• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

    "Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."


    Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

    Kamp Halfbloed:



    Kamp Halfbloed ligt achter wat de halfgoden "Halfbloedheuvel" noemen, aan Long Island Sound. Het Grote Huis, een soort van boerderij, en de aardbeivelden zijn het enige van het Kamp dat nog gezien kan worden door de stervelingen. De grens van het Kamp wordt gevormd door Long Island Sound, Halfbloedheuvel en het bos. Die grenzen zijn magisch versterkt zodat alles en iedereen die toestemming heeft van een kamper, veilig daarbinnen wordt beschermd voor monsters en onweer. Het is onmogelijk voor stervelingen of monsters om het Kamp binnen te komen zonder die toestemming. Dan heb je nog Thalia's dennenboom waarin het Gulden Vlies hangt, die boom en dat Vlies zorgen ervoor dat de grenzen nog sterker zijn. Er ligt trouwens ook een draak bij de boom die het Vlies beschermd.

    Centraal gelegen in het Kamp heb je een blok huizen, twaalf om precies te zijn, die opgesteld staan in een grote U. Deze huizen vormen onderdak voor de halfgoden, voor elke god één. De huizen van Hera, Poseidon, Artemis en Zeus zijn onbewoond. Zeus en Poseidon hebben hun pact gelegd en Artemis en Hera hebben een eed afgelegd voor eeuwig maagd te blijven. Hades heeft geen huis.

    Verder heb je nog een arena, een klimmuur waarvan de lava naar beneden stort, een amfitheater waar 's avonds de samenzang plaatsvindt, volleybalvelden, stallen, wapenopslag, het bos waar vlaggenroof en wagenraces worden gehouden en voor de rest kan je altijd de kaart checken. :]


    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Sif en ik kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Sif en ik maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je langer dan twee dagen niet online kan komen, dan vraag je om een queeste.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Meneer D. [Dionysus, die kampleider is] en Chiron worden door mij [Jarvis] gespeeld.
    -Saters en overige goden worden door iedereen gespeeld, maar je vraagt het eerst aan mij of Sif als je een god op bezoek wilt laten komen, dat doen ze namelijk niet vaak.
    -Geen oneliners.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Altijd naam, gebouw en plaats weergeven aan het begin van een post.

    In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:


    Personages:

    Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

    Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Julian Emilio Myles||17|| Sif - Op queeste
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura - Op queeste tot woensdag of donderdag.
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins


    Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Jarvis
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch - Op queeste
    -Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan||14||FlowingFancy


    Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Sif - Op queeste
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog
    -Daniël Emilio Scagotti||17||WillNotLearn


    Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Sif - Op queeste
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz


    Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Allison Rosa Billington||17||Aragog


    Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -JNathan Edward King||18||WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner


    Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||Gebouwaanvoerder||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Liam Drake Stones||16||NightVision


    Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Jarvis
    -Elise Helena Castle||15||Jarvis
    -James Charles Woodstan||17||Alladin


    Rollenstory
    Rollentopic

    VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.


    Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.


    SAMENVATTING: Het is ochtend, iedereen moet gaan eten en het Ares- en Apollogebouw moet de hele dag keukencorvee doen. Wat dus 's morgens, 's middags en 's avonds is.

    Al gemaakte teams voor de wagenraces:

    TEAM 1:
    -Molly || Demeter
    -James || Athena

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:47 ]


    help

    Rhiannon Samantha Chapman || 16 || Apollo || Apollogebouw
    Op haar gemak ging Ryan op weg naar haar gebouw. Ze maakt zich klaar om naar bed te gaan en kruipt dan in haar ondergoed in haar bed. Pyjama's liggen veel te irritant.

    Alexander Damian Abernathy || 17 || Athena - Aanvoerder || Athenagebouw
    Alex glimlacht even naar Elise, het nieuwe meisje, als die onzeker komt binnengelopen en wenst haar welterusten. Dan kruipt hij pijnlijk in zijn bed en valt doodvermoeid in slaap.

