geen oneliners.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Altijd naam, gebouw en plaats weergeven aan het begin van een post.

    In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:


    Personages:

    Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

    Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Julian Emilio Myles||17|| Sif - Op queeste
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura - Op queeste tot woensdag of donderdag.
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins


    Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Jarvis
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch - Op queeste
    -Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan||14||FlowingFancy


    Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Sif - Op queeste
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog
    -Daniël Emilio Scagotti||17||WillNotLearn


    Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Sif - Op queeste
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz


    Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Allison Rosa Billington||17||Aragog


    Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -JNathan Edward King||18||WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner


    Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||Gebouwaanvoerder||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Liam Drake Stones||16||NightVision


    Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Jarvis
    -Elise Helena Castle||15||Jarvis
    -James Charles Woodstan||17||Alladin


    Rollenstory
    Rollentopic

    VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.


    Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.


    SAMENVATTING: Het is ochtend, iedereen moet gaan eten en het Ares- en Apollogebouw moet de hele dag keukencorvee doen. Wat dus 's morgens, 's middags en 's avonds is.

    Al gemaakte teams voor de wagenraces:

    TEAM 1:
    -Molly || Demeter
    -James || Athena

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:47 ]


    help

    [SO I WAS SAYING: Bye, peeps! Romy, jij leidt. Als de samenzang saai begint te worden dan is het tijd om naar bed te gaan en dan moet je de avondklok laten ingaan, dan is het weer dag. Direct daarna. Yep. Korte nacht.]


    help

    *Mijn topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Mijn topics, en oke, ik spreek je dalijk nog wel en anders overovermorgen.]

    MoccaSins schreef:
    *Mijn topics*


    kindness is never a burden.

    [mijn topics, huh ik sta er nog niet bij??]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Hunter Celestin, Ares. | Amfitheater.
    Hunter rolde met zijn ogen. Hij kon natuurlijk beginnen met die bullshit over: 'Het ligt niet aan jou maar aan mij', maar geef toe, zo'n persoon was hij niet. "Natuurlijk niet," zei hij. "Maar moet jij niet gaan zingen of zo?"


    | Laatste post. |


    kindness is never a burden.

    Madison Julliet Robinson|-|16|-|Aphrodite|-| Amfitheater
    Ik zucht even en rol even met mijn ogen.. natuurlijk niet "Hmm ok dan" zeg ik maar en kijk hem weer even aan als hij vraagt of ik niet moet gaan zingen en ik zucht nog een keertje "Zingen urg" zeg ik eerst "Denk je nou dat ik daar nu zin in heb" ik kijk even rond om te kijken of er nog andere zijn van Aphrodite.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [naar wie kan ik nou? naar iemand die online is? please reactie :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    | Molly aka Cynthia zit nogal alleen in het Amfitheater... |


    kindness is never a burden.

    Hunter Celestin, Ares. | Amfitheater.
    Hunter trok zijn wenkbrauw op en schoot in de lach. "Ja, eigenlijk wel." Toen hij eindelijk gestopt was met lachend stond hij op en liep weg. Zonder nog wat te zeggen. "Ik zie je wel nog, Madison-die-niet-wil-zingen."


    kindness is never a burden.

    Fayenna Quinn Kingsley |•| 16 |•| Ares - aanvoerder |•| Amfitheater.

    Fay begint weer naar het vuur te staren, nogal verveeld. Ze zuigt op een dropje terwijl ze zachtjes neuriet.

    Julian Emilio Myles |•| 17 |•| Aphrodite |•| Amfitheater.

    Julian loopt op Madison af. "Uhm, ik deed nooit echt mee met dat samenzang gedoe, dus weet jij wat er precies van ons verwacht wordt?"

    Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan || Apollo || 14 || Amfitheater

    Ik stapte eenzaam het amfitheater in. Vandaag had niemand nog met mij een echt gesprek gevoerd en ik was dan weer zo bang om er zelf een te beginnen en dan een blunder te maken.. Daar zal ik echt iets aan moeten doen, ‘ik ben immers een halfgod’ dacht ik sarcastisch.

    [je kan ook wel naar mij toe als je wil]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:21 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Madison Julliet Robinson|-|16|-|Aphrodite|-| Amfitheater
    Ik lachte eventjes om zijn reactie en zag hoe hij ging staan "Ik zie je wel nog, Madison-die-niet-wil-zingen." zei hij en ik grinnikte even "Later Hunter" zeg ik maar en ik zie dat Julian op me af loopt en kijk hem even aan "Uhm, ik deed nooit echt mee met dat samenzang gedoe, dus weet jij wat er precies van ons verwacht wordt?" zegt hij en ik glimlach even "Ja ik snap het ook niet helemaal ik denk gewoon een paar liedjes zingen ofzo" zeg ik maar.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:19 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Julian Emilio Myles |•| 17 |•| Aphrodite |•| Amfitheater.

    "Kan jij gitaar spelen ofzo? Zodat we iets hebben om ons te begeleiden?" Vraagt hij, half glimlachend.