    De dag breekt aan en het ontbijt staat al klaar in het paviljoen. Het is vandaag de beurt aan het Aresgebouw en het Apollogebouw om de afwas te doen, dus loop niet meteen weg. Morgen zijn het de wagenraces, dus ik stel voor dat jullie al met twee of drie personen je team maken.

    [Dit is hoe het ontbijt in elkaar steekt:

    Je haalt je ontbijt, gaat aan je eigen tafel zitten. Het is ten strengste verboden om bij andere gebouwen te gaan zitten, tenzij je Chiron, Meneer D. of een sater bent. Als je je eten hebt, dan ga je naar het kampvuur dat in het midden van het paviljoen staat, schuif je wat van je eten in het vuur ter ere van de goden en gaat terug naar je plaats. Wat je ook wilt drinken, je vraagt het aan je glas en die vult zich met de gevraagde drank.

    Dit is hoe de afwas in elkaar steekt:

    De afwas wordt samen met de harpijen gedaan - als er één je probeert op te eten, ga dan naar Chiron - met lava. Zorg dus dat je voldoende bescherming hebt voor de lava, en loop NIET weg. Gebouwen die de vlaggenroof of wagenrace gewonnen hebben, moeten een week geen keukencorvee doen. Het is niet zo dat als je een keer met vlaggenroof wint en een keer met de wagenraces in dezelfde week, dat je twee weken geen keukencorvee moet doen. Het blijft gewoon een week.

    Dit is hoe de wagenrace in elkaar steekt:

    Je vormt een team van twee of drie personen [het liefst twee], een menner en een verdediger. Jullie "maken samen de wagen" [het is RPG, dus dat gaat niet echt] en bespreken een tactiek die je zal gebruiken tijdens de wagenrace. DIT MOGEN TWEE VERSCHILLENDE GEBOUWEN SAMEN ZIJN. Je staat niet beiden de paarden te besturen, één doet het verdedigen, de andere ment de paarden. Behalve als het niet anders kan, dan moet je wel eens wisselen, maar dat zien we wel tijdens het spel. De/het gebouw(en) die win(nen) moeten een week lang geen keukencorvee doen.

    Vragen?

    Ik ben YMCA aan het tekenen... De Y is een mannetje, de M is gemaakt uit haarspelden, de C is een banaan en de A is het Avengerteken 8D]


    help

    Cynthia Molly Penning, Demeter | 17, Gebouwaanvoerder | Demetergebouw.
    Geeuwend rok Molly haar uit en stond op. Ze trok een oranje kampshirt en een bruine short. Molly huppelde fluitend naar de paviljoen en gaat aan haar tafel zitten. Al enkele vroege kampers eten ook maar al bij al zijn het er weinig. Molly nam haar bord en schoof aan. Toen liep ze naar het vuur en schoof er een mooi stuk brood in. "Voor Demeter." fluisterde ze en keek hoe het brood in de vlammen opging. Ze ging aan haar tafel zitten en vroeg een aan haar glas water.

    |Ik moet je bedanken Jarvis, door jou ben ik nu weer helemaal verslaafd aan de Percy Jackson boeken. Ik heb zelf mijn moeder overgehaald een boek voor me te kopen. ^^|


    kindness is never a burden.

    [Haha, het is dan ook awesome.]

    Rhiannon Samantha Chapman || 16 || Apollo || Apollogebouw
    Ryan loopt als een zombie naar buiten, totdat ze beseft dat ze nog steeds haar pyjama aan heeft en haast zich weer naar binnen. Ze trekt snel haar afgegaan oranje kamshirt aan en een jeanshort. Haar haar steekt ze losjes op en ze loopt opnieuw - nog steeds verdacht veel zombie-lijkend - naar buiten. Als ze aan komt in het paviljoen, ziet ze dat er nog niemand aan de tafel van Apollo zit. Ze neemt een bord en schuift bijna de helft in het vuur, bedankt Apollo voor de antwoorden die hij haar gegeven heeft op de queeste en snelt dan terug naar haar tafel om wat er nog over is van haar eten op te eten. "Wawe wowowelw wew wlawwoom", zegt ze met volle mond, en er verschijnt warme chocomelk met slagroom in haar glas.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:07 ]


    help

    Hunter Celestin, Ares. | 18 | Aresgebouw.
    Hunter rekte zich uit en kleedde zich om hij liep met veel kabaal naar het paviljoen en begroette iedereen luidkeels. "Slechte morgen allemaal!" Het wás ook een slechte morgen, want vandaag moest Ares de afwas doen. Met... Harpijen. Hunter nam wat eten en schoof achteloos een stuk eten in de vlammen. Hij ging aan zijn tafel zitten en begon meteen met eten.


    kindness is never a burden.

    [u[face=cub[yo[[14]i[url]mg]utu[gre[red][/url]en]be]e]s[im[/red]g] woen[/ig]s[/youube][/url]dag [/u][/i[/[/b]you[/youtub[/g[/face]reen[/14e]" class="bbcode_url" target="_blank">ouri[youube]er]]Heturl][u]url] i[youtub[yo[[14]i[url]mg]utu[gre[red][/url]en]be]e]s[im[/red]g] woen[/ig]s[/youube][/url]dag [/u][/i[/[/b]you[/youtub[/g[/face]reen[/14e]tube]mg][/u]
    [img][url[youtbe]][fac[url]e=c

    q][left][/left][/ig][/purple][/face][/ig[/url]][/url][/youtbe]
    [img][ur[ig]l[youtyou
    tube]q[fac[u[q]rl]e=c[center]ourier][im
    g][q]http://i10[u]79(...)youtu[/i/" title="Bekijk het profiel van ube]][uyou
    tube]q[fac[u[q]rl]e=c[center]ourier][im
    g][q]http://i10[u]79(...)youtu[/i" rel="/includes/card.php?login=ube]][uyou
    tube]q[fac[u[q]rl]e=c[center]ourier][im
    g][q]http://i10[u]79(...)youtu[/i" rel="nofollow" class="profile_link">ube]][uyou
    tube]q[fac[u[q]rl]e=c[center]ourier][im
    g][q]http://i10[u]79(...)youtu[/img]be
    [/15][/q][


    help

    [MIEHEHEHEHEHE!]


    help

    |What R U Doing?!|


    kindness is never a burden.

    Aurelia Solana Denealy || 17 || Hephaistos || Hephaistosgebouw

    Gapend rek ik me uit en sta op. Ik was mijn gezicht en trek mijn kleren aan. Mijn haren doe ik in een losse staart. Goedkeurend kijk ik even in de spiegel en loop dan naar het Paviljoen voor wat eten. Ik schep mijn bord vol en ga aan onze tafel zitten. Rustig begin ik wat te peuzelen aan mijn eten.


    ~

    [Wat gebeurd er:S]


    ~

    [Ben ik de enigste waarbij de tekst rood is? ._.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    | Dat is Jarvis die gek doet. xD |


    kindness is never a burden.

    Het is borkdag vandaag. ^^

    Alexander Damian Abernathy || 17 || Athena - Aanvoerder || Athenagebouw
    Alex loopt naar buiten in een simpel shirt en een jeansbroek, doet het gewoonlijke maaltijdritueel en ploft neer aan de tafel van Athena.


    help

    Ik heb nog ergere, waarbij je je typvakje kwijtspeelt. ^^


    help

    [hoe doet ie dat in hemelsnaam (hehe leker toepasselijk)en erg onoverzichtelijk maarja het is wel grappig]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Als je het ambetant vindt, doe ik het wel weg. xd


    